Anonym2015r Skrevet 8. april #301 Del Skrevet 8. april NiceOrNothing skrev (4 minutter siden): Fordi hun har så grandiose tanker om seg selv, at hun ikke tror hun trenger en. Kjenner du henne? -ikke stygt ment, bare lurer på om noen kjenner til hva hun selv sier? Utover det innlegget på face. Hva tenker andre i bygda, er de overrasket? Eller er det egentlig ingen bombe? -typ hun har hatt uttalelser ala dette i det daglige. Hennes fam? De som har fått brev? -var det et lys, en logisk konklusjon, eller tviler de på at det er henne? Mulig innmari nysgjerrig, men jeg er litt intr i hva som rører seg i hodet på noen som gjør sånt. Har ingen stusset over noe, i væremåte, uttalelser? I så fall er det «imponerende», hvis en kan kalle det det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. april #302 Del Skrevet 8. april gansketeit skrev (19 minutter siden): Ja, du har nok rett i det. Med det innlegget hennes på fb så ser det ut som hun tror hun kan lure alle. Litt merkelig, for jeg tror nok at politiet kommer til å få nok bevis og indisier på at det er henne. De har jo tatt beslag i private eiendeler og kommer nok til å kjøre henne på skrivetester. Det kan hun jo ikke akkurat nekte å gjennomføre. Ekstremt selvmotsigende innlegg på Facebook . Hun gashlighter ; henger seg opp i det ene brevet sendt til noen hun ikke kjenner. . Akkurat som de andre sju sendt til kjente , skulle vært «enklere « å forstå . Hun tar offerrollen , samt går til angrep på andre «netttroll « . ( få oppmerksomhet bort fra seg selv) . Pluss hun skriver at dersom hun blir dømt , takler hun straffen . Omtaler seg selv som stabil og lykkelig . Yeah right . Blir spennende å se fortsettelsen .. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. april #303 Del Skrevet 8. april Anonym2015r skrev (24 minutter siden): Kjenner du henne? -ikke stygt ment, bare lurer på om noen kjenner til hva hun selv sier? Utover det innlegget på face. Hva tenker andre i bygda, er de overrasket? Eller er det egentlig ingen bombe? -typ hun har hatt uttalelser ala dette i det daglige. Hennes fam? De som har fått brev? -var det et lys, en logisk konklusjon, eller tviler de på at det er henne? Mulig innmari nysgjerrig, men jeg er litt intr i hva som rører seg i hodet på noen som gjør sånt. Har ingen stusset over noe, i væremåte, uttalelser? I så fall er det «imponerende», hvis en kan kalle det det. Nei kjenner henne ikke . Lurer på det samme som deg . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 8. april #304 Del Skrevet 8. april NiceOrNothing skrev (45 minutter siden): Fordi hun har så grandiose tanker om seg selv, at hun ikke tror hun trenger en. Eller kanskje hun tror at hvis hun ønsker seg advokat, så kommer hun umiddelbart til å bli ansett ssom skyldig både av folk som kjenner henne og på debatt-forum som her på Kvinneguiden. Folk kommer sannsynligvis til å tenke at "hviss denne personen ønsker seg advokat, så er hun garantert skyldig. For det er vel ingen uskyldige mennesker som trenger / ønsker seg advokat" liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambilamambie Skrevet 8. april #305 Del Skrevet 8. april Noen som kunne oppdaget meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. april #306 Del Skrevet 8. april StinkySocks skrev (6 minutter siden): Eller kanskje hun tror at hvis hun ønsker seg advokat, så kommer hun umiddelbart til å bli ansett ssom skyldig både av folk som kjenner henne og på debatt-forum som her på Kvinneguiden. Folk kommer sannsynligvis til å tenke at "hviss denne personen ønsker seg advokat, så er hun garantert skyldig. For det er vel ingen uskyldige mennesker som trenger / ønsker seg advokat" liksom. Ja, men ikke særlig smart av henne . Tenker jo at det er nettopp hvis man føler seg uskyldig i en såpass alvorlig siktelse , at man trenger en advokat . Lurer på om hun er her inne å leser . Hun minner meg litt om jenta som lekte med elden , bertheussen . Sin egen verste fiende . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 8. april #307 Del Skrevet 8. april StinkySocks skrev (13 minutter siden): Eller kanskje hun tror at hvis hun ønsker seg advokat, så kommer hun umiddelbart til å bli ansett ssom skyldig både av folk som kjenner henne og på debatt-forum som her på Kvinneguiden. Folk kommer sannsynligvis til å tenke at "hviss denne personen ønsker seg advokat, så er hun garantert skyldig. For det er vel ingen uskyldige mennesker som trenger / ønsker seg advokat" liksom. Du har nok rett i det at hun ikke velger advokat fordi hun tror det er det samme som å si man er skyldig. Men mange ser jo den tankegangen og da har det vel nesten motsatt effekt enn den hun ønsker seg. Om jeg var uskyldig så hadde jeg selvsagt fått advokat til å gjøre jobben for meg. Hadde ikke orket å stått i en anklage som dette uten advokat. Og i hvertfall ikke risikert å bli dømt for det. Dessuten hadde jo den advokaten fikset noen av de beste skriftekspertene som kunne bekreftet til gangs at jeg var uskyldig. Så om hun er uskyldig så håper jeg virkelig hun ombestemmer seg og finner en god advokat. