Gå til innhold

Christina Ygre S på snap


M.H85

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (På 22.4.2024 den 23.39):

Syns hun har tapt seg. Hun har hoppet på «clickbait-toget» og snakker i koder over lengre perioder for å fange folks nysgjerrighet. For ikke å snakke om fokuset hennes på vekt for tiden. 

Jeg synes det er en uting at vekt og slanking er et tema hos influensere.  Det sitter mange der ute som sliter med dette, og kan bli trigget. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (49 minutter siden):

Jeg synes det er en uting at vekt og slanking er et tema hos influensere.  Det sitter mange der ute som sliter med dette, og kan bli trigget. 

Enig! Ikke greit fokus. Også sitter hun å prater om dette rundt barna og det kan være veldig skummelt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (På 12.4.2024 den 1.29):

Orker ikke følge mer. Sykdom og klaging 24/7. 

Til opplysning da så er eldste datteren hennes faktisk palliativ nå.

  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bretter hun ut alle datterens diagnoser på "løvemammaene", og skriver i tillegg hvordan hver enkelt diagnose påvirker datteren.

Hjelper lite å ikke dele så mye på egne SoMe-kanaler, når hun eksponerer på en Snapkonko med 94 tusen følgere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (3 timer siden):

Til opplysning da så er eldste datteren hennes faktisk palliativ nå.

Det har hun vært en stund og kan være i mange år fremover 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (23 timer siden):

I dag bretter hun ut alle datterens diagnoser på "løvemammaene", og skriver i tillegg hvordan hver enkelt diagnose påvirker datteren.

Hjelper lite å ikke dele så mye på egne SoMe-kanaler, når hun eksponerer på en Snapkonko med 94 tusen følgere!

Synes hun er en av de som har delt på best måte noensinne på løvemammaene jeg da. 
At folk gidder å sitte her å nægge rundt ei som sitter i et sånt liv men likevel sprer så mye bra. Jeg slutter aldri å bli forbauset…

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (23 timer siden):

Det har hun vært en stund og kan være i mange år fremover 

Og dette snakker hun mye om,samt nå er datteren i en god periode og det er jo fint. Hun har en mann som for meg fremstår som noe tøffelhelt. Er ikke måte på hvordan han må tilpasse seg henne og være tålmodig,samt hun har lite energi være med familien på ting,men masse energi snappe? Hr jeg migrene er det mobil av og rett i mørkt rom.

Hun og mannen har også hatt snap "pod" der mannen er med, og han virker veldig rolig samt noe sjenert mens det er lett å se hvem som er sjefen i det forholdet og tyter om det meste🙈 

 

Jeg synes også det er blitt veldig fokus på kalorier,vekt og slanking. Hun er lite åpen for meninger og virker å vite alt best selv. 

Så synes hun har endret seg. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (57 minutter siden):

Synes hun er en av de som har delt på best måte noensinne på løvemammaene jeg da. 
At folk gidder å sitte her å nægge rundt ei som sitter i et sånt liv men likevel sprer så mye bra. Jeg slutter aldri å bli forbauset…

Mange som sitter i tøffe liv gitt. Selvfølgelig er det da lov ha meninger når du deler det for hele Norge? Er også mange løvemammaer der ute som har minst like tøffe liv,men ikke har energi å henge på løvemammaer. La folk mene det de vil. Hadde ikke forventet at alle hadde vært 100% enige eller likte meg heller om jeg valgte å eksponere livet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 12.4.2024 den 14.50):

Ikke fulgt henne så lenge. Men har de fått beskjed om det? 

Ja det har de fått beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (39 minutter siden):

Ja det har de fått beskjed om.

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 timer siden):

Mange som sitter i tøffe liv gitt. Selvfølgelig er det da lov ha meninger når du deler det for hele Norge? Er også mange løvemammaer der ute som har minst like tøffe liv,men ikke har energi å henge på løvemammaer. La folk mene det de vil. Hadde ikke forventet at alle hadde vært 100% enige eller likte meg heller om jeg valgte å eksponere livet mitt. 

Det handler ikke om at folk ikke skal få mene det de vil. Men at folk finner et sted inni seg hvor det er plass til å lite av drit, samme om vedkommende er kjent eller ikke, er for meg alltid overraskende. Kall meg gjerne naiv. Men det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (5 minutter siden):

Det handler ikke om at folk ikke skal få mene det de vil. Men at folk finner et sted inni seg hvor det er plass til å lite av drit, samme om vedkommende er kjent eller ikke, er for meg alltid overraskende. Kall meg gjerne naiv. Men det er trist.

