Gå til innhold

Angrer du av og til på at du fikk barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mødre og fedre tenker dere av og til på at dere angrer på at dere fikk barn?  Enkelt forklart, dere setter jo livet på " vent" i 18 år om ikke lengre? 

Anonymkode: dbfec...fa8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, aldri.

Anonymkode: 817eb...f97

  • Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å få et barn. Vi har mer enn nok tid til å pleie forholdet, ha egentid og gi 100% til barnet. Angrer ikke 😊

Anonymkode: 19c4a...c00

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken streifer meg i de tøffeste stundene, men jeg ville aldri vært foruten barna mine likevel.

Anonymkode: d5552...da8

  • Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud! 

Innimellom så angrer jeg som en hund.

Anonymkode: 9f98a...4e7

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri angret et eneste sekund. Og jeg har absolutt ikke satt livet på vent, det er dette som ER livet og jeg elsker det. 

  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det har hendt at jeg tenker at vi burde forblitt barnløse, at det er for mye for oss/meg.

Samtidig, om jeg ikke fikk barn så ville jeg alltid tenkt "hva om" og jeg ville aldri klart å forsto hvordan det var, hvor sliten jeg skulle bli, hvor bundet jeg ville bli osv.

Anonymkode: e75ec...0fe

  • Liker 5
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer innimellom ja. Synes det er slitsomt men også givende. Men at det er meningen med livet å få barn og nye dimensjoner og alt det andre kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg ville nok hatt det like bra uten barn 

Anonymkode: bfe35...312

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mødre og fedre tenker dere av og til på at dere angrer på at dere fikk barn?  Enkelt forklart, dere setter jo livet på " vent" i 18 år om ikke lengre? 

Anonymkode: dbfec...fa8

Har aldri angret på mine tre herlige barn! De er flotte ungdommer nå❤️

Anonymkode: db71c...acb

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den tanken har aldri streifet meg. 

Anonymkode: 5113f...c52

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag! Jeg elsker dem, hadde gitt livet for dem. Og kan ikke se for meg et liv uten. Men kombinasjonen av at de begge har diagnoser og utfordringer, og hvordan livet rundt ellers er, gjør at jeg angrer. Jeg føler meg fanget og at jeg sakte kveles av byrden av livet. 

Anonymkode: 622e8...fcb

  • Liker 1
  • Hjerte 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mødre og fedre tenker dere av og til på at dere angrer på at dere fikk barn?  Enkelt forklart, dere setter jo livet på " vent" i 18 år om ikke lengre? 

Anonymkode: dbfec...fa8

Setter da ikke livet på vent i 18år. Man lever da hele veien, på ca samme måte som før unger.  Bare litt mer tilpasset iht å ha en familie. Er jo uanett ikke naturlig å leve som 20 åring livet ut liksom. Uansett med eller uten barn

Anonymkode: 974a4...96c

  • Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja av og til. Ikke på grunn av barnet i seg selv. Men angrer omtrent daglig på HVEM jeg har fått barn med. Skulle i utgangspunktet ikke ha barn i det hele tatt, men barnet jeg har er et flott barn. Det blir dog med dette ene. Hun er tenåring og jeg merker at barnet ikke dominerer all min tid i like stor grad som feks i barnehagealderen. Hver sin alder har sin sjarm. 

Anonymkode: ea76d...5f3

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selv om det kan være utfordrende til tider, ville jeg aldri vært foruten dem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og de er en del av mitt liv, ikke noe som enten er det egentlige livet og mitt andre liv var/er meningsløst), eller noe annet enn egentlig mitt liv som jeg hadde før og som er på vent). Er resten av ditt liv på vent når du har en seriøs kjæreste? Når du er sammen med øvrig familie? Når du er op jobb? 

Anonymkode: 25225...358

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært litt gøy nå om alle uten barn kom inn i denne tråden for å beskylde alle som sier de ikke angrer for å lyge? Det er jo det som skjer i alle tråder om barnløse 

Anonymkode: 0cd7e...3b8

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke på selve barna, men at jeg fikk barn selv siden det gjorde meg kronisk syk å satte i gang alle mulige autoimmune sykdommer som lå latent i kroppen.  Men igjen, de kunne blitt aktiv senere uansett. Det er en vanskelig tankegang siden det ikke løser noe som helst.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, føler den siste puslespillbrikken falt på plass da vi fikk barn. Føler heller ikke at livet er satt på vent, livet har bare endret seg.

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Mødre og fedre tenker dere av og til på at dere angrer på at dere fikk barn?  Enkelt forklart, dere setter jo livet på " vent" i 18 år om ikke lengre? 

Anonymkode: dbfec...fa8

Hver dag. Hvert minutt.

Anonymkode: 66246...982

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...