Gå til innhold

Christina Ygre S på snap


M.H85

Anbefalte innlegg

Pamelia skrev (13 minutter siden):

Hva skjedde med den mindreårige asylsøkeren hun hadde adoptert? Før sa hun alltid at hun var firebarnsmor, og så plutselig bare forsvant han? 

Tror de var fosterhjem. Ikke adopsjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (Akkurat nå):

Tror de var fosterhjem. Ikke adopsjon.

.....og vil tro at det ble for tøft pga Nina og lange sykehusopphold. Men vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Viki6 said:

.....og vil tro at det ble for tøft pga Nina og lange sykehusopphold. Men vet ikke.

Han er myndig, og de har fortsatt god kontakt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamelia skrev (1 time siden):

Hva skjedde med den mindreårige asylsøkeren hun hadde adoptert? Før sa hun alltid at hun var firebarnsmor, og så plutselig bare forsvant han? 

Fostermor var hun for en gutt teor jeg. Ikke adoptert? Hvis man adopterer et barn kan man ikke bare angre/ikke ha barnet mer. Det var nok fosterbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (7 timer siden):

Prater ikke om selve opplevelsen av å ha et alvorlig sykt barn. Jeg kommenterte for min del hva en ekstrem situasjon ER med tanke på kapasitet. Skjønner?☺ Jeg har vært en gang i mitt liv i en ekstrem situasjon. Da var jeg sengeliggende og klarte ikke ta vare på meg selv en gang. Dvs fikk hjelp til å bli "tvangs matet" og støtte til å gå på do. Jeg var så dårlig grunnet en situasjon/konkret hendelse, og eneste jeg klarte var å sove og deretter håpe på ny sovetablett og sove mer!!! Det kaller jeg en ekstrem situasjon. Dusj, sminke,mobil,alt egentlig var selvfølgelig noe som ikke eksisterte!!! Hadde jeg f.eks akutt mistet kjæreste og barn i en bilulykke hadde jeg vært der igjen!! Alt annet der du faktisk makter ting kaller jeg en tøff situasjon. Min mening☺

Når du har et barn som er palliativ,har du faktisk ingen mulighet til å legge deg ned. Datteren og de to andre barna er avhengig av at hun holder seg oppe

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamelia skrev (2 timer siden):

Hva skjedde med den mindreårige asylsøkeren hun hadde adoptert? Før sa hun alltid at hun var firebarnsmor, og så plutselig bare forsvant han? 

Han forsvant ikke bare plutselig, han ble voksen! :) 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporing. 
 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Orker ikke følge mer. Sykdom og klaging 24/7. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (På 22.2.2024 den 6.30):

Jeg kaller det en ekstrem situasjon, siden de har fått beskjed om at datteren kommer til å dø. Det er hakket over tøff situasjon for min del. Alle disse turene i full fart på sykehus, uten å vite om det går bra.

Ikke fulgt henne så lenge. Men har de fått beskjed om det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Ikke fulgt henne så lenge. Men har de fått beskjed om det? 

Ja nå ved årsskiftet fortalte hun det. Bare at de står i en palliativ situasjon. Det går vel på at alvorlighetsgraden på anfall er så stor at de er forberedt på alt. 
Så det Christina deler, etrhvordan hun prøver å  leve et normalt liv, mens luftambulanse  og intensiven er noe de må forholde seg til når som helst og hvor som helst. Det må være beintøft, ikke rart at Christina går ned for telling i blant. Synes Christina er ei flott dame som jeg har respekt og medfølelse for. Barna er lite i monitor, men jeg skulle ønske de var enda mindre med. Spes etter hun har blitt litt mer «influencer» i snap’en sin. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Ikke fulgt henne så lenge. Men har de fått beskjed om det? 

Hun er under palliativ behandling 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamelia skrev (På 22.2.2024 den 15.10):

Hva skjedde med den mindreårige asylsøkeren hun hadde adoptert? Før sa hun alltid at hun var firebarnsmor, og så plutselig bare forsvant han? 

Han var fosterbarn, er voksen nå, er på besøk han, men ønsker ikke å bli eksponert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (19 timer siden):

Orker ikke følge mer. Sykdom og klaging 24/7. 