At flere mener hun klager mye,sykdom atter sykdom. Haugevis med meldinger om stakkars dere, du er sterk osv. Det kan bli litt mye av det gode? Dag etter dag!!! Folk har lov mene det. Det er ikke snakke dritt om en person🙈 Dessuten å snakke så mye om kalorier og slanking offentlig er virkelig ikke et sjakktrekk!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (4 timer siden):

Og dette snakker hun mye om,samt nå er datteren i en god periode og det er jo fint. Hun har en mann som for meg fremstår som noe tøffelhelt. Er ikke måte på hvordan han må tilpasse seg henne og være tålmodig,samt hun har lite energi være med familien på ting,men masse energi snappe? Hr jeg migrene er det mobil av og rett i mørkt rom.

Hun og mannen har også hatt snap "pod" der mannen er med, og han virker veldig rolig samt noe sjenert mens det er lett å se hvem som er sjefen i det forholdet og tyter om det meste🙈 

 

Jeg synes også det er blitt veldig fokus på kalorier,vekt og slanking. Hun er lite åpen for meninger og virker å vite alt best selv. 

Så synes hun har endret seg. 

 

Synes ikke mannen fremstår som noen tøffelhelt jeg eller at hun fremstår som sjefen, de ser ut til å ha et godt pg stekt forhold ❤️skremmende om du ikke set forskjell på å være med på ting/altiviteter og det å sitte hjemme å snappe.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (2 minutter siden):

Synes ikke mannen fremstår som noen tøffelhelt jeg eller at hun fremstår som sjefen, de ser ut til å ha et godt pg stekt forhold ❤️skremmende om du ikke set forskjell på å være med på ting/altiviteter og det å sitte hjemme å snappe.

Enig! Men om å gjøre å finne feil… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er steintøff. Tre barn, hvorav et svært alvorlig sykt. Mann som er bortreist på jobb flere døgn om gangen. Svigermoren som står henne svært nær er dødssyk. At akkurat hun er utbrent, er da jaggu ikke noe rart. Snap er vel den eneste inntektskilden hennes, og mannen har vel ikke akkurat noe millioninntekt. Jobber vel på mottak for unge asylsøkere? Så snappe må hun nok, uansett form. Og hun innrømmer at hun trøsteshopper, og trøstespiser. Ikke så lett å få orden på det slik situasjonen er nå. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan hun har det. Syns hun står stødig oppi alt 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (45 minutter siden):

Syns hun er steintøff. Tre barn, hvorav et svært alvorlig sykt. Mann som er bortreist på jobb flere døgn om gangen. Svigermoren som står henne svært nær er dødssyk. At akkurat hun er utbrent, er da jaggu ikke noe rart. Snap er vel den eneste inntektskilden hennes, og mannen har vel ikke akkurat noe millioninntekt. Jobber vel på mottak for unge asylsøkere? Så snappe må hun nok, uansett form. Og hun innrømmer at hun trøsteshopper, og trøstespiser. Ikke så lett å få orden på det slik situasjonen er nå. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan hun har det. Syns hun står stødig oppi alt 

Hun har ikke inntekt fra snap, men har vel ytret at hun håper å få det. 
Enig i at hun er ei tøff dame som har utenkelig mye å stå i. 
Men jeg likte henne bedre som Løvemamma, og ikke like godt som en av mange influencere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (1 time siden):

Synes ikke mannen fremstår som noen tøffelhelt jeg eller at hun fremstår som sjefen, de ser ut til å ha et godt pg stekt forhold ❤️skremmende om du ikke set forskjell på å være med på ting/altiviteter og det å sitte hjemme å snappe.

Skremmende faktisk😅Helt OK hva du synes om det. Jeg for min del hadde virkelig strukket meg langt heller finne på mer aktiviteter med familien eller sitte hjemme å snappe om det sto mellom det . Virkelig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 29.4.2024 den 13.58):

I dag bretter hun ut alle datterens diagnoser på "løvemammaene", og skriver i tillegg hvordan hver enkelt diagnose påvirker datteren.

Hjelper lite å ikke dele så mye på egne SoMe-kanaler, når hun eksponerer på en Snapkonko med 94 tusen følgere!

Veldig spesielt , hun som alltid sa skal ikke nevne andre diagnoser enn epilepsi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 timer siden):

Syns hun er steintøff. Tre barn, hvorav et svært alvorlig sykt. Mann som er bortreist på jobb flere døgn om gangen. Svigermoren som står henne svært nær er dødssyk. At akkurat hun er utbrent, er da jaggu ikke noe rart. Snap er vel den eneste inntektskilden hennes, og mannen har vel ikke akkurat noe millioninntekt. Jobber vel på mottak for unge asylsøkere? Så snappe må hun nok, uansett form. Og hun innrømmer at hun trøsteshopper, og trøstespiser. Ikke så lett å få orden på det slik situasjonen er nå. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan hun har det. Syns hun står stødig oppi alt 

Hun har penger fra nav, det har hun vært åpen om flere ganger. Husker ikke helt hva stønaden heter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Hun har penger fra nav, det har hun vært åpen om flere ganger. Husker ikke helt hva stønaden heter. 

Pleiepenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...