Gå til innhold

Dame på 71 som vil finne yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som 37 år gammel mann kunne tenkt meg å prøvd dette en gang. Så helt usansynlig er det vel ikke. Jeg er sikkert ikke alene heller. Det har lenge vært en fantasi.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig teit tråd. Ja, det er trolling. Ikke et god forsøk en gang. «Har en bekjent…» Yes, I’m sure you do.. 

Anonymkode: 4fcfa...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utrolig teit tråd. Ja, det er trolling. Ikke et god forsøk en gang. «Har en bekjent…» Yes, I’m sure you do.. 

Anonymkode: 4fcfa...921

Tro hva du vil, men det er faktisk sant.

TS

Anonymkode: e034f...eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame i min familie er over 70 og drar mange unge menn på Tinder. Både single og gifte menn. Den yngste har vært ca 45 (samme alder som min mann🤢)

Anonymkode: ad673...d6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 21.04):

Har en bekjent som er en dame på 71 år og hun har nå funnet seg en kjæreste på samme alder. Problemet er at han er impotent, så hun er misfornøyd med han. Hun sa hun vil prøve å finne en mann 10-15 år yngre og mente dette kunne la seg gjøre. Tror dere det er sant? Kunne dere menn på 55-60 tenke dere et forhold med en dame på 71? 

Anonymkode: e034f...eb1

Er det kjemi og hun er pen har jeg ingen problemer med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

En dame i min familie er over 70 og drar mange unge menn på Tinder. Både single og gifte menn. Den yngste har vært ca 45 (samme alder som min mann🤢)

Anonymkode: ad673...d6b

Så flott da !   Hadde det vært omvendt, hadde ikke folk leet på et øyenbryn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper den som oppretter alle disse trådene vil avsløre sin identitet en dag. Man blir jo nysgjerrig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 21.04):

Har en bekjent som er en dame på 71 år og hun har nå funnet seg en kjæreste på samme alder. Problemet er at han er impotent, så hun er misfornøyd med han. Hun sa hun vil prøve å finne en mann 10-15 år yngre og mente dette kunne la seg gjøre. Tror dere det er sant? Kunne dere menn på 55-60 tenke dere et forhold med en dame på 71? 

Anonymkode: e034f...eb1

Det er sikker mange som har lyst på ei som er kåt på 71 og det er sikker også unge gutter i 20 åra.  Jeg er selv bare noe år yngre enn henne og jeg skulle gjerne hat sex med henne om hun hadde bod lit nære meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jevnlig sex med ei på 69, er selv 18.

Det er superintenst og utrolig digg. Hun gir meg veldig mange lange og intense orgasmer🙈

Anonymkode: b8382...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har jevnlig sex med ei på 69, er selv 18.

Det er superintenst og utrolig digg. Hun gir meg veldig mange lange og intense orgasmer🙈

Anonymkode: b8382...30d

Særlig ....   🙄 

Anonymkode: c0013...75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Særlig ....   🙄 

Anonymkode: c0013...75c

Faktisk☺️

Anonymkode: b8382...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 16.17):

Er du dum? Du vet jo at mange yngre menn liker eldre kvinner.

Anonymkode: 6a9aa...e30

Det er ikke mange yngre menn som kunne tenke seg en dame på 70. Da snakker vi om psykiatri.

Anonymkode: 185e0...2ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er ikke mange yngre menn som kunne tenke seg en dame på 70. Da snakker vi om psykiatri.

Anonymkode: 185e0...2ec

Haha, du skulle bare visst 🤣

Anonymkode: f1077...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 21.04):

Har en bekjent som er en dame på 71 år og hun har nå funnet seg en kjæreste på samme alder. Problemet er at han er impotent, så hun er misfornøyd med han. Hun sa hun vil prøve å finne en mann 10-15 år yngre og mente dette kunne la seg gjøre. Tror dere det er sant? Kunne dere menn på 55-60 tenke dere et forhold med en dame på 71? 

Anonymkode: e034f...eb1

Har hatt sex med damer på 70/71 hvor jeg var ca 55. Veldig fornøyd med opplevelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2024 den 21.37):

Slemt trolleforsøk. Det er stygt å gjøre narr av gamle folk.

Anonymkode: 185e0...2ec

Synes nesten du er mer troll. Har ei på straks 70 i familien, og hun er en virkelig flott dame som lever et veldig aktivt liv, hun er fresh i tøyet og har ikke bestemor-frisyre. Flottere enn den jevne 60-åring. 

Anonymkode: 2c674...1d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota meg bort i ei i slutten av 60-åra i fylla da jeg selv var i 20-åra. Har aldri i mitt liv vært mer flau etterpå. Joda, fint kledd, fin sminke og fin figur helt til "avsløringen" kom. Når sminke, strømper, diverse hold-in, push-up osv. kom av, var det ikke videre lekkert og stramt lenger nei! Slaskete lår, bilringer, ei slapp og vid høne, klarte ikke å få det til å gå en gang, selv om hun pusta som en dampmaskin.. holder på å spy når jeg tenker på det. Holder meg til de innenfor mitt eget tiår heretter.

Anonymkode: c5a61...9c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Synes nesten du er mer troll. Har ei på straks 70 i familien, og hun er en virkelig flott dame som lever et veldig aktivt liv, hun er fresh i tøyet og har ikke bestemor-frisyre. Flottere enn den jevne 60-åring. 

Anonymkode: 2c674...1d2

Helt enig !   Det finnes så utolig mange flotte damer i den alderen i dag. Helt noe annet enn for bare noen tiår siden.  

Selv hadde jeg gnistrende og het sex med ei på 68 når jeg var 33.  Trodde hun var ca 50, mange ser og virker mye yngre enn sin kronologiske alder.  Ikke bare klær og utseende, men en fantastisk erotisk utstråling.

Anonymkode: c0013...75c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer over 70 er bare ute etter sex. Ikke aktuelt for meg.

Anonymkode: 912eb...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer damer på 71 år penetrerende sex?

Jeg er 55 år og er tørr som Sahara 

 

Anonymkode: b0cdf...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 16.31):

Utrolig teit tråd. Ja, det er trolling. Ikke et god forsøk en gang. «Har en bekjent…» Yes, I’m sure you do.. 

Anonymkode: 4fcfa...921

Lever du i vår verden?

Anonymkode: ea667...c20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...