Izaria Skrevet 1. mars 2006 #381 Del Skrevet 1. mars 2006 Har du forandra sykluslengden da? Du har jo mellom 30 og 33 dager i så fall får jeg EL på deg 5.3. med 30 dagers syklus og 8.3. med 33 dagers syklus. ← jeg vet at jeg er dårlig i matte altså...men er det ikke 29 dager mellom hver første dag med mensen hvis jeg fikk mensen den 18 jan og den 16 feb?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvis du teller dagene mellom de tidligere menstuasjonsdatoene dine så har du jo ikke en 28-dagers syklus, men 30 på den ene og 33 på den andre (hvis jeg har telt riktig). Så hvis du legger inn de vil du få et pekepinn på når det lønner seg (evt ikke lønner seg) å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #383 Del Skrevet 1. mars 2006 hmmm...jeg som har regnet feil jo..men dette ble så mye nå at det er vel egentlig like greit at mannen er i utlandet. Så blir jeg i hvert fall ikke smelt på tjukka! Håper jeg kommer i en fastere rutine etterhvert. Sluttet på pillene 11 september i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 1. mars 2006 Her går det så tregt rundt om dagen at nå måtte jeg søren meg telle dag for dag på kalenderen. Når er jo uansett ikke sikre perioder noen god form for prevensjon. Er vel heller når man er klar for å prøve at det er mest nyttig å vite når EL kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 1. mars 2006 #385 Del Skrevet 1. mars 2006 Sant nok, men system og ordens mennesket Philippa liker å ha kontroll på når ting og tang kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 1. mars 2006 #386 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har mye å lære skjønner jeg. Mener å minnes at mine sykluser før jeg starta på p-pillen var rimelig hulter i bulter. Skal bli morro Eller kanskje vi rett og slett bare lever som normalt og lar naturen styre selv Hvordan går det med formen din MS? Blir stas å være barnevakt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #387 Del Skrevet 1. mars 2006 Heisann vennen! Hvordan går det med deg? Er formen bra og er du på jobben? Selv om jeg ikke har vært her i det siste så betyr det ikke at jeg ikke tenker på deg. Håper virkelig formen din er bedre enn da jeg var innom sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. mars 2006 #388 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper du fant en fin mammabukse og at det var hyggelig å sitte barnevakt! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #389 Del Skrevet 2. mars 2006 Heisann, håper dere hadde en fin kveld i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #390 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvordan går det med formen din MS? Blir stas å være barnevakt da! ← Barnevakt var kjempekos! Men jeg var så trøtt at jeg slokna på foreldrenes seng en time etter at vi la den lille. Var ikke så ålreit å måtte ut i snøværet, men absolutt verdt det! Heisann vennen! Hvordan går det med deg? Er formen bra og er du på jobben? Selv om jeg ikke har vært her i det siste så betyr det ikke at jeg ikke tenker på deg. Håper virkelig formen din er bedre enn da jeg var innom sist. ← Så hyggelig å se deg her inne vennen! Formen er opp og ned. Er fortsatt ekstremt trøtt og har hatt litt blødninger. Er sykmeldt frem til legetime om en uke så får vi se. Håper du fant en fin mammabukse og at det var hyggelig å sitte barnevakt! Sov godt! ← Mamma-bukse-prosjektet forsvant du. Bestemte meg for å spare energien til barnevakt såskal prøve på nytt i dag. Heisann, håper dere hadde en fin kveld i går. ← Vi koste oss masse! Niesen min er bare et helt fantastisk barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. mars 2006 #391 Del Skrevet 2. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #392 Del Skrevet 2. mars 2006 Koselig å være her inne også vennen Godt at du fortsatt er sykemeldt. Håper ikke du er stresset på grunn av blødningene - det er jo ganske vanlig og kan være helt uskyldig - men det er jo fint å få sjekket det ut. Kjenner meg forresten igjen med det å være så trøtt. Brukte å legge meg etter barne-TV da jeg gikk gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. mars 2006 #393 Del Skrevet 2. mars 2006 Lykke til på ny-bukse-jakt i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. mars 2006 #394 Del Skrevet 2. mars 2006 Innom med en stoooor klem til MammaSaureus og lillesuareus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 3. mars 2006 #395 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvordan går det med mammasariusen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #396 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei! Tenker på deg! Håper du har det fint og at det at du ikke er her, er et tegn på at du koser deg med helt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. mars 2006 #397 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. mars 2006 #398 Del Skrevet 3. mars 2006 *roper* NÅ MÅ DU KOMME DEG UT OG KJØPE DEN BUKSA!!! Treiging!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 3. mars 2006 Hyggelig at dere stikker innom og legger igjen litt spor jenter. Er litt berg-og-dal-bane om dagen. Blir ikke kvitt den dumme utfloden. Er ikke mye, men nok til at jeg blir bekymret. Greier liksom ikke helt å tro at dette skal gå bra. Synes ventetiden er lang frem mot legetimen neste torsdag. Jeg og mannen er enige om vi tar oss råd til privat UL dersom jeg ikke får henvisning fra legen, men tror egentlig vi får det. Hun vet jo tross alt hva jeg opplevde forrige gang og selv om vi så et hjerte slå for en uke siden så har jeg jo hatt utflod hver dag siden det. Tror vi prøver hardt å få time til UL neste fredag. Skal arrangere perlebryllupsfest for svigers neste lørdag og hadde vært godt med visshet innen da. Håper så inderlig at knøttet klamrer seg fast frem til oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #400 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil bare gi deg en og krysser fingrene for at alt er bra, og at dere skal få den oppfølginga dere trenger så dere slipper å bekymre dere! Det er ikke morsomt. Babysarius: Hold deg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå