MammaSarius Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #921 Skrevet 4. juni 2006 Er så fantastisk gira over at Babysariusen endelig sier fra at h*n har det bra, og det til gangs. Det er full action nesten hver gang jeg legger meg ned og ligger rolig, særlig hvis jeg ligger på siden. :grine2: En absolutt fantastisk følelse! Føler at det hele har blitt mye mer virkelig og sitter støtt som det er med en tåre i øyekroken og er vanvittig takknemlig for å få lov å oppleve dette. Og så har jeg i tillegg verdens mest omsorgsfulle mann! Nå er det frokost og så skal vi ut og tusle oss en tur. Deilig med late dager sammen med mannen.
MammaSarius Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #923 Skrevet 4. juni 2006 Er det ikke deilig ← Verdens beste følelse! av mannen min altså. Vi arvet en uro av noen venner og i dag fikk jeg satt batterier i den og hengte den over senga vår for å teste den. Det tok ca 25 sek før mannen og demonterte hele greia. Makan til irriterende musikk! Nei, vi får nok se oss om etter noe annet. Vet jo at barn er glad i repetisjon, men det får være måte på, musikken var vanvittig irriterende og gikk med intervall på maks 10 sekunder!
Gjest Rognebær Skrevet 4. juni 2006 #925 Skrevet 4. juni 2006 Guriland, sånne uro-makere burde hatt vett til å i det minste ha LANGE sanger, så sjansen er BITTELITT mindre for å bli drittlei! Og den følelsen er så HERLIG, å kjenne når det sparker og romsterer inni der, og man er HELT, helt sikker på at det ER det man kjenner! Tenk, et lite menneske inni kroppen din! :grine2:
Murmelmy Skrevet 4. juni 2006 #926 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har hørt rykter om at det er sukker i is :klø:. Kanskje prøve oss på det til uken for å se om magetrollene også liker namnammen???
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #927 Skrevet 4. juni 2006 Herlig å lese om UL-en din altså. Morro at du kjenner så mye liv om dagen også.
MammaSarius Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #928 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har hørt rykter om at det er sukker i is :klø:. Kanskje prøve oss på det til uken for å se om magetrollene også liker namnammen??? ← IS!!!! Skal møte Huldra på torsdag, passer det for deg? I dag har vi hatt en fin og slapp dag i heimen. Planlegger litt bryllup og titta litt på babyting på nettet. Nå er det på tide og krype til køys!
Murmelmy Skrevet 5. juni 2006 #929 Skrevet 5. juni 2006 IS!!!! Skal møte Huldra på torsdag, passer det for deg? I dag har vi hatt en fin og slapp dag i heimen. Planlegger litt bryllup og titta litt på babyting på nettet. Nå er det på tide og krype til køys! ← Passer mest sannsynlig supert! Men du må minne meg på det...ammetåka vettu
Isola Skrevet 6. juni 2006 #930 Skrevet 6. juni 2006 Så herlig at du kjenner så mye liv! Blir glad av å lese her inne. Dette går fort altså, snart ligger h*n i armene dine. :rosasmil: Ha en flott dag!
søndagsengel? Skrevet 6. juni 2006 #931 Skrevet 6. juni 2006 Det er så herlig å kjenne spark!!! :grine2: Kos deg i dag!
Peony Skrevet 7. juni 2006 #935 Skrevet 7. juni 2006 Takk for i går, snuppelupp! Dekke til skuldrene i dag, da!
Gjest Rognebær Skrevet 11. juni 2006 #938 Skrevet 11. juni 2006 Håper du har det fint i sommervarmen!
MammaSarius Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #940 Skrevet 12. juni 2006 Håper du har det fint i sommervarmen! ← I wish! Termostaten min er helt ødelagt og jeg takler varmen ekstremt dårlig, blir skikkelig grinete. Håper det går over for jeg vil ut i sooooolen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå