Nokia Skrevet 24. mars #241 Del Skrevet 24. mars Så utrolig rart å skrive det siste der! Hadde jeg blitt siktet i en slik sak og vært uskykldig, så hadde jeg formulert meg på en helt annen måte. Det var noe passivt-aggresivt over hele teksten. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. mars #242 Del Skrevet 24. mars Inne til avhør? Og siktet eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 24. mars #243 Del Skrevet 24. mars Ingen angrende synder der nei.. Hvis det ikke er henne er det selvfølgelig veldig kjedelig å oppleve dette. Men hvis det er henne og hun nå skylder på nettroll som anonymt spyr ut drit som kan skade mennesker. Da må hun virkelig se seg selv i speilet. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 24. mars #244 Del Skrevet 24. mars minister-mio skrev (4 timer siden): Inne til avhør? Og siktet Det står at hun ikke har fått forsvarer, eller advokat. Pleier de ikke å oppgi en i slike saker, eller er det først når hun blir tiltalt at dette kommer på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 24. mars #245 Del Skrevet 24. mars Psykologspesialist Pål Grøndah sa at dette måtte være en person som hadde det veldig vondt med seg selv,for å kunne skrive denne hetsen. Tror dere på at denne kvinnen har det, vondt, eller var hans utsagn heller ment som en slags oppmuntring for vedkommende til å ta kontakt med politiet? Man lærer at folk som mobber gjør det på grunn av dårlig selvfølelse, altså de har det ikke greit med seg selv. Jeg tviler på om det er hele sannheten. Kanskje vi lærer det, fordi sannheten om hva som får folk til å mobbe er for vondt å forholde seg til? Det finnes folk som får et kick av å se andre lide. De lever og ånder for å mobbe og plage andre. Det har det kanskje vondt på ett eller annet plan, men ikke et plan som den vanlige nordmann klarer å sette seg inn i. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 24. mars #246 Del Skrevet 24. mars Pipaluk skrev (1 minutt siden): Psykologspesialist Pål Grøndah sa at dette måtte være en person som hadde det veldig vondt med seg selv,for å kunne skrive denne hetsen. Tror dere på at denne kvinnen har det, vondt, eller var hans utsagn heller ment som en slags oppmuntring for vedkommende til å ta kontakt med politiet? Man lærer at folk som mobber gjør det på grunn av dårlig selvfølelse, altså de har det ikke greit med seg selv. Jeg tviler på om det er hele sannheten. Kanskje vi lærer det, fordi sannheten om hva som får folk til å mobbe er for vondt å forholde seg til? Det finnes folk som får et kick av å se andre lide. De lever og ånder for å mobbe og plage andre. Det har det kanskje vondt på ett eller annet plan, men ikke et plan som den vanlige nordmann klarer å sette seg inn i. Tror mer på det skriftforskeren sier at hun gjør det bare for å være slem. De som er psykopater gjør jo gjerne ting for å klare å føle noe fordi de er så følelsesflate (callous-unemotional). Så lenge hun har holdt på så lenge handler det nok mer enn personlighet enn psykisk sykdom. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 24. mars #247 Del Skrevet 24. mars Miss Anthropy skrev (2 minutter siden): Tror mer på det skriftforskeren sier at hun gjør det bare for å være slem. De som er psykopater gjør jo gjerne ting for å klare å føle noe fordi de er så følelsesflate (callous-unemotional). Så lenge hun har holdt på så lenge handler det nok mer enn personlighet enn psykisk sykdom. Hadde vært interessant å visst hvordan jevnaldrende opplevde henne som barn og ungdom. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 24. mars #248 Del Skrevet 24. mars Pipaluk skrev (14 minutter siden): Psykologspesialist Pål Grøndah sa at dette måtte være en person som hadde det veldig vondt med seg selv,for å kunne skrive denne hetsen. Tror dere på at denne kvinnen har det, vondt, eller var hans utsagn heller ment som en slags oppmuntring for vedkommende til å ta kontakt med politiet? Jeg tror Grøndahl generelt er for generaliserende og tar munnen full. Sett det før og analysen hans her er helbom. Mistenkt gjerningsmann her har god selvtillit, million-inntekt og er ekstremt freidig (hvilket kjennetegner personer med høy selvtillit) Såklart har siktede noen alvorlige emosjonelle skader, men vondt med meg selv? Nei, hun digger seg selv... 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 24. mars #249 Del Skrevet 24. mars Miss Anthropy skrev (26 minutter siden): Tror mer på det skriftforskeren sier at hun gjør det bare for å være slem. De som er psykopater gjør jo gjerne ting for å klare å føle noe fordi de er så følelsesflate (callous-unemotional). Så lenge hun har holdt på så lenge handler det nok mer enn personlighet enn psykisk sykdom. Ja du sier noe... ikke vet jeg men jeg tror mange klynger seg til "vondt med seg selv teorien" for å klare å forstå og lage mening i noe som er uforståelig. Det er ikke alt en kan forstå seg på , og godt er det. Videre er siktede ikke dømt enda, men om motivet med det innlegget var å renvaske seg , fikk det nok heller motsatt effekt. