Gå til innhold

Analsex


Heine

Anbefalte innlegg

skreppamedleppa skrev (11 timer siden):

Ikke meg du spør men det er det vel ingen som har skrevet at det er noe galt med det men har jeg sex så har jeg sex, må jeg bæsje så må jeg bæsje. De to tingene har ikke noe med hverandre å gjøre i min verden for scat sex er ikke min greie. Det er veldig få sin greie. Det er ingenting i veien med hverken den ene eller andre aktiviteten men jeg foretrekker absolutt å holde de separat og det er vel igrunn ikke så veldig vanskelig å skjønne... eller?

Det er selvfølgelig helt greit å like analsex for de som digger det. Men for mange er det vondt, ubehagelig, smertefullt, og gir en følelse en ikke ønsker når en bare ønsker å ha det orgasmisk godt og det bør også være helt greit.

Det er helt i orden det. Men seksualitet handler mye om det mentale, og har man først bestemt seg for at alt analt har med «bæsj» å gjøre og er smertefullt, blir det jo en selvoppfyllende profeti.

Akkurat som forestillingen om at man aldri vil greie å bruke kontaktlinser fordi man ikke tåler å ha noe på øyet eller komme i kontakt med det, blir en selvoppfyllende profeti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.2.2024 den 22.50):

Blir lei meg når jeg leser om alle damen her som liker analsex og får orgasme av det. Dama liker det ikke og ønsker ikke å prøve med meg, selv om det er noe jeg tenner på. Bør jeg godta et sexliv  med en dame hvor jeg ikke kan gjøre det som tenner meg?😒

Anonymkode: cd471...9a9

Ja, lev med det eller finn en som ønsker det, enkelt og greit

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 15.46):

Absolutt. Men mange menn er rare der, de ser på det som noe homofilt, men de skulle bare visst hva de går glipp av.. 

Anonymkode: 45e09...3ea

Helt enig i at menn burde prøve.

Men personlig liker jeg det ikke. Jeg syntes direkte stimuli er ubehagelig. Kun via perineum som ikke gir ubehag.

Så eneste jeg «går glipp» av ved å la være, er ubehag.

Anonymkode: 522d6...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kona har gode erfaringer. Jeg startet forsiktig med å bruke en finger godt innsmurt med glidekrem rundt analåpningen. Fortsatte etterhver med å stikke langinger inn i anus mens jeg penetrerte skjeden med penis. Hun likte det godt. Nå bruker vi analplugg begge to under elskoven. Det gir en ekstra piff under akten, men det er viktig at pluggen ikke er for stor og at en bruker rikelig med glidemiddel.

Anonymkode: 3da46...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha gjort denne rutinen noen ganger er det stort sett gode erfaringer. Man lærer seg å kjenne de dagene det av diverse årssaker ikke blir aktuelt. Da blir det ekstra gøy de dagene det er det. Husk mye glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff77 skrev (4 timer siden):

Ja, lev med det eller finn en som ønsker det, enkelt og greit

Selv om kvinner som liker det har svart i tråden om dette er det ikke bare enkelt å finne en kvinne som virkelig liker dette. 

Jeg er fra en veldig frisinnet og åpen krets kvinner. Der er det swingers, polygame, bifile, bdsm- utøvere, med mer, så absolutt ingen gjeng som ikke er åpne for ulikt. Vi tok en diskusjon om akkurat analsex da vi var 25 kvinner samlet. Da kom det frem at vi var to som kunne like det, under rette omstendigheter, tre som kunne gjøre det innimellom for partner (uten å egentlig like det selv, utenom hans nytelse ved det), og resten sa nei. Ikke akkurat et overveldende flertall for analsex altså. (De fleste hadde forsøkt det, men ikke likt det. Noen få ville ikke engang forsøke, og fant det for ekkelt til å være villig til å prøve.)

Jeg må også si at jeg frydet meg skikkelig da min eks som ødela vårt forhold med mas om analsex noen år senere vedkjenne at han aldri siden hadde møtt en kvinne som sa ja til dette overhodet. Der hadde han hatt en kvinne han faktisk elsket også, som ikke bare aksepterte dette som en variasjon, men også kunne nyte det, og ta initiativ til det selv (det tok imidlertid slutt da han begynte å mase, og gjorde analsex til noe negativt). Det forholdet ødelagte han, ved å mase ufint på å få mer av noe han jevnlig fikk, for så å aldri oppleve det igjen. Han savnet vårt sexliv sa han.

Jeg var ikke greiere enn at jeg lo og sa at det gjorde jeg på ingen måte, men at jeg nå hadde fått et fantastisk sexliv med en langt klokere og bedre mann. "Jeg var dum!" slo han fast. Ingen protester fra meg angående det. 😉

Å gjøre det slutt med en kvinne man ellers har det godt med på grunn av kun analsex vil ikke jeg anbefale. Kjærlighet er vanskelig å finne, og å finne ny kjærlighet og ellers god match med kvinne som digger analsex er det nok ikke veldig gode odds for. Det er ikke overveldende mange kvinner som nyter dette. 

