Gå til innhold

Christina Ygre S på snap


M.H85

Anbefalte innlegg

Viki6 skrev (16 timer siden):

Syns hun er steintøff. Tre barn, hvorav et svært alvorlig sykt. Mann som er bortreist på jobb flere døgn om gangen. Svigermoren som står henne svært nær er dødssyk. At akkurat hun er utbrent, er da jaggu ikke noe rart. Snap er vel den eneste inntektskilden hennes, og mannen har vel ikke akkurat noe millioninntekt. Jobber vel på mottak for unge asylsøkere? Så snappe må hun nok, uansett form. Og hun innrømmer at hun trøsteshopper, og trøstespiser. Ikke så lett å få orden på det slik situasjonen er nå. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan hun har det. Syns hun står stødig oppi alt 

Hun har vel inntekt fra NAV i form av omsorgspenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sommermor skrev (På 29.4.2024 den 10.30):

Til opplysning da så er eldste datteren hennes faktisk palliativ nå.

Jeg vet det. Det handler ikke om det. Klart det er hjærte skjærende og vondt. 
 

det handler om migrene, vondt i hodet, lite soving, trøtt, fryser, hjerte feil, utbrent, det er noe hver dag! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (9 timer siden):

Jeg vet det. Det handler ikke om det. Klart det er hjærte skjærende og vondt. 
 

det handler om migrene, vondt i hodet, lite soving, trøtt, fryser, hjerte feil, utbrent, det er noe hver dag! 

Og vekt,kalorier og stadig noe🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (På 1.5.2024 den 11.23):

Hun har vel inntekt fra NAV i form av omsorgspenger. 

Pleiepenger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (3 timer siden):

Pleiepenger..

Tror du skjønte hva jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun snapper om sitt liv. Følg det, eller la være! Det finnes mye å ta influensere på, men å ta henne på å dele om livet, synes jeg er utrolig smålig! 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (På 2.5.2024 den 0.32):

Jeg vet det. Det handler ikke om det. Klart det er hjærte skjærende og vondt. 
 

det handler om migrene, vondt i hodet, lite soving, trøtt, fryser, hjerte feil, utbrent, det er noe hver dag! 

Alle disse plagene er vel en reaksjon på at hun har stått i og står i noe tøft. Pga datter så har hun levd i krisemodus i mange år, ikke rart man blir utbrent og syk. 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Lurerbarelitt skrev (På 4.5.2024 den 21.26):

PMS i dag

Det er jo nå bare vondter hver dag🙈 Hun har mye tid til sofa snappring,mer enn mange andre med friske barn og vanlig liv. Det er pms,smerter, utbrent, må hvile  hver dag... Lurer på hvordan det hadde vært om mannen hennes "klaget" like mye😅. Jeg har ingen offentlig snap thank god,men kunne aldri falle meg inn tyte om smerter og sykdom hele tiden! Off🙊

Endret av M.H85
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må da få lov til å klage, det er jo frivillig å følge snappen. Mye bedre at hun klager over egen helse enn at hun utleverer sitt syke barn i altfor stor detalj. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...