Gå til innhold

Du som plusser dine egne innlegg som AB, hvorfor gjør du det egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er påfallende at folk gjør det, særlig om det er en eller annen konflikt, hvorfor gjør dere det egentlig? 

Handler det om usikkerhet? Om at man vil "vinne"? Er ikke empatisk nok så forstår ikke. 

Anonymkode: 5dcba...476

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at man gjør det?

Har du elsket din egen kommentar her allerede to ganger?

Hva bryr det deg? Personlighetsforstyrrelse? 

Endret av AllahBallah
  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er påfallende at folk gjør det, særlig om det er en eller annen konflikt, hvorfor gjør dere det egentlig? 

Handler det om usikkerhet? Om at man vil "vinne"? Er ikke empatisk nok så forstår ikke. 

Anonymkode: 5dcba...476

Eg gjer det for at det skal sjå ut som om nokon er enige i kommentaren min 🤠

Anonymkode: 4b80b...427

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det bare når jeg har skrevet noe ualminnelig bra!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (13 minutter siden):

Hvordan vet du at man gjør det?

Har du elsket din egen kommentar her allerede to ganger?

Hva bryr det deg? Personlighetsforstyrrelse? 

Hehe, jeg gjorde det 1 gang, fordi jeg ville prøve og se om det føltes bra eller noe. Men jeg følte meg mest litt forvirret, "er ikke dette MITT innlegg" liksom. 

Jeg er ikke blitt diagnostisert med en, men hva vet jeg. Det tynneste grunnlaget jeg har sett for å foreslå pf på noen at de spør om det. 

Det er ganske tydelig at noen gjør det. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eg gjer det for at det skal sjå ut som om nokon er enige i kommentaren min 🤠

Anonymkode: 4b80b...427

Ja, jeg ser den, for da er man ikke alene om å mene det, men hvorfor har det noe å si? Jeg vil på en måte forstå bakgrunnen. 

TS

Anonymkode: 5dcba...476

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringle skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det bare når jeg har skrevet noe ualminnelig bra!

❤️ Hehe, koselig! 

Anonymkode: 5dcba...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet mange innlegg som ab, gjort det 2 ganger.kanskje, men da har det vært veldig bra...

Anonymkode: a3ff1...4d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det av og til når jeg har skrevet noe som anonym og så går jeg tilbake til tråden har glemt at jeg har svart og så liker jeg innlegget for først så tenker jeg at noen andre har skrevet det... :D Tar som regel litt tid før jeg forstår det er jeg som er den skyldige. Synes det er litt morsomt jeg, er iallfall konsistent i meningene mine.

Anonymkode: 25665...5e8

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har gjort det av og til når jeg har skrevet noe som anonym og så går jeg tilbake til tråden har glemt at jeg har svart og så liker jeg innlegget for først så tenker jeg at noen andre har skrevet det... :D Tar som regel litt tid før jeg forstår det er jeg som er den skyldige. Synes det er litt morsomt jeg, er iallfall konsistent i meningene mine.

Anonymkode: 25665...5e8

Hehe, ja, den ser jeg. Surrete kan jeg være sjæl. Noen ganger har jeg svart i noen tråder om problemstillinger fra noen år tilbake og har sett på AB-koden at det var visst meg. Både surrete, og ikke alltid jeg har kommet så langt fremover på noen år. :D 

TS

Anonymkode: 5dcba...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hehe, ja, den ser jeg. Surrete kan jeg være sjæl. Noen ganger har jeg svart i noen tråder om problemstillinger fra noen år tilbake og har sett på AB-koden at det var visst meg. Både surrete, og ikke alltid jeg har kommet så langt fremover på noen år. :D 

TS

Anonymkode: 5dcba...476

Haha, ja det har jeg og gjort og da sitter jeg å skjemmes litt før jeg går videre og glemmer det. Det er jo fordelen ved anonym, da kan vi bare fortrenge det.:ler:

Anonymkode: 25665...5e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv relativt enkelt funnet ut hvem enkelte er her inne. Så, derfor. Vi er et lite land.

Anonymkode: 502bd...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har selv relativt enkelt funnet ut hvem enkelte er her inne. Så, derfor. Vi er et lite land.

Anonymkode: 502bd...a1d

Har du?

Anonymkode: 9415e...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har selv relativt enkelt funnet ut hvem enkelte er her inne. Så, derfor. Vi er et lite land.

Anonymkode: 502bd...a1d

Tror ikke dette svarte på spørsmålet jeg stilte. Spurte ikke hvorfor du skriver som AB, det gjør jeg også. Jeg spurte hvorfor folk plusser egne innlegg. :P

TS

Anonymkode: 5dcba...476

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha, ja det har jeg og gjort og da sitter jeg å skjemmes litt før jeg går videre og glemmer det. Det er jo fordelen ved anonym, da kan vi bare fortrenge det.:ler:

Anonymkode: 25665...5e8

Haha, og gjøre det samme igjen om noen år til! :D

Ts

Anonymkode: 5dcba...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har selv relativt enkelt funnet ut hvem enkelte er her inne. Så, derfor. Vi er et lite land.

Anonymkode: 502bd...a1d

Haha, hva har det med selvplussing å gjøre?

Det har for så vidt jeg og gjort men så er det mange like historier og. Er mer enn 2-3 brukere her inne som jeg ser skriver som meg og har samme type "livshistorie". Nesten litt skummelt til tider hvor like liv man faktisk har.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, og gjøre det samme igjen om noen år til! :D

Ts

Anonymkode: 5dcba...476

Vi kan jo møtes her igjen om sånn 2 år. :ler:

Anonymkode: 25665...5e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gjør det for illusjonen av at noen liker det jeg har skrevet. Sykt nok blir jeg litt deprimert viss noen får mere likes enn meg. Synes det er flaut å skrive noe, for så å få ingen likes viss alle rundt meg får det. Er litt derfor jeg ikke skriver med brukernavn eller skriver i tråder hvor anonymfunksjonen ikke kan brukes. Ja jeg er faktisk så patetisk 🤣.

Anonymkode: 58066...2b0

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror jeg gjør det for illusjonen av at noen liker det jeg har skrevet. Sykt nok blir jeg litt deprimert viss noen får mere likes enn meg. Synes det er flaut å skrive noe, for så å få ingen likes viss alle rundt meg får det. Er litt derfor jeg ikke skriver med brukernavn eller skriver i tråder hvor anonymfunksjonen ikke kan brukes. Ja jeg er faktisk så patetisk 🤣.

Anonymkode: 58066...2b0

Og jeg liker å skrive med anonym for da slipper jeg likes. :ler: Blir nesten stresset av å se at jeg får likes og blir sitert i hytt og pine.

Anonymkode: 25665...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å trykke på de små symbolene. Det føles som en premie for å ha skrevet et innlegg, jeg kan velge mellom ulike tegn. Noen ganger kan jeg bytte tegn etter en stund. 

Jeg er ikke flau over det, blir bare sånn barnslig glad. 

Anonymkode: 6c8b6...72f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er påfallende at folk gjør det, særlig om det er en eller annen konflikt, hvorfor gjør dere det egentlig? 

Handler det om usikkerhet? Om at man vil "vinne"? Er ikke empatisk nok så forstår ikke. 

Anonymkode: 5dcba...476

Hvordan vet du om dem gjør det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det gikk an.

Anonymkode: 170f9...bd1

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...