Gå til innhold

Du som plusser dine egne innlegg som AB, hvorfor gjør du det egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gjør det for å lettere finne igjen mitt eget innlegge hvis jeg vil se om det har fått noen likes. Da trenger jeg bare scrolle etter det lille krysset som kommer opp oppå tommelen.

Anonymkode: 97ecf...611

Hmmm! Den var ikke dum. Men hva hvis du har likt andre sine innlegg også? 

TS

Anonymkode: 5dcba...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iblant når jeg skriver et ganske informativt svar så gir jeg meg selv "nyttig"-pokalet for at andre skal vite at kommentaren gir et fornuftig og bra svar🤭

Jeg visste ikke at det gikk an på egne innlegg i begynnelsen, så jeg ble overrasket når knappen faktisk funket på min egen kommentar!

Etter det har jeg passet på å gi meg selv "likes" dersom innlegg/kommentarer sitter på én. Folk kan jo ikke tro at det er jeg som har likt min egen...:tunge:

Anonymkode: 7e704...635

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Iblant når jeg skriver et ganske informativt svar så gir jeg meg selv "nyttig"-pokalet for at andre skal vite at kommentaren gir et fornuftig og bra svar🤭

Jeg visste ikke at det gikk an på egne innlegg i begynnelsen, så jeg ble overrasket når knappen faktisk funket på min egen kommentar!

Etter det har jeg passet på å gi meg selv "likes" dersom innlegg/kommentarer sitter på én. Folk kan jo ikke tro at det er jeg som har likt min egen...:tunge:

Anonymkode: 7e704...635

Nyttig! ❤️ 

TS

Anonymkode: 5dcba...476

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett å avsløre i grunn

Anonymkode: 20899...805

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...