Gå til innhold

Analsex


Heine

Anbefalte innlegg

OxBall skrev (På 19.2.2024 den 14.59):

Alle menn bør prøve å stimulere prostata en gang eller to. Det er ganske lett å finne ut om du liker det eller ikke.

Absolutt. Men mange menn er rare der, de ser på det som noe homofilt, men de skulle bare visst hva de går glipp av.. 

Anonymkode: 45e09...3ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker analsex. Tar gjerne spruten i rumpa. Fiser ut sæden på do etter akten.

Anonymkode: bdd76...c5d

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det, men vi må ha tiden til å varme ordentlig opp (vanskelig i tidsklemma m små barn osv).

Men, når det skjer … 🤩

Elsker hvor utrolig tent han blir av det, og jeg kommer som et godstog… som andre skriver er jeg ferdig når jeg har kommet. Da gjør det vondt etterpå.

Vil helst unngå at han putter inn en finger - for meg er det ekkelt og kan også gjøre vondt hvis han har den minste lengde på neglen 😅

Anonymkode: 5159e...df3

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heine skrev (På 18.2.2024 den 15.02):

Noen som har gode erfaringer med analsex, eller er det stort sett negativt. Spør for en venn:)

Jeg er mann, og mine erfaringer med å bruke dildoer på meg selv, og bli penetrert med dildoer og strap-on, er veldig positive.

Det er en intens og pirrende følelse, og lett å bli litt hekta. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hypen. Føles bare merkelig, og aldri godt. Heldigvis ikke vondt heller, bare kjedelig. Har ikke sansen. 

Anonymkode: 21638...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Gi deg selv en ørefik, så går det nok over. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Du bør iallefall ikke tvinge hun! Respekter grensene hennes. Du kan selvfølgelig snakke åpent og ærlig med hun der du snakker om dine fantasier  men vær også klar over at de fleste kvinner ikke synes denne type sex er godt. Selvfølgelig vil en tråd der overskriften er "Analsex" gi mange svar av mennesker (både menn og kvinner) som liker det. Men mange føler seg presset og synes ikke det er det store. 

Anonymkode: 2af04...ede

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Du bestemmer vel selv hva du vil godta og ikke. Jeg er kvinne, og jeg synes analsex er dødskjedelig. Hvis det er det som er dealbreaker'n til mannen jeg er sammen med, er det mer hans problem enn mitt, tenker jeg. 

Anonymkode: 21638...89b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Du har to valg: enten fortsette sexlivet med henne og dermed avstå fra analsex, eller gå i fra henne. Velg selv.

Jeg er glad jeg fant en mann som liker å få analsex, for jeg hadde nok ikke kunnet bli fornøyd i samlivet uten å få nyte hans anal. Det er en nytelse å se en lang dildo forsvinne inn i ham.

Anonymkode: 4cf2f...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er dette noe av det minst tennende. Jeg kan ikke forstå at det skal være godt. Prøvd. Umulig få orgasme bak?? Det føltes bare som at noe ble stappet inn helt feil plass🤢

Takk gud min kjære liker det heller ikke. 

Anonymkode: daf73...ad5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er dette noe av det minst tennende. Jeg kan ikke forstå at det skal være godt. Prøvd. Umulig få orgasme bak?? Det føltes bare som at noe ble stappet inn helt feil plass🤢

Takk gud min kjære liker det heller ikke. 

Anonymkode: daf73...ad5

Sier det samme som deg, takk og lov for at min kjære ikke liker det. Vi har prøvd et par ganger fordi man prøver jo forskjellig, men som nevnt over: kjedelig, ikke spesielt godt. Han likte det heller ikke, følte han var på feil plass. Noe han var.

Anonymkode: 21638...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sier det samme som deg, takk og lov for at min kjære ikke liker det. Vi har prøvd et par ganger fordi man prøver jo forskjellig, men som nevnt over: kjedelig, ikke spesielt godt. Han likte det heller ikke, følte han var på feil plass. Noe han var.

Anonymkode: 21638...89b

Ja det er feil plass😱 Enig. En merkelig følelse av at noe er der inne som egentlig skal ut!! Og fysiologisk så stemmer jo dette...utvei. Og vi er ikke pripne under sex for å si det slik,men pikk langt inni ræva nei takk. Der skal ting ut,ikke inn.

Anonymkode: daf73...ad5

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid gøy å være noen sin første partner når det kommer til analsex, men ikke noe som praktiseres jevnlig. Vanskelig å være spontan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker analsex, både å gi og motta. Viktig å bruke tid og nok glidemiddel om det skal være digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 15.46):

Absolutt. Men mange menn er rare der, de ser på det som noe homofilt, men de skulle bare visst hva de går glipp av.. 

Anonymkode: 45e09...3ea

Det er vel mest for menn dette med analsex. De får ha seg med hverandre om det er så viktig. 

Anonymkode: c0e58...64b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som kvinne: kjennes ut som å måtte bæsje. 

Menn har tydeligvis en annen opplevelse av det. De bør slutte å mase og heller ta det med kompiser. 

Anonymkode: c0e58...64b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Ja, de fleste av oss har fantasier vi ikke kan leve ut av hensyn til vår partner, og de fleste av oss lever veldig godt med dette, med fokus på det begge nyter og liker.

Du kan leve uten noe du tenner på. Hun derimot kan ikke leve med å bli presset til sex hun ikke ønsker. Ser du dette? 

Anonymkode: e2a6e...24b

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Som kvinne: kjennes ut som å måtte bæsje. 

Menn har tydeligvis en annen opplevelse av det. De bør slutte å mase og heller ta det med kompiser. 

Anonymkode: c0e58...64b

Hva er galt med å måtte bæsje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (39 minutter siden):

Hva er galt med å måtte bæsje?

Ikke meg du spør men det er det vel ingen som har skrevet at det er noe galt med det men har jeg sex så har jeg sex, må jeg bæsje så må jeg bæsje. De to tingene har ikke noe med hverandre å gjøre i min verden for scat sex er ikke min greie. Det er veldig få sin greie. Det er ingenting i veien med hverken den ene eller andre aktiviteten men jeg foretrekker absolutt å holde de separat og det er vel igrunn ikke så veldig vanskelig å skjønne... eller?

Det er selvfølgelig helt greit å like analsex for de som digger det. Men for mange er det vondt, ubehagelig, smertefullt, og gir en følelse en ikke ønsker når en bare ønsker å ha det orgasmisk godt og det bør også være helt greit.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...