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 25. mars #250 Del Skrevet 25. mars Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, identifisering av tredjeperson og brudd på opphavsrett, og svar til dette. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie Italia Skrevet 26. mars Forfatter #251 Del Skrevet 26. mars Jeg rakk å lese innlegget som den siktede la ut på facebook. Må si jeg reagerte på at hun skrev noe som "Hvis jeg blir dømt så får jeg bare ta straffen" eller hva det stod. Hvis en person er uskyldig skriver de vel ikke noe sånt? Ikke noe fokus på ofrene heller. Flere har nevnt Laila Bertheussen ser jeg, og jeg fikk også litt sånne vibes av denne damen. Hadde vært interessant å være med på rettssaken, noen som vet hvordan man kan sjekke når/hvor evt? Regner med det vil bli på Innlandet et sted, men finnes det er register eller nettside jeg kan følge med på? Ikke sikkert det blir rettssak en gang, eller om det blir for åpne dører. Men jeg er så nysgjerrig på hvorfor et menneske gjør noe sånt, over så lang tid.. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 26. mars #252 Del Skrevet 26. mars Tror dere politiet også baserer seg på fingeravtrykk og DNA i denne saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 26. mars #253 Del Skrevet 26. mars Pipaluk skrev (13 minutter siden): Tror dere politiet også baserer seg på fingeravtrykk og DNA i denne saken? Hvis de finner det så gjør de nok det. Skriftprøvene var vel veldig tydelige i forhold til hvem som hadde skrevet brevene. Men om man kan dømmes på skriftprøver aner jeg ikke. Om de har funnet hennes fingeravtrykk på noen av brevene er det temmelig fellende. Hun jobber ikke i posten akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktoberknøttet Skrevet 26. mars #254 Del Skrevet 26. mars (endret) Takk for svar! Endret 26. mars av Oktoberknøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsimax_dama Skrevet 26. mars #255 Del Skrevet 26. mars Den mistenkte nå er jammen ikke den typen person jeg trodde det var, men jeg følger med i spenning. Og veldig rar forsvarstale hun hadde på FB. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. mars #256 Del Skrevet 27. mars Den må vere radikalt koservativt syn og /eller langt ut på høyresiden/ekstreme Frp er og slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. mars #257 Del Skrevet 28. mars Ryddet for brudd på opphavsrett og oppfordring til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. mars #258 Del Skrevet 28. mars (endret) LiseTV skrev (På 27.3.2024 den 23.54): Den må vere radikalt konservativt syn og /eller langt ut på høyresiden/ekstreme Frp er og slike. Selv om de konservative er kjent for spesielle meninger, er de færreste opptatt av å hetse. Hetsingen her tar form som mobbing mer enn meningsutveksling. Mange kan ha meninger om disse temaene uten å uttrykke seg på denne måten. Til moren som har mistet barnet sitt og kanskje leser dette, så kondolerer jeg på det sterkeste ♥️ "Endelig klarte drittungen din å ta overdose. Send mongoen til spesialskole, det er der han hører hjemme. Stakkars barna deres som har fittesleikere til mødre. Er det ikke nok med hybridunger nå? Endret 1. april av Pipaluk 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gansketeit Skrevet 28. mars #259 Del Skrevet 28. mars Pipaluk skrev (15 minutter siden): Selv om de konservative er kjent for spesielle meninger, er de færreste opptatt av å hetse. Hetsingen her tar form som mobbing mer enn meningsutveksling. Mange kan ha meninger om disse temaene uten å uttrykke seg på denne måten. "Endelig klarte drittungen din å ta overdose. Send mongoen til spesialskole, det er der han hører hjemme. Stakkars barna deres som har fittesleikere til mødre. Er det ikke nok med hybridunger nå? Hetse og hate i så mange år. Lurer på hva annet hun har funnet på... "Endelig klarte drittungen din å ta overdose". Den er så drøy at du skal være meget ondskapsfull for å kunne skrive og sende det til noen som har mistet barnet sitt. Herregud. Helt utilgivelig. Får frysninger av at hun har gått rundt i samfunnet tilsynelatende normal. Grøss. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. mars #260 Del Skrevet 28. mars Pipaluk skrev (På 26.3.2024 den 14.59): Tror dere politiet også baserer seg på fingeravtrykk og DNA i denne saken? Hadde du fulgt med i saken, hadde du visst svaret på dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå