Gå til innhold

Krig i sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke merket noe til noen krig her i Sverige, ts. 

Anonymkode: 70e69...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.. men når jeg først er så godt igang:  jeg presterte å høre denne kl tre inatt når jeg ikke fikke sove: 

https://radio.nrk.no/podkast/burde_vaert_pensum/sesong/1/l_7194851c-d08c-4505-9485-1cd08c250551

"(...) norske myndigheter vil at du skal være forberedt på - og det er viktigere enn på mange tiår" (ca. to minutter ut i podcasten). Det hjalp meg nok ikke i min dysterhet 

 

Tja... 

det gjenstår bare å ønske alle en trivelig helg 

 

Anonymkode: 4feda...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke merket noe til noen krig her i Sverige, ts. 

Anonymkode: 70e69...4f6

Nei ikke nå. Dette som i drømmen skjer nok ikke før det nærmer seg sommer.

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

.. men når jeg først er så godt igang:  jeg presterte å høre denne kl tre inatt når jeg ikke fikke sove: 

https://radio.nrk.no/podkast/burde_vaert_pensum/sesong/1/l_7194851c-d08c-4505-9485-1cd08c250551

"(...) norske myndigheter vil at du skal være forberedt på - og det er viktigere enn på mange tiår" (ca. to minutter ut i podcasten). Det hjalp meg nok ikke i min dysterhet 

 

Tja... 

det gjenstår bare å ønske alle en trivelig helg 

 

Anonymkode: 4feda...1a9

Tror du så mange nordmenn er forberedt når ikke tar dette seriøst? Om krigen rammer, vil mange få panikk og ikke tro først helt på det.

Anonymkode: f8f8f...f6d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bryte ut krig i Sverige og mange andre land i Europa og verden, vi har nok tenke vi er trygge og ikke minst nedrustet militære både her og andre land i Europa. Mange som tenker det skjer ikke, men det kan skje. Uroen i verden er større en noen gang, men går jeg rundt og har stor frykt nei. Det kan jo ramme Norge før Sverige feks.

Anonymkode: 0931f...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det kan bryte ut krig i Sverige og mange andre land i Europa og verden, vi har nok tenke vi er trygge og ikke minst nedrustet militære både her og andre land i Europa. Mange som tenker det skjer ikke, men det kan skje. Uroen i verden er større en noen gang, men går jeg rundt og har stor frykt nei. Det kan jo ramme Norge før Sverige feks.

Anonymkode: 0931f...b69

Det går ikke å gå å tenke på det og alt som KAN skje hver dag, da blir man 'gal' og fryktelig sliten, redd og deprimert. Prøv å nyt freden mens den ER hvertfall og håp på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

On 2/17/2024 at 10:12 AM, AnonymBruker said:

Har ikke merket noe til noen krig her i Sverige, ts. 

Anonymkode: 70e69...4f6

I drømmen var det ikke vinter, men så ut til å være sommer. Det var ingen snø. Det er ikke krig nå, men kanskje det kan bli krig i sverige opp mot sommeren. Mange er sanndrømte

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 9.22):

Det har vært mye i mediene at det kan bli krig i Sverige fordi de er ikke medlem.av NATO.

 

Jeg tenker sånn rundt sommeren kan det skje noe med evt. Krig først u Sverige (og så etterhvert Finland?).

 

Synes man skal ta drømmer på alvor.

 

-Ts

Anonymkode: f8f8f...f6d

Hvis det hadde blitt krig hver gang jeg drømte om det så….. 🙈

Anonymkode: 1cf40...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I drømmen var det ikke vinter, men så ut til å være sommer. Det var ingen snø. Det er ikke krig nå, men kanskje det kan bli krig i sverige opp mot sommeren. Mange er sanndrømte

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lurer litt på hvordan du tenker at det fungerer å kunne se fremtiden i drømme? Hvorfor tenker du at det er en sannsynlig og logisk mulighet? Hvordan skulle det gå til?

Er det noen som har lært deg at mennesker kan se fremtiden i drømme? Da tror jeg kanskje du må lese litt mer om hva drømmer er for noe.

Anonymkode: 581a1...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer litt på hvordan du tenker at det fungerer å kunne se fremtiden i drømme? Hvorfor tenker du at det er en sannsynlig og logisk mulighet? Hvordan skulle det gå til?

Er det noen som har lært deg at mennesker kan se fremtiden i drømme? Da tror jeg kanskje du må lese litt mer om hva drømmer er for noe.

Anonymkode: 581a1...919

Jeg har hørt om andre med opplevelser i drømmer som drømte om noe og så skjedde det. De var sanndrømte.

Ikke alle har evner se fremtiden. Det er noe som må trenes opp som alt annet, som det å spille fotball.

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne drømmen var litt annerledes da.

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 9.11):

Hva betyr drømmen og hvorfor drømte jeg at det var krig i Sverige? Vil de blir krig i Sverige? 

Anonymkode: f8f8f...f6d

Nei, drømmer er bare hjernen som rydder litt opp i løpet av søvnen. Drømmer kan ikke spå fremtiden.

Anonymkode: 7a600...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, drømmer er bare hjernen som rydder litt opp i løpet av søvnen. Drømmer kan ikke spå fremtiden.

Anonymkode: 7a600...792

Noen ganger kan de det ;) Vent å se opp mot sommeren så kan det hende det er krig i sverige.

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 9.22):

Det har vært mye i mediene at det kan bli krig i Sverige fordi de er ikke medlem.av NATO.

 

Jeg tenker sånn rundt sommeren kan det skje noe med evt. Krig først u Sverige (og så etterhvert Finland?).

 

Synes man skal ta drømmer på alvor.

 

-Ts

Anonymkode: f8f8f...f6d

Sverige er da medlem av NATO nå

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sverige er da medlem av NATO nå

Anonymkode: 8d038...2b0

Det kan bli krig med alle nato landene derfor vi er i 3 verdenskrig nå sies det. nato landene mot russland

 

jeg tar drømmen min om krig i sverige på alvor

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan bli krig med alle nato landene derfor vi er i 3 verdenskrig nå sies det. nato landene mot russland

 

jeg tar drømmen min om krig i sverige på alvor

Anonymkode: f8f8f...f6d

Hvorfor det? Det var jo bare en drøm. Drømmer kan ikke forutse fremtiden; det er bare hjernen som rydder litt opp. Spar deg selv for bekymringer og ikke bry deg med den. Kos deg heller med våren som er på vei! :)

Anonymkode: 7a600...792

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 21.3.2024 den 15.15):

I drømmen var det ikke vinter, men så ut til å være sommer. Det var ingen snø. Det er ikke krig nå, men kanskje det kan bli krig i sverige opp mot sommeren. Mange er sanndrømte

Anonymkode: f8f8f...f6d

Jeg er sanndrømt, i natt drømte jeg at jeg sov, og så våknet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan bli krig med alle nato landene derfor vi er i 3 verdenskrig nå sies det. nato landene mot russland

 

jeg tar drømmen min om krig i sverige på alvor

Anonymkode: f8f8f...f6d

Synes ikke det er noe rart at du drømte det da det har vært mye snakk om det i media.

Har ingen tro på at det.

 

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får vente å se opp mot sommeren og så sitte med skjegget i postkassen på at jeg hadde rett. Jeg har ikke lest så mye eller sett mye i media. Drømte ingenting til krig når det i GAZA skjedde

 

 

Anonymkode: f8f8f...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere får vente å se opp mot sommeren og så sitte med skjegget i postkassen på at jeg hadde rett. Jeg har ikke lest så mye eller sett mye i media. Drømte ingenting til krig når det i GAZA skjedde

 

 

Anonymkode: f8f8f...f6d

Om det skulle bli krig i Sverige, så er det i så fall som følge av krig i alle andre NATO land også. Og skulle det bli krig mellom NATO land og Russland, så er vi alle ferdig.

Anonymkode: 8d038...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...