Gå til innhold

Du som plusser dine egne innlegg som AB, hvorfor gjør du det egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjør det hvis innlegget har fått én like, sånn at ikke folk skal tro at jeg har likt mutt eget innlegg 😅

Anonymkode: 9c6bf...36e

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gjør det for jeg liker å få aksept. Kvinner er lite selvstendige, de liker ikke å være først, så derfor åpner jeg for dem ved å legge inn første like.

Anonymkode: 434b8...759

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes litt synd på innlegget mitt hvis det blir stående der uten noen likes. Så da trøste-liker jeg det.

Anonymkode: 1660e...610

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser? Kan noen fortelle meg hva det +-tegnet er? Jeg trodde det var sånn siter flere innlegg-funksjon som ikke funker. 😂Da har jeg helt sikkert plusset noen innlegg, men aldri mine egne for jeg siterer jo ikke meg selv. Men om det er noe positivt så har jeg muligens plusset innlegg jeg synes er teite 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi kan jo møtes her igjen om sånn 2 år. :ler:

Anonymkode: 25665...5e8

Haha! Håper jeg får noen gode svar så jeg slipper å google akkurat dette igjen om 2 år! :fnise:

TS

Anonymkode: 5dcba...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HSV50 skrev (25 minutter siden):

Plusser? Kan noen fortelle meg hva det +-tegnet er? Jeg trodde det var sånn siter flere innlegg-funksjon som ikke funker. 😂Da har jeg helt sikkert plusset noen innlegg, men aldri mine egne for jeg siterer jo ikke meg selv. Men om det er noe positivt så har jeg muligens plusset innlegg jeg synes er teite 🙈

Pluss-tegnet er at du samler opp flere du vil sitere samtidig. Når jeg sier plusser så sikter jeg til "liker", altså hjerte, pokal og tommelopp. Plusser som i gir positiv reaksjon. Ser at det kunne misforstås. Beklager, skulle vært tydeligere der! 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Tror jeg gjør det for illusjonen av at noen liker det jeg har skrevet. Sykt nok blir jeg litt deprimert viss noen får mere likes enn meg. Synes det er flaut å skrive noe, for så å få ingen likes viss alle rundt meg får det. Er litt derfor jeg ikke skriver med brukernavn eller skriver i tråder hvor anonymfunksjonen ikke kan brukes. Ja jeg er faktisk så patetisk 🤣.

Anonymkode: 58066...2b0

Du er ikke patetisk! Takk for ærligheten, syntes det var tøft. ❤️ 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg liker å trykke på de små symbolene. Det føles som en premie for å ha skrevet et innlegg, jeg kan velge mellom ulike tegn. Noen ganger kan jeg bytte tegn etter en stund. 

Jeg er ikke flau over det, blir bare sånn barnslig glad. 

Anonymkode: 6c8b6...72f

Haha, interessant! Høres ut som du finner mange små gleder i hverdagen. 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg gjør det hvis innlegget har fått én like, sånn at ikke folk skal tro at jeg har likt mutt eget innlegg 😅

Hahaha, den har jeg aldri tenkt på. Men sånn som jeg nå lurte på hvorfor folk liker sitt eget så ser jeg jo brått den. 😅

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg gjør det for jeg liker å få aksept. Kvinner er lite selvstendige, de liker ikke å være først, så derfor åpner jeg for dem ved å legge inn første like.

Anonymkode: 434b8...759

Hmm, det har jeg aldri tenkt på hvorvidt det er vanskeligere å like noe få/ingen har likt. Men det jeg vet er at hvis jeg skummer noen sider og et innlegg har mange liker og pokal så tar jeg meg gjerne tid, og dermed får det innlegget brått enda flere plusser. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg synes litt synd på innlegget mitt hvis det blir stående der uten noen likes. Så da trøste-liker jeg det.

Anonymkode: 1660e...610

❤️ Haha, for deg selv, eller fordi du menneskliggjør innlegget ditt? 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Pluss-tegnet er at du samler opp flere du vil sitere samtidig. Når jeg sier plusser så sikter jeg til "liker", altså hjerte, pokal og tommelopp. Plusser som i gir positiv reaksjon. Ser at det kunne misforstås. Beklager, skulle vært tydeligere der! 

