Gå til innhold

Analsex


Heine

Anbefalte innlegg

Hatt det noen ganger, og det er opphissende og deilig

Vi har tatt oss god tid, og jentene smurte oss godt inn, og tok det forsiktig.

Jentene sier det er deilig å kjenne sæden komme og være i ræva, er nok fordi det er trangere der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Østkantgutt1913 skrev (1 time siden):

Hatt det noen ganger, og det er opphissende og deilig

Vi har tatt oss god tid, og jentene smurte oss godt inn, og tok det forsiktig.

Jentene sier det er deilig å kjenne sæden komme og være i ræva, er nok fordi det er trangere der

Liker du som gutt å få noe inn i ræva?

Anonymkode: 64f15...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Liker du som gutt å få noe inn i ræva?

Anonymkode: 64f15...1c3

Aldri prøvd--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østkantgutt1913 skrev (27 minutter siden):

Aldri prøvd--

 

Det må du gjøre☺️

Anonymkode: 64f15...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfallende mange "damer" her som liker analsex!🤭

Anonymkode: 1e6e0...ac6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myrmica skrev (5 timer siden):

Hvorfor ikke bare kysse en annen mann istedenfor å kysse en kvinne? Lepper er lepper liksom?

Deiligere for menn med tanke på prostata, noe en neppe har på leppene. Så det gir mening om en mann liker å utføre det at han like gjerne kunne funnet seg en mann å drive på med. Rumpe er rumpe 

Anonymkode: 2af04...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Påfallende mange "damer" her som liker analsex!🤭

Anonymkode: 1e6e0...ac6

Ja det er ofte påfallende i tråder om analsex. Sikkert litt fordi de som liker det svarer, men det er ofte også påfallende at de kvinner som virkelig hyller analsex har et språk tatt rett ut fra mannlige fantasier og fremstillinger. 

På tide med en forumregel der kjønnsbytte i debatter blir ulovlig. Selv jeg som kan like analsex ved rette omstendigheter blir svært skeptisk i tråder som dette. Mange kvinner snakker jo sammen om slikt som dette, og i rl er jeg ganske uvanlig i at jeg kan nyte det. Og det er om, hvis, under forutsetning av...

Glorifisert hylling av analsex som ultimate sexopplevelser for kvinner har jeg kun lest på kg. 

Anonymkode: e2a6e...24b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Deiligere for menn med tanke på prostata, noe en neppe har på leppene. Så det gir mening om en mann liker å utføre det at han like gjerne kunne funnet seg en mann å drive på med. Rumpe er rumpe 

Anonymkode: 2af04...ede

Det er sant, jeg gutt 22 og kameraten min, vi digger analsex og gir oss de mest heavy orgasmer.❤️

Anonymkode: 64f15...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste med analsex er når du drar kjeppen ut og den er helt brun og du kjører på med A2M.

Anonymkode: de3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen digger det. 

Sålenge det er god nok oppvarming og nok glid er det deilig 👌

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mionaS skrev (1 time siden):

Både jeg og mannen digger det. 

Sålenge det er god nok oppvarming og nok glid er det deilig 👌

Ja, nok glidemiddel på begge to er viktig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er meget oppskrytt og lite snakket om hvor mange som blir plaget med hemoroider i etterkant.

Aldri mer her i hvertfall, men hver sin lyst.

Anonymkode: 7c4e0...005

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (På 26.2.2024 den 23.54):

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så ekstremt vanskelig å bare godta at mange ikke synes det er noe digg? Uten å skulle mansplaine dette til det kjedsommelige for oss som ikke synes dette er så godt at vi ikke gjør det rett og vi må bare åpne oss mentalt og blabla*snoze*.  Igjen: supert at du får noe ut av dette og mer enn greit at mange ikke får noe ut av det. Det er sikkert mange som får mye ut av å putte pikken sin i andres nesebor også eller øyeeple, det finnes jo noe for alle mener jeg.. Men det er jo enkelt og greit å respektere at det ikke er alle som synes nettopp det du digger er så veldig godt.

Jeg respekterer dere som ikke liker analsex, men det virker ikke som dere ikke respekterer oss?

Når man sammenligner anus med nesebor eller øyeeple(!), går man langt i retning hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalmusrot skrev (1 time siden):

Jeg respekterer dere som ikke liker analsex, men det virker ikke som dere ikke respekterer oss?

Når man sammenligner anus med nesebor eller øyeeple(!), går man langt i retning hets.

Jeg har skrevet tre innlegg i denne tråden utenom dette innlegget og i alle innleggene har jeg skrevet at det er selvfølgelig helt greit å like analsex for de som digger det. Hvor mange flere ganger mener du det er nødvendig for meg å skrive det? Ja jeg sammenligner analsex med andre kroppsåninger jeg selv ikke er videre keen på å ha penis slik at du selv kan få et innblikk i at alt handler faktisk ikke om "å gjøre det rett", " "mentale sperrer og selvoppfyllende profetier" å gjøre. Penis i anus er en nogo, for meg og for andre. Og det virker veldig rart at istedenfor å bare akseptere og anerkjenne at noen (både meg og andre i denne tråden) ikke får noe ut av det og at det kjenner vondt, smertefullt eller at det bare gir en følelse av at en må på do så gjøres det et poeng ut av at dette er en selvoppfyllende profeti som du selv skreiv. 