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. april #308 Del Skrevet 8. april MalloryK skrev (På 7.4.2024 den 18.05): Disse ryktene...dere ser hvordan tilstandene er der? Det er null problem å opprette et rykte. Noen bygdefolk har det som sitt ansvarsområde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timiwo Skrevet 8. april #309 Del Skrevet 8. april gansketeit skrev (På 30.3.2024 den 20.53): Såpass ja. Ja jeg så innlegget hun hadde lagt ut på fb. Men jeg forstår ikke hvorfor hun har fått så mange likes og hjertet på innlegget. Sikkert mange støttekommentarer også. Merkelig. Kunne du sendt innlegget på pm til meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 8. april #310 Del Skrevet 8. april gansketeit skrev (På 30.3.2024 den 19.27): Lurer på om familien og nære venner tror at siktede er skyldig? Når vi nå snakker politikk, så kan hun ikke ha klart å skjule sitt syn på svake grupper for sine nærmeste? Eller kanskje hun har fått alt ut gjennom brevskriving. Noen ble nok kanskje ikke overrasket, men det er absolutt ikke uvanlig at familie og andre nære tror at den mistenkte/skyldige aldri ville kunne finne på det de er mistenkt/skyldig i. Hun kan fint ha klart å skjule synet sitt ovenfor andre. Jeg har for eksempel en slektning jeg ikke ville blitt overrasket over om hadde gjort noe ligende. For jeg har sett hvilken bitterhet og mørke som finnes i vedkommende. Men de aller fleste ser på denne personen som en varm, rolig, omsorgsfull, snill og grei person med et stort hjerte for andre. Det gjelder også de fleste av dem som er nær personen. Jeg gjorde det også selv tidligere.. 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 11. april Forfatter #311 Del Skrevet 11. april Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om det blir rettssak? Eller er sånt hemmelig? Jeg er fortsatt så nysgjerrig på hvorfor hun gjorde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 11. april #312 Del Skrevet 11. april Ellie Italia skrev (13 minutter siden): Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om det blir rettssak? Eller er sånt hemmelig? Jeg er fortsatt så nysgjerrig på hvorfor hun gjorde det. Hatbrevene i Valdres – NRK Innlandet – Lokale nyheter, TV og radio De venter visst fremdeles på svar på noen skrift-prøver eller noe. Men politi-distriktet har vel ikke egne skrift-eksperter eller noe, så Kripos skal ta hånd om den saken. Noe som sikkert kan ta en stund. Men det spørs om nysgjerrige folk her på Kvinneguiden klarer å holde seg så lenge da. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 11. april #313 Del Skrevet 11. april StinkySocks skrev (1 time siden): Hatbrevene i Valdres – NRK Innlandet – Lokale nyheter, TV og radio De venter visst fremdeles på svar på noen skrift-prøver eller noe. Men politi-distriktet har vel ikke egne skrift-eksperter eller noe, så Kripos skal ta hånd om den saken. Noe som sikkert kan ta en stund. Men det spørs om nysgjerrige folk her på Kvinneguiden klarer å holde seg så lenge da. 😀 Kanskje de venter på DNA-prøver også. De sa ihvertfall på Åsted Norge at de hadde en konvolutt med gammelt frimerker. Og det var fullt mulig å finne DNA fra det selv om det var gammelt. Spytt er visst noe av det enkleste å finne DNA i var det en som sa. Vil tro at Kripos gjør ting grundig, så de sjekker vel alt som kan sjekkes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. april #314 Del Skrevet 12. april Har det vært noen oppdateringer om saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 12. april #315 Del Skrevet 12. april MalloryK skrev (9 minutter siden): Har det vært noen oppdateringer om saken? Nei. Det kommer til å ta måneder å etterforske en slik sak, og sikkert år før tiltale og eventuelt rettsforhandlinger skjer. Rettsvesenet et TREGT og dette er ikke en prioritert sak for Kripos... 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 12. april #316 Del Skrevet 12. april Rainstorm2.0 skrev (På 31.3.2024 den 13.53): Jeg vil i alle fall aldri flytte til Valdres etter denne reklamen. Hvis det er slik at man må være redde for å bli hetset og hatet av bygdedyret om man bor der. Samtidig er det jo for ille at andre om har røtter der skal føle seg presset ut. Dere som kjenner mer til stedet, er det utbredt med slike holdninger som kommer frem i brevene? Jeg kjenner flere i valdres. Og syntes du over reager. Det er generelt et jovialt folkeslag med mye flinke folk og pågangsmot. Generelt hyggelige og koselige folk. De er vel vært innom service yrket og er deretter høflige 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. april #317 Del Skrevet 12. april Krokenguri skrev (26 minutter siden): Jeg kjenner flere i valdres. Og syntes du over reager. Det er generelt et jovialt folkeslag med mye flinke folk og pågangsmot. Generelt hyggelige og koselige folk. De er vel vært innom service yrket og er deretter høflige Det er godt å høre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 15. april Forfatter #318 Del Skrevet 15. april Lurer på hvordan det er å vise seg offentlig etter dette her.. Tenk å gå på butikken og alle vet hva du har gjort. Huff. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fusetufs Skrevet 7. mai #319 Del Skrevet 7. mai hvordan er det å sette seg bak rattet og kjøre disse menneskene rundt? Tenk om hun blir syk og må kjøre sykebil🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 11. mai #320 Del Skrevet 11. mai Ryddet for spekulasjoner. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå