Gå til innhold

Hva skal dere single gjøre i sommerferien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og barnløs, og har ikke mange single venner (eller mange venner generelt). Mine venninner vil naturligvis være med sine menn og barn i ferien, og det er forståelig. 

Jeg må være min egen lykkes smed, og lage meg en fin ferie. Jeg er jo «alltid» hjemme, så jeg ønsker å gjøre noe. Tenkte jeg kunne få litt inspirasjon av dere :) 

Hva skal dere single (og barnløse) i sommerferien? Skal dere reise noe sted? I så fall hvor? Gjøre noe aktiviteter? 

Anonymkode: d744f...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir vel å sitte mye alene. Ferie har blitt svindyrt og har en kjempesyk søster. 

Anonymkode: 75a0b...ce3

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe. Alt for dyrt for en enslig med lav inntekt å reise på ferie på sommeren, så sparer til andre tidspunkter. 

Anonymkode: 40876...8c3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tilgang på ett landsted ved sjøen hvor jeg alltid er velkommen, så hvis været er bra og jeg ikke har andre planer så er jeg alltid der om sommeren. Jeg besøker andre venner om de inviterer og ikke er for langt unna, men det varierer jo med tilbud og etterspørsel.

Reiser generelt lite utenlands

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år må jeg være hjemme. Jeg har hele skoleferien fri, men gleder meg til å være hjemme uansett. Har hunder som jeg kan ta dagsturer med. 

Anonymkode: 6699c...abc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er singel og barnløs, og har ikke mange single venner (eller mange venner generelt). Mine venninner vil naturligvis være med sine menn og barn i ferien, og det er forståelig. 

Jeg må være min egen lykkes smed, og lage meg en fin ferie. Jeg er jo «alltid» hjemme, så jeg ønsker å gjøre noe. Tenkte jeg kunne få litt inspirasjon av dere :) 

Hva skal dere single (og barnløse) i sommerferien? Skal dere reise noe sted? I så fall hvor? Gjøre noe aktiviteter? 

Anonymkode: d744f...cd7

Ta deg en tur til Spania, Hellas eller Italia - Holder med en uke. Masse egentid og masse tid til opplevelser og god mat.

Tok en uke alene i fjor sommer, anbefales på det sterkeste! 🙂

Denne sommeren skal jeg ta med barna mine 2 uker til Hellas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en stor mulighet til å utforske drømmer og livet litt det, da. 

Fjelltur i telt. 

DNT turer

Cafe besøk i Roma

Storby safari Europa med tog

Løp en maraton

Vintur ved Middelhavet (vandreturer, sykkelturer, bilturer fra vingård til vingård) 

Besøke Zansibar

...hva stopper deg? 

 

Anonymkode: 347d8...030

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal være hjemme. Ferie har blitt så dyrt. I fjor var jeg i Sør Frankrike med mine to tenåringer. Har ikke råd til ferie hvert år. Når jeg er hjemme går jeg mye på tur. 

Anonymkode: e1a64...411

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise. Holder meg i Europa i år, har ikke helt bestemt meg for reiserute og hvor lenge jeg blir borte, men tur blir det. Reiser alene, og trives med det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta motorsykkel lappen! Stort miljø 🙂 Masse flott å se på 😄

 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en uke til Italia. Skal slappe av på stranden med en bok, gå turer, spise god mat å gjøre det jeg får lyst til. 

Anonymkode: c3902...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skal en uke til Italia. Skal slappe av på stranden med en bok, gå turer, spise god mat å gjøre det jeg får lyst til. 

Anonymkode: c3902...889

Kult! Hvor i Italia? 

Er du vant til å reise alene? 

Anonymkode: d744f...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er singel og barnløs, og har ikke mange single venner (eller mange venner generelt). Mine venninner vil naturligvis være med sine menn og barn i ferien, og det er forståelig. 

Jeg må være min egen lykkes smed, og lage meg en fin ferie. Jeg er jo «alltid» hjemme, så jeg ønsker å gjøre noe. Tenkte jeg kunne få litt inspirasjon av dere :) 

Hva skal dere single (og barnløse) i sommerferien? Skal dere reise noe sted? I så fall hvor? Gjøre noe aktiviteter? 

Anonymkode: d744f...cd7

Jeg skal til Rhodos..Bli med da vel 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

robert_44 skrev (Akkurat nå):

Jeg skal til Rhodos..Bli med da vel 😃

Tidenes sjekketriks :D❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel da men ikke barnløs, har to voksne barn som studerer borte. Jeg har hus i Spania som jeg tilbringer hele sommeren i. Tar med PC og jobber hjemmefra de ukene jeg ikke har ferie, men 5 av 8 uker har jeg fri.

Skal lese, se litt netflix, trene, gå turer og bare nyte

Anonymkode: 554ba...4ca

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes sommeren er den verste tiden av året å være singel på. 

Folk reiser land og strand, og koser seg sammen med sine kjære. Sommeren fylles av opplevelser, inntrykk og kos.

De tyr til grillinger, fine solnedganger, på fine gåturer osv sammen... mens jeg sitter her og ser på. 

At jeg heller ikke har venner hjelper ikke akkurat på. 

Jeg har vært på ferie èn gang alene, men det ga meg ingenting. Faktisk følte jeg på en veldig ensomhet, så ensligreise er visst ikke noe for meg. Jeg føler derfor jeg må være hjemme hver sommer. Og det blir vel det i år også. Sånn er det bare. 

Men, jeg er heldigvis en som trives i mitt eget selskap, som alltids får dagene til å gå unna og som finner mine måter å kose meg på. Javel så får jeg ikke alt som jeg ramset opp ovenfor, men det er så det er. 

I tillegg blir det vel en del husvedlikehold og hagearbeid, samt noen øyeblikk på terrassen. Før man vet ordet av det så har høsten innhentet meg, og man kan begynne å tenke på den søte jula igjen :D 

  • Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blende de som går forbi som en bleikfis på balkongen

Skog/fjellturer

Bade litt flere sekunder enn i fjord

Kjøre opp om jeg rekker det

Krysser fingrene for å kanskje funnet meg noen gode venninner

Lese masse bøker

Feste minst en gang og kanskje finne meg en flørt

Passe på at plenen er velfrisert i år for et år til med uorden blir nok ikke populært i nabolaget 😅

Anonymkode: 50074...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte foran datamaskinen og runke hele dagen lang.

Anonymkode: aff04...498

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bombasi said:

Jeg synes sommeren er den verste tiden av året å være singel på. 

Folk reiser land og strand, og koser seg sammen med sine kjære. Sommeren fylles av opplevelser, inntrykk og kos.

De tyr til grillinger, fine solnedganger, på fine gåturer osv sammen... mens jeg sitter her og ser på. 

 

Både land og strand og grill og gåturer i solnedgang er jo der også for oss single. Alt dette kan man også oppleve alene. :) 

Anonymkode: 40876...8c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...