Sånn opplever ikke jeg det! Jeg opplever en mor som står i en tøff situasjon og deler livet deretter. Samtidig som hun står i den tøffe situasjonen, prøver hun å leve normalt og være positiv - noe jeg synes hun klarer veldig bra. Jeg hadde heller synes det var rart og kunstig hvis hun skjulte sorgen og det tøffe for å tilfredsstille enkelte følgere, som deg f.eks… Hva ønsker du hun skal dele da? Et falskt liv med ballettdans og fest hele veien, for å beskytte deg mot «klaging»? Nei, tenker du gjør rett i å avfølge, sånn at du slipper å å følge livet hennes slik det faktisk er for henne og mange flere! Min oppfatning er ikke klaging, men å prøve å se det positive i en tøff hverdag hvor man vet man sannsynligvis mister ett av barna sine, samt andre som hun er veldig glad i! 

  • Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiara07 skrev (11 timer siden):

Sånn opplever ikke jeg det! Jeg opplever en mor som står i en tøff situasjon og deler livet deretter. Samtidig som hun står i den tøffe situasjonen, prøver hun å leve normalt og være positiv - noe jeg synes hun klarer veldig bra. Jeg hadde heller synes det var rart og kunstig hvis hun skjulte sorgen og det tøffe for å tilfredsstille enkelte følgere, som deg f.eks… Hva ønsker du hun skal dele da? Et falskt liv med ballettdans og fest hele veien, for å beskytte deg mot «klaging»? Nei, tenker du gjør rett i å avfølge, sånn at du slipper å å følge livet hennes slik det faktisk er for henne og mange flere! Min oppfatning er ikke klaging, men å prøve å se det positive i en tøff hverdag hvor man vet man sannsynligvis mister ett av barna sine, samt andre som hun er veldig glad i! 

Jeg mener ikke at hun ikke har lov å klage over situasjonen hun/de er i. Det gjør hun egentlig veldig sjelden, og jeg må si at jeg er imponert over håndteringen hennes! 
 

Det jec siktet til er at hun i det siste har hatt veldig fokus på egen helse. Hjerte problemer, IBS, allergier, influensa annen hver uke, vondt her og vondt der. 
 

mulig det er reelt, mulig det er en naturlig reaksjon av at man står i denne tøffe situasjonen. Uansett så mister hun meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermoren til C er også under palliativ behandlig pga kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurerbarelitt skrev (På 12.4.2024 den 1.29):

Orker ikke følge mer. Sykdom og klaging 24/7. 

skjønner ikke at ho orker. Er oppi sykdom 24/7 og skal likevel prate om det hele tiden. At ho ikke blir dritt lei selv? Tenker hun at folk er så interessert i å høre om sykdom og klaging fra morgen til kveld? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zizi skrev (10 minutter siden):

skjønner ikke at ho orker. Er oppi sykdom 24/7 og skal likevel prate om det hele tiden. At ho ikke blir dritt lei selv? Tenker hun at folk er så interessert i å høre om sykdom og klaging fra morgen til kveld? 

Hun snapper ikke for dem som ikke vil høre om hennes hverdag. Så enkelt er det. Det er bare å la være å følge med da.
Hun var tidligere med i Løvemammaene, men har nå fått en litt større følgergruppe og dermed snapper hun om litt andre ting også.Men det er likevel sin hverdag hun deler, og hun HAR  mye å deale med. Jeg synes hun og mannen er veldig gode med hverandre og flinke til å ta vare på og gjøre noe ut av gode øyeblikk i hverdagen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizi skrev (1 time siden):

skjønner ikke at ho orker. Er oppi sykdom 24/7 og skal likevel prate om det hele tiden. At ho ikke blir dritt lei selv? Tenker hun at folk er så interessert i å høre om sykdom og klaging fra morgen til kveld? 

For mange av oss som selv har stått i lignende situasjoner er dette faktisk mye mer enn sykdom og klaging! Dette er livsmestring når livet viser seg fra en side mange aldri kommer i nærheten av. Du klarer ikke å skjelne dybden i hennes livssorg og at dette er noe langt større en klaging. Kanskje like greit at du avfølger henne når evnen til å «se» ikke er tilstede. 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zizi skrev (17 timer siden):

skjønner ikke at ho orker. Er oppi sykdom 24/7 og skal likevel prate om det hele tiden. At ho ikke blir dritt lei selv? Tenker hun at folk er så interessert i å høre om sykdom og klaging fra morgen til kveld? 

Det er jo hverdagen hennes. Jeg opplever henne som blid, positiv og har galgenhumor til tross for egne utfordringer (utbrenthet er tøft), alvorlig sykt barn og en svigermor som har fått beskjed om at hun snart skal dø. Hva annet mener du at hun skal ha overskudd til å prate om en det hun allerede gjør? 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun har tapt seg. Hun har hoppet på «clickbait-toget» og snakker i koder over lengre perioder for å fange folks nysgjerrighet. For ikke å snakke om fokuset hennes på vekt for tiden. 

Endret av Birdo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...