Gå til innhold

Analsex


Heine

Anbefalte innlegg

Syns selv ikke det er så himla spennede, men fruen elsker det. Hva gjør man ikke for partneren sin.... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 22.50):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Så hvis dama røper at hun tenner på scat, så må du prøve. Ellers er du kjip, ikke sant? 

Man får ikke levd ut alt man ønsker med alle og enhver. Enten tar du det for hva det er, eller så lar du være. Dessuten er flesteparten av "damene" i tråder vedr analsex menn..

De fleste damer jeg kjenner, liker det ikke. Noen få liker det, og noen få gjør det for å tekkes partnere..

Anonymkode: 7c4e0...005

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (5 timer siden):

Jeg respekterer dere som ikke liker analsex, men det virker ikke som dere ikke respekterer oss?

Når man sammenligner anus med nesebor eller øyeeple(!), går man langt i retning hets.

Det er ikke hets å nevne andre kinks eller tenningsmønster. Hets er å snakke nedlatende eller umenneskeliggjøre ting.

Noen tenner på ditt og andre tenner på datt..

De færreste kvinner liker analsex, men hipp hurra, da blir det jo bare mer på dere som elsker det!

Anonymkode: 7c4e0...005

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (1 time siden):

Jeg synes det er vondt med mer enn en finger i rumpa..

Det er lettere hvis du er uspylt, naturlig glid hjelper masse.

Anonymkode: de3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er lettere hvis du er uspylt, naturlig glid hjelper masse.

Anonymkode: de3e5...480

Takk for tips, tror det handler om det mentale mest. Smerte i seg selv liker jeg til en viss grad. Men hadde en x som bare kjørte på i doggy uten glidemiddel. Var ikke forberedt i det hele tatt fysisk eller mentalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (2 timer siden):

Må du roe reken. Jeg har på ingen måte hetset verken deg eller andre som liker analsex. Slutt å se spøkelser på høylys dag, det gjør ikke noen noe godt. 

Jeg spør deg igjen hvorfor du mener at noen som ikke liker analsex bare har mentale sperrer og har en selvoppfyllende profeti til smerte (som igjen var dine ord) men å sammenligne sex i andre kroppsåninger er hets. Med din egen logikk kan ethvert kroppshull bli brukt til glede. Det er jo bare deg selv som har bestemt deg for at det er  "fullstendig absurd" fordi du selv har bestemt deg for dette og da blir det jo en selvoppfyllende profeti.

Viss du finner din egen kortslutning av "logikk" så veldig hetsende kan det være greit å ta med seg til neste analsex tråd. 

Du mener jo egentlig ikke hva du skriver. Det handler nettopp dypest sett om hets, som ørten andre anal-tråder. 
 

Dette begynner faktisk å bli kjedelig for oss andre.
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Anonymkode: 09921...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen fantastiske orgasmer med analsex. Nå har mannen sin penis krympet og blitt skjev, så lite med det meste.

Anonymkode: e4c0a...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (32 minutter siden):

Men hadde en x som bare kjørte på i doggy uten glidemiddel.

Nei, da skjønner jeg at det ikke var noe godt.

Anonymkode: de3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (22 minutter siden):

Du mener jo egentlig ikke hva du skriver. Det handler nettopp dypest sett om hets, som ørten andre anal-tråder. 
 

Dette begynner faktisk å bli kjedelig for oss andre.
 

 

Viss det er kjedelig for deg så skjønner jeg faktisk ikke hvorfor du sitere meg. Denne tråden er ikke bare til de som liker analsex. Denne tråden slik mange andre analsex tråder er åpen for at både de som liker det og de som ikke liker det kan svare, det må du faktisk også godta og respektere. Og jeg tror det er viktig for å balanse denne oppfattelsen mange har at alle kvinner elsker det eller kommer til å elske det bare de prøver hardt nok. For det er BS så det holder etter! Og helt ærlig bare noe en mann vil kunne finne på å skrive 

Alle må ikke like analsex skjønner du og det er helt greit å sammenligne analsex med å stikke penis inn i andre kroppsåninger. Bare fordi det ene er super deilig for deg mens det andre er "fullstendig absurd" beviser nettopp poenget. Spesielt når du selv mener at det bare henger sammen med det mentale. Det som er normalt for deg er like "fullstendig absurd" for andre helt uten at de andre trenger å overbevises om noe annet like lite som at jeg trenger å overbevise deg om at penis i øyeeple er så veldig digg eller noe alle må like. De færreste gjør det men du vil garantert finne noen på denne kloden som har kinks for det også.

Jeg har aldri hetset deg eller andre i noen analsex tråder. Å mene at alt er hetsing er like mye en hersketeknikk som når noen hetser. En må kunne ha en diskusjon om analsex i en tråd om analsex. Spesielt når du selv er den som byr opp til dans. Igjen: at folk liker analsex er supert for de: kjør på. Jeg vet ikke hvor mange flere ganger jeg skal si det.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i senga med skikkelig løs mage så hadde vært deilig med anal nå, men sambo dro nettopp på jobb. :( 

Anonymkode: de3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,jeg og partneren har startet å utforske analsex.

hun (også) blir mildt sagt ganske kåt og vill ved enten få en dildo i anus og bli tatt litt i musa enten slikkes og fingres eller med kuken. Men å spise skitten anal er vel ingens drøm, men et tent og renset anus er nesten som et hvilket som helst annen erogen sone.

men best av alt liker hun å bli pult godt i anus og en dildo i musa for å fylles skikkelig opp. Er hun skikkelig i modus så leker hun med seg selv til hele kroppen rister mens hun blir litt grovere i språkbruken.

motto; et rent anus er et godt supplement til et godt sexliv, ikke noe must men digg for begge

Anonymkode: d3bd3...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 22.50):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Bør hun godta å bli påtvunget ting hun ikke ønsker for at du skal få viljen din?

Om det er en dealbreaker for deg har du bare et valg. Å gå.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...