Gå til innhold

Dame på 71 som vil finne yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en bekjent som er en dame på 71 år og hun har nå funnet seg en kjæreste på samme alder. Problemet er at han er impotent, så hun er misfornøyd med han. Hun sa hun vil prøve å finne en mann 10-15 år yngre og mente dette kunne la seg gjøre. Tror dere det er sant? Kunne dere menn på 55-60 tenke dere et forhold med en dame på 71? 

Anonymkode: e034f...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er enda yngre som kunne tenkt seg dame i den alderen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj

Anonymkode: c5a61...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slemt trolleforsøk. Det er stygt å gjøre narr av gamle folk.

Anonymkode: 185e0...2ec

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din bekjente høres ikke ut som at hun er klar for gyngestolen riktig enda, og da tror jeg mange menn i 60-årsalderen vil være interessert.  Akkurat som når man er 30, så er det personlighet som er avgjørende.  Både for kvinner og menn.  Tenk bare hvor mange "gamle" 30åringer som finnes.  

Jeg har mange venninner i alderen 65-75 år som er skilt eller enker.  Problemet deres er at menn i deres egen alder gjerne vil flytte inn.  Yngre menn er ikke så opptatt av det.  Derfor passer yngre menn dem bedre.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slemt trolleforsøk. Det er stygt å gjøre narr av gamle folk.

Anonymkode: 185e0...2ec

Hvorfor tror du at dette er en trolletråd?  Kan det ha med din egen holdning til alder og eldre å gjøre?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi bestemor et leketøy for voksne 

Anonymkode: 8d8a1...415

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er mulig så lenge man har puls tenker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amossa skrev (17 minutter siden):

Hvorfor tror du at dette er en trolletråd?  Kan det ha med din egen holdning til alder og eldre å gjøre?  

Det er ingen (ikke-dement) 71-åring som lirer av seg noe så sinnsykt, så dette åpenbart et trolleforsøk, og et meget dårlig sådan.

Anonymkode: 185e0...2ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høl er høl

Anonymkode: 11d81...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne glatt ha testa’a ut for en ff relasjon, ikke kjæreste. Hvor i landet snakker vi, i tilfelle det blir aktuelt med en audition?

Anonymkode: d2549...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av anonym-modus, så får hun kanskje en dm.

Anonymkode: d2549...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har en bekjent som er en dame på 71 år og hun har nå funnet seg en kjæreste på samme alder. Problemet er at han er impotent, så hun er misfornøyd med han. Hun sa hun vil prøve å finne en mann 10-15 år yngre og mente dette kunne la seg gjøre. Tror dere det er sant? Kunne dere menn på 55-60 tenke dere et forhold med en dame på 71? 

Anonymkode: e034f...eb1

Jepp😇 Men hun bør finne en mann som kysser henne med kjærlighet og lidenskap.. Det er typisk for en "Grannylover"❤️

Han er flink til å løfte henne opp, slik at hun føler seg mye yngre igjen.. Det gir en så mye bedre livskvalietet, så det er ikke bare sexen han er ute etter.. På en måte er det gitt med mye omsorg, og han er også uredd for å vise andre at hun er 20 år eldre.

Men en annen ting med slike menn, er at de elsker alderstegn. Så han har ingen issuer eller begrensninger av det han elsker.. Og sexen? De fleste tror jo ei på 71 år er for gammel til sex og alt for dårlig elskere.. Det er verdens største bommert.. For det første er hun deiligere enn noen sinne, for hun lengter etter sex. Hun yter og nyter maksimalt, og er kanskje mere kåt, deilig og viril enn andre. Hun er så ærlig på sine stønn, for hun holder ikke igjen på noe som bremser nytelsen..

Skulle ønske det var flere "Grannylovers".. for jeg blir trist av å høre at eldre damer ikke får seg sex, når jeg vet hvor fantastisk de kan være på privaten og i sexlivet😌💝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en elskerinne for en del år tilbake i tiden. Hun var i siste del av 60 årene, jeg ti år yngre. Hun var blitt enke og bearbeidet sorgen med å knulle med yngre menn, en herlig tid med en kåt, godt voksen kvinne. Hun er dessverre ikke blant oss lengre. Jeg er en "Grannylover" og har vært det i mange år.

Endret av lh45
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så absolutt. Jeg har ingen problem med det, det kommer helt an på hvordan dama er og ser ut.  I dag er det mange på 70+ som holder seg meget godt.  Jeg har hatt flere i den alderen, som var helt fantastiske i senga. Man trenger ikke se ut og oppføre seg som 70+, selv om man er det.

Mann 53

Anonymkode: c0013...75c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame på 70 kunne fint får seg kjepp fra en 18-åring om hun ville.

Anonymkode: 6a9aa...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dame på 70 kunne fint får seg kjepp fra en 18-åring om hun ville.

Anonymkode: 6a9aa...e30

Og jeg som trodde at vinterferien var over.

Anonymkode: 185e0...2ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lh45 skrev (5 timer siden):

Jeg hadde en elskerinne for en del år tilbake i tiden. Hun var i siste del av 60 årene, jeg ti år yngre. Hun var blitt enke og bearbeidet sorgen med å knulle med yngre menn, en herlig tid med en kåt, godt voksen kvinne. Hun er dessverre ikke blant oss lengre. Jeg er en "Grannylover" og har vært det i mange år.

And we are many.

Anonymkode: ea667...c20

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Og jeg som trodde at vinterferien var over.

Anonymkode: 185e0...2ec

Er du dum? Du vet jo at mange yngre menn liker eldre kvinner.

Anonymkode: 6a9aa...e30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste "dame på 71 vil fingre yngre mann" og syntes det hørte ut som et usannsynlig scenario. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...