At noen kvinner svarer det i en tråd om temaet betyr ikke at dette er svært vanlig. At de som priser dette som kvinner ofte gjør det som AnonymBruker er ofte litt påfallende også. Noen kvinner gjør nok det, men jeg vil tro at min frisinnede krets ikke er mer negative til slikt enn generelt er tilfellet. Det er jo en uvanlig åpen og sexpositiv gjeng kvinner. 

 

Anonymkode: e2a6e...24b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ræv er enveiskjørt. Eneste det hullet skal brukes til her er at kroppen skal kvitte seg med avfall. Man må ikke stikke ting inn en plass bare fordi det er et hull….. 

Og joda har prøvd. De få gangene det ikke er vondt så er det likevel ikke godt. 
 

👎 

Anonymkode: 36944...67c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (På 22.2.2024 den 22.43):

Jeg er mann, og mine erfaringer med å bruke dildoer på meg selv, og bli penetrert med dildoer og strap-on, er veldig positive.

Det er en intens og pirrende følelse, og lett å bli litt hekta. 

Hvordan blir dine orgasmer?

Anonymkode: 64f15...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas73 skrev (9 timer siden):

Det er veldig godt, men bruk god tid og masse glid.

Liker du som mann og bli penetrert analt og får du orgasme av det? 

Anonymkode: 64f15...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen gode opplevelser med det selv. Tar lang tid å bli klar, men kan definitivt være verdt det! Det værste er når man har fått inn litt av penis, og så skal gå helt inn. Det kan gjøre veldig vondt uansett hvor avslappet og klar man er, og hvor mye glidemiddel og/eller analbedøvende krem man bruker. 
selve penetreringen er ikke så ille, men det kan føles ut som at man holder på å drite på seg siden penis beveger seg ut og inn. 
(kan også være ganske ekkelt etter mannen har ejakulert inni analen.. kjennes rart ut å sitte på toalett etterpå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmusrot skrev (På 24.2.2024 den 10.34):

Det er helt i orden det. Men seksualitet handler mye om det mentale, og har man først bestemt seg for at alt analt har med «bæsj» å gjøre og er smertefullt, blir det jo en selvoppfyllende profeti.

Akkurat som forestillingen om at man aldri vil greie å bruke kontaktlinser fordi man ikke tåler å ha noe på øyet eller komme i kontakt med det, blir en selvoppfyllende profeti.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så ekstremt vanskelig å bare godta at mange ikke synes det er noe digg? Uten å skulle mansplaine dette til det kjedsommelige for oss som ikke synes dette er så godt at vi ikke gjør det rett og vi må bare åpne oss mentalt og blabla*snoze*.  Igjen: supert at du får noe ut av dette og mer enn greit at mange ikke får noe ut av det. Det er sikkert mange som får mye ut av å putte pikken sin i andres nesebor også eller øyeeple, det finnes jo noe for alle mener jeg.. Men det er jo enkelt og greit å respektere at det ikke er alle som synes nettopp det du digger er så veldig godt.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.2.2024 den 16.13):

Elsker analsex. Tar gjerne spruten i rumpa. Fiser ut sæden på do etter akten.

Anonymkode: bdd76...c5d

Er bortkastet om spruten ikke går inni :) 

Anonymkode: de3e5...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som mener at menn som vil ha analsex, bør ha det med sine kompiser: Hvorfor skulle heterofile menn ha sex med hverandre? De tenner da ikke på andre menn!
Hva med oss kvinner som vil ha analsex? Skal vi ikke få det, fordi det finnes kvinner som ikke liker det?

Hva med å heller finne seg sexpartnere som er kompatible, altså prate sammen! En å rakke ned på noe, kun fordi man ikke liker det selv? 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 18, jeg elsker analsex og får de heftigste orgasmer av det, kommer helt sjukt vilt❤️

Anonymkode: 64f15...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis mannfolk elsker det hvorfor ikke ha sex med en mann? 
Legit spørsmål. 
Et hull er et hull når det kommer til rumpa. 

Anonymkode: e7f57...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andreas73
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 23.46):

Liker du som mann og bli penetrert analt og får du orgasme av det? 

Anonymkode: 64f15...1c3

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all hovedsak positive erfaringer. Men opplever at det krever en mer skånsom tilnærming. Skal ikke mye til før det blir sårt. Lærte meg etter hvert viktigheten av at "det blir aldri for mye glidekrem"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 7.57):

Hvis mannfolk elsker det hvorfor ikke ha sex med en mann? 
Legit spørsmål. 
Et hull er et hull når det kommer til rumpa. 

Anonymkode: e7f57...b3a

Hvorfor ikke bare kysse en annen mann istedenfor å kysse en kvinne? Lepper er lepper liksom?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...