Og hvorfor mener du at når en ikke er keen på analsex fordi det er vondt så er det en selvoppfyllende profeti mens når en sammenligner analsex med pikk i nesebor så er det hets. Er det ikke en selvoppfyllende profeti viss en ikke synes det er noe godt? Skjønner ikke hvorfor du føler deg hetset av det.

Men uansett, at du legger mest vekt på det og ikke at jeg ved alle innleggene i denne tråden skriver klart, tydelig og greit at folk som synes analsex er gode greier bør fortsette å ha det er ditt problem ene og alene. Jeg har gjort det ganske tydelig iallefall så det skal kke stå på det faktisk. Men jeg gjør det også klinkende tydelig at analsex er ikke for alle og det gidder jeg på ingen måte å unnskylde for.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 7.57):

Hvis mannfolk elsker det hvorfor ikke ha sex med en mann? 
Legit spørsmål. 
Et hull er et hull når det kommer til rumpa. 

Anonymkode: e7f57...b3a

Fordi de tenner på motsatt kjønn, og ikke samme kjønn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 17.17):

Ja det er ofte påfallende i tråder om analsex. Sikkert litt fordi de som liker det svarer, men det er ofte også påfallende at de kvinner som virkelig hyller analsex har et språk tatt rett ut fra mannlige fantasier og fremstillinger. 

På tide med en forumregel der kjønnsbytte i debatter blir ulovlig. Selv jeg som kan like analsex ved rette omstendigheter blir svært skeptisk i tråder som dette. Mange kvinner snakker jo sammen om slikt som dette, og i rl er jeg ganske uvanlig i at jeg kan nyte det. Og det er om, hvis, under forutsetning av...

Glorifisert hylling av analsex som ultimate sexopplevelser for kvinner har jeg kun lest på kg. 

Anonymkode: e2a6e...24b

Ja, det skinner ofte igjennom at det ikke er mottaker (og trolig noen som ikke selv har vært giver) som skriver.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var sammen med ei for noen år siden, vi var rundt 40.

Hun elsket det. Først inn der hun var plaskvåt, deretter fullføre bak.

Ingen problemer med å ta henne bak, faktisk veldig frekt og opphissende. 

Hun ynket seg, i nytelse. Den stote kuken din tar den lille rumpa mi osv… Hun var veldig verbal, og utrolig sensuell…. 

 

 

Anonymkode: 09921...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (5 timer siden):

Jeg har skrevet tre innlegg i denne tråden utenom dette innlegget og i alle innleggene har jeg skrevet at det er selvfølgelig helt greit å like analsex for de som digger det. Hvor mange flere ganger mener du det er nødvendig for meg å skrive det? Ja jeg sammenligner analsex med andre kroppsåninger jeg selv ikke er videre keen på å ha penis slik at du selv kan få et innblikk i at alt handler faktisk ikke om "å gjøre det rett", " "mentale sperrer og selvoppfyllende profetier" å gjøre. Penis i anus er en nogo, for meg og for andre. Og det virker veldig rart at istedenfor å bare akseptere og anerkjenne at noen (både meg og andre i denne tråden) ikke får noe ut av det og at det kjenner vondt, smertefullt eller at det bare gir en følelse av at en må på do så gjøres det et poeng ut av at dette er en selvoppfyllende profeti som du selv skreiv. 

Og hvorfor mener du at når en ikke er keen på analsex fordi det er vondt så er det en selvoppfyllende profeti mens når en sammenligner analsex med pikk i nesebor så er det hets. Er det ikke en selvoppfyllende profeti viss en ikke synes det er noe godt? Skjønner ikke hvorfor du føler deg hetset av det.

Men uansett, at du legger mest vekt på det og ikke at jeg ved alle innleggene i denne tråden skriver klart, tydelig og greit at folk som synes analsex er gode greier bør fortsette å ha det er ditt problem ene og alene. Jeg har gjort det ganske tydelig iallefall så det skal kke stå på det faktisk. Men jeg gjør det også klinkende tydelig at analsex er ikke for alle og det gidder jeg på ingen måte å unnskylde for.

Sammenligningen du gjør, er fullstendig absurd.

Men denne typen opplegg er typisk i alle tråder om analsex på KG. Det SKAL hetses. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (19 minutter siden):

Sammenligningen du gjør, er fullstendig absurd.

Men denne typen opplegg er typisk i alle tråder om analsex på KG. Det SKAL hetses. 

Må du roe reken. Jeg har på ingen måte hetset verken deg eller andre som liker analsex. Slutt å se spøkelser på høylys dag, det gjør ikke noen noe godt. 

Jeg spør deg igjen hvorfor du mener at noen som ikke liker analsex bare har mentale sperrer og har en selvoppfyllende profeti til smerte (som igjen var dine ord) men å sammenligne sex i andre kroppsåninger er hets. Med din egen logikk kan ethvert kroppshull bli brukt til glede. Det er jo bare deg selv som har bestemt deg for at det er  "fullstendig absurd" fordi du selv har bestemt deg for dette og da blir det jo en selvoppfyllende profeti.

Viss du finner din egen kortslutning av "logikk" så veldig hetsende kan det være greit å ta med seg til neste analsex tråd. 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vondt med mer enn en finger i rumpa..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...