Gå til innhold

Krig i sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Om det skulle bli krig i Sverige, så er det i så fall som følge av krig i alle andre NATO land også. Og skulle det bli krig mellom NATO land og Russland, så er vi alle ferdig.

Anonymkode: 8d038...2b0

Nå har Polen observert russisk rakett i luftrommet deres og Russland er ofte med ubåt uti Barentshavet ved finnmark

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Russland forbreder seg på storkrig mot et Nato land og jeg tror dette er Sverige. Dette vil bli den store endetidskrigen og starten på de siste 7 år før Jesus gjenkomst finner sted i 2033, så om vi skan tro bibelen så går Russland til angrep i 2026 på et Nato land, men da er vi alle med i krig også, Norge også. 

Anonymkode: 175d5...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå har Polen observert russisk rakett i luftrommet deres og Russland er ofte med ubåt uti Barentshavet ved finnmark

Anonymkode: f8f8f...f6d

Ja det er ikke første gang. Slutt å ta til deg alt som står i mainstream media, så vil nok drømmene bli bedre også.

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja det er ikke første gang. Slutt å ta til deg alt som står i mainstream media, så vil nok drømmene bli bedre også.

Anonymkode: 8d038...2b0

Jeg tror ikke dette er bare tull altså. Flere opplyser om at Russland ruster opp fort og er i gang med å ruste opp til storkrig med NATO. 

Anonymkode: 1cf40...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror ikke dette er bare tull altså. Flere opplyser om at Russland ruster opp fort og er i gang med å ruste opp til storkrig med NATO. 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Ja men dette er da ikke noe nytt. Det har vi hørt om nå siden krigen startet i Ukraina for over 2 år siden.

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja men dette er da ikke noe nytt. Det har vi hørt om nå siden krigen startet i Ukraina for over 2 år siden.

Anonymkode: 8d038...2b0

Nettopp. 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Skal fram til at det er mye skremselspropaganda

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal fram til at det er mye skremselspropaganda

Anonymkode: 8d038...2b0

Hvis man har fulgt med på nyheter siste tiden så tror jeg ikke det er skremselspropaganda. Tysk etterretning og  flere sier det samme’ 

Anonymkode: 1cf40...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på tide å bli litt redd tror jeg. 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis man har fulgt med på nyheter siste tiden så tror jeg ikke det er skremselspropaganda. Tysk etterretning og  flere sier det samme’ 

Anonymkode: 1cf40...2c4

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er på tide å bli litt redd tror jeg. 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Ok😊

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i hvertfall sikkert. Det er ingen som tar SÅ mye feil,og som er SÅ negative,som disse Jesus folkene. De har hatt feil GANG ETTER GANG. De tolker ALT som at det er endetid. Å la oss være ærlig. Det har alltid vært eventer der det kunne tolkes slik. Likevel - Vi er her enda. Russere er like glad i livet som deg og meg. Selv Putin tror jeg trives sån passe nede i Moskva der,på Yatchen sin og en frisk White Russian i neven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (4 minutter siden):

Russere er like glad i livet som deg og meg. Selv Putin tror jeg trives sån passe nede i Moskva der,på Yatchen sin og en frisk White Russian i neven.

Fornuftig tenkt. Man må ikke miste logisk tankegang fullstendig. 

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Fant80 said:

En ting er i hvertfall sikkert. Det er ingen som tar SÅ mye feil,og som er SÅ negative,som disse Jesus folkene. De har hatt feil GANG ETTER GANG. De tolker ALT som at det er endetid. Å la oss være ærlig. Det har alltid vært eventer der det kunne tolkes slik. Likevel - Vi er her enda. Russere er like glad i livet som deg og meg. Selv Putin tror jeg trives sån passe nede i Moskva der,på Yatchen sin og en frisk White Russian i neven.

Putin er 71 år

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 9.11):

I natt hadde jeg en litt ufyselig drøm etter lenge å ikke drømt noe. Jeg drømte at vsr i Finland (tornio) som er rett ved svenske grensa. Jeg husker at jeg så over elva på Sverige at det virket så rolig, men dette var helt nord i Sverige. 

Plutselig skjer det noe og en veldig stor bil som lager mye bråk hadde plutselig kjørt over grensa. Samtidig som dette ble det strømbrudd og alle i drømmen var sånn at de lurte på hvorfor lyset har gått og var generelt redde. Selv tenkte måtte fort til parkeringsplass hvor bilen sto parkert , men våknet før jeg kom dit så vet ikke hva mer som skjedde. 

 

Hva betyr drømmen og hvorfor drømte jeg at det var krig i Sverige? Vil de blir krig i Sverige? 

Anonymkode: f8f8f...f6d

Det er krig i Europa, hybride operasjoner  er benyttet av Russland i årevis - nyhetsbildet er intenst. Det er ikke rart man drømmer - og heller ikke slik du drømte. 
Men å tolke drømmen til at den er et varsel - det anser jeg som komisk. 
Jeg anbefaler for øvrig boken "Hvit Armada" i papir eller på lydbok. Faction, skrevet av en fagmann. Intens og god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil kose seg på sine eldre dager hvorfor kriger han da? 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hvis han vil kose seg på sine eldre dager hvorfor kriger han da? 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Fordi han koser seg med å vise sin makt. Den gleden får han ikke hvis verden går under.

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Fordi han koser seg med å vise sin makt. Den gleden får han ikke hvis verden går under.

Anonymkode: 8d038...2b0

Går verden under ved at han angriper et NATO-land da? Helvetse blir det, men verdens undergang? 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Går verden under ved at han angriper et NATO-land da? Helvetse blir det, men verdens undergang? 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Kanskje ikke hele verden, men krig mellom Russland og NATO-land betyr atomvåpen som vil utslette det meste. 

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje ikke hele verden, men krig mellom Russland og NATO-land betyr atomvåpen som vil utslette det meste. 

Anonymkode: 8d038...2b0

Ja betyr det nødvendigvis det ? 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja betyr det nødvendigvis det ? 

Anonymkode: 1cf40...2c4

Hva tror du selv?

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...