TS

Ah! Godt det ikke var meg som var helt lost 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spiller det noen rolle?

Anonymkode: 3f89f...1bd

Det er ikke så mye som diskuteres på KG som spiller en rolle. Heldigvis er det mange som liker å diskutere likevel. Og så har man mange som deg som går inn i tråder bare for å fortelle hvor ubetydelig og dumt HI er, hvorfor gjør du det? Ikke at det spiller noen rolle, jeg er bare nysgjerrig. 

TS

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HSV50 skrev (7 minutter siden):

Ah! Godt det ikke var meg som var helt lost 😂

Nei, du var spot on, var jeg som var uklar! Plusser var så innlært ord hos meg at jeg ikke tenkte på at det mer vanlige uttrykket var "liker" 😅

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke visst om det gikk an, og har hatt lyst til å prøve fordi jeg har lurt på om det går. Men jeg har ikke tort, fordi jeg ville synes det var så pinlig om det var mulig å se at jeg hadde gjort det. 

Så med fare for å fremstå som ganske dum, men det får våge seg siden jeg er anonym, man gjetter at folk har likt sitt eget innlegg fordi det har fått bare én tommel opp/pokal/hjerte? I så fall må jeg kanskje begynne å gjøre som en bruker over, å like mitt eget innlegg hvis det får en enslig reaksjon, for at ikke folk skal tro det var meg. 

Anonymkode: a01d2...e88

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at man gjør det?

Har du elsket din egen kommentar her allerede to ganger?

Hva bryr det deg? Personlighetsforstyrrelse? 

Rapportert for personangrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er påfallende at folk gjør det, særlig om det er en eller annen konflikt, hvorfor gjør dere det egentlig? 

Handler det om usikkerhet? Om at man vil "vinne"? Er ikke empatisk nok så forstår ikke. 

Du er selv anonym, så da er det betimelig å spørre hva ditt motiv for å poste anonymt er?

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne at noen poster spørsmål som de ikke ønsker skal henge ved dem?
Folk her inne er noen klegger, som ratt dukker opp i innboksen, eller drar med seg temaer og påstander fra en tråd til en annen for å være ekle, avspore og gjøre debattene vanskeligere å holde saklige.
På kontroversielle eller sensitive tema skjønner jeg derfor at mange ikke ønsker at tråden og innholdet skal henge ved profilen deres.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Samme her. Overtenker det fullstendig.

Anonymkode: 1d60a...52f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er påfallende at folk gjør det, særlig om det er en eller annen konflikt, hvorfor gjør dere det egentlig? 

Handler det om usikkerhet? Om at man vil "vinne"? Er ikke empatisk nok så forstår ikke. 

Hvis du er så sikker på at alle gjør det, kan vi først og fremst konkludere med at du er blant dem. Hvorfor gjør du det?

Likes-knappen på KG er en vits uansett. Uavhengig av diskusjonens argumenter, hvorvidt de er fornuftige, etiske og moralske, handler det omtrent alltid om kvinnerVSmenn. Jeg har sett det gjennom ni år. Folk som samler på "likes" er bare patetiske.

Anonymkode: fbcaf...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har ikke visst om det gikk an, og har hatt lyst til å prøve fordi jeg har lurt på om det går. Men jeg har ikke tort, fordi jeg ville synes det var så pinlig om det var mulig å se at jeg hadde gjort det. 

Så med fare for å fremstå som ganske dum, men det får våge seg siden jeg er anonym, man gjetter at folk har likt sitt eget innlegg fordi det har fått bare én tommel opp/pokal/hjerte? I så fall må jeg kanskje begynne å gjøre som en bruker over, å like mitt eget innlegg hvis det får en enslig reaksjon, for at ikke folk skal tro det var meg. 

Anonymkode: a01d2...e88

Det var jeg som likte innlegget ditt, bare så det er helt klart for alle og enhver! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme her. Overtenker det fullstendig.

Anonymkode: 1d60a...52f

Likte ditt innlegg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her 😆

Anonymkode: 284c4...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...