Gå til innhold

Analsex


Heine

Anbefalte innlegg

Noen som har gode erfaringer med analsex, eller er det stort sett negativt. Spør for en venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse gode erfaringer. Senest i dag tidlig.

K.

Anonymkode: 4cf2f...f18

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig hvis man er forberedt.

Anonymkode: de3e5...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det bedre med anal enn vagina 🤩 

k36

Anonymkode: 44fff...376

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra når man er i humør for det.

Anonymkode: 85c7d...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode erfaringer med analsex, men ikke penetrering da det ikke er plass. Det blir finger eller leketøy tilpasset analsex. Min kone elsker. Har tenkt å prøve oss frem med litt større leke etter hvert. Det er viktig å ta det langsomt og byks rikelig med glidekrem.

Anonymkode: 3da46...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heine skrev (2 timer siden):

Noen som har gode erfaringer med analsex, eller er det stort sett negativt. Spør for en venn:)

Som mottaker null erfaring. Men som hetro mann ingen høydare. 

Som å ha en stram ring rundt.

Men, dama liker det. Kommer som en foss av det hun. 

Fordelen med anal er dybden. Men, med solid omkrets er det ikke bare bare å entre.

Så, uten invitasjon, går jeg for piv.

Anonymkode: fa686...5c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig både å gi og motta, men det blir stort sett sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker det, andre avskyr det, så her nå du høre med akkurat din partner. Og om partner ønsker det, gå varsomt frem. Det er et utrolig smertepotensiale i anus. Brå lek med anus er forferdelig. 

Vondere med brå inntrengning i anus enn å få et ballespark sier en homofil kamerat. 

Varsomt og hensynsfullt gjort, med en partner som ønsker dette, er det ingenting galt ved å ha analsex. En partner som ikke ønsker det skal man respektere. 

Anonymkode: e2a6e...24b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hvis han har liten pikk

Anonymkode: 58f98...267

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker det!!

Anonymkode: d7a46...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det like lite som om jeg skulle puttet et stort grantre inn i neseboret. Ikke den store hypen med andre ord. Tenker at det er ikke alle kroppsåpninger det er digg å stikke noe inn og det er helt ok.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun erfaring med utforskning av egen kropp. Ingen erfaring med partner, men nysgjerrig. Kanskje mest nysgjerrig fordi det er en ny ting og litt kinky. Samtidig er alternativet så bra at det verken er noe savn eller (jeg mistenker) dårlig substitutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle menn bør prøve å stimulere prostata en gang eller to. Det er ganske lett å finne ut om du liker det eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God erfaring. Hadde ikke analsex før nytt forhold i slutten av 30 årene. Vi har det innimellom, ofte litt i perioder. Om jeg sliter med å komme mens han tar meg bakfra er en sikker vei til orgasme at han tar meg i rumpa. Stimulerer klitoris samtidig. Etter at jeg har kommet vil jeg ikke ha noe i rumpa lenger, da går han å vasker seg før vi avslutter i fitta eller munnen.

Han har forresten stor pikk, trodde ikke jeg kom til å greie det, men det er deilig.

Anonymkode: f8867...2f8

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har god erfaring med analsex, men som flere her påpeker må man ha lyst til det, og man må være forsiktig. Selv om jeg liker analsex er det ikke noe vi har ofte, og jeg må selv bestemme når det skal skje.

For mannen er det litt julaften og 17.mai på en gang når det skjer, for han elsker det. Men han respekterer at det må skje på mine premisser.

Anonymkode: 756f7...b12

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med og liker godt analsex, da gjerne med et godt forspill. Når mannen først starter smått med en finger og går over til litt større ting etter som det passer seg, for så deretter å ta meg analt i doggy eller liggende på magen er noe av det beste jeg vet. Orgasmen jeg får da kan ikke sammenlignes med den jeg får ved vaginalt samleie. Å føle at han glir inn og ut av rumpa er noe helt eget. 
Viktig med god smøring og oppvarming selvfølgelig. 

Anonymkode: ca68b...f4b

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...