Gå til innhold

Hva fantaserer du mest om?


Kryneren

Anbefalte innlegg

Irak skrev (7 timer siden):

Da hadde jeg vært først i køen hver dag 😂.

Så hadde jeg snudd skiltet til

"Sorry det var alt vi rakk idag" 😂😂😂

Nettopp skiftet batterier i dørklokka😁

Njaa.. tror det er nok med en kunde om dagen, men med muligheter for drop in😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coachshinny skrev (1 time siden):

Klinikk faktisk, nå har jeg og hørt det…😂😂🤣🤣

Det kunne ha vært noe for deg også😅 Vegg i vegg..  i tilfelle noen kunder ikke dukket opp🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å orgasme jo mindre jeg tenker på minimum to kvinner av gangen. Så må vel si gruppesex da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer aller mest om å se mannen min ha sex med en mann. Gi og få oralsex, og gi og motta anal. Vil gjerne se på analsex på nært hold. Hjelpe til med glidemiddel og styre den inn osv. Kan gjerne være akkurat i grenseland til smertefult, og inkludere litt lett oppmuntring til å slappe av og slippe ham inn.

Varierer litt om jeg bare ser på, eller om jeg deltar også. Isåfall vil jeg være i midten, med en pikk inn foran og en inn bak. Eller pegge den ene mens den andre finner et eller annet hull å forsyne seg av.

 

 

Anonymkode: b0da4...cad

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (5 timer siden):

Ja ja, @Irak skjønte i alle fall hva jeg mente. Lett å taste feil på en liten mobil-skkerm. Beklager 🤗

Ikke noe å beklage det, men jeg faller litt av når deilige sensuelle beskrivelser som eks. « Kjenner statene når utlysninger kommer» det har en helt annen betyning enn når kjenner støtene når utløsninger kommer og hun soriker. Hi hi😅😅 Ellers hørtes det jo ut som en fantastisk opplevelse for dere begge to🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Det kunne ha vært noe for deg også😅 Vegg i vegg..  i tilfelle noen kunder ikke dukket opp🥰

Nope not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg er ei skikkelig slem jente og blir straffa for det…

Anonymkode: 71372...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 0.12):

Dette, selvfølgelig inkludert at ingen jeg kjenner finner ut av det.

Anonymkode: cbbae...f77

Hvorfor ikke? Hadde jeg vunnet, hadde jeg delt med alle mine venner så langt det lar seg gjøre, f.eks den siste som vant i Norge. Hva skulle jeg gjort med 1,35 miliarder? Men hadde nok kontaktet noen som kunne hjulpet meg, slik at jeg ikke plutselig hadde fått nye venner…🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex. Samme hvordan.

Anonymkode: eae36...e32

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (På 19.2.2024 den 6.13):

Fantasiene mine er litt ekstreme, så jeg ikke tør si det her 🙈

Gjør det noe da?

Hva er i så fall ekstremt?

Hilsen nysgjerrig dame 🤭.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har mange fantasier om at andre skal se meg og samboeren ha sex, enten offentlig, hjemme, på sexklubb, hvor som helst. 

Anonymkode: 6ad6e...77b

Det har vi opplevd flere ganger, kona mi blir så kåt når det skjer, og jeg blir kåt når hun blir kåt 😊

Anonymkode: 407d3...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantasi er å bli komfortabel med å se og oppleve min kjæres fantasier som handler om henne og én eller flere menn. Jeg skal både delta og forholde meg passiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabojenta og hennes venninner.

Anonymkode: 95d74...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammelsmurfen skrev (20 timer siden):

Min fantasi er å bli komfortabel med å se og oppleve min kjæres fantasier som handler om henne og én eller flere menn. Jeg skal både delta og forholde meg passiv. 

Betyr det at du har opplevd dette og ikke var komfortabel med det du så? Skulle ønske min fantaserte om det samme slik at jeg fikk oppleve hennes orgasmer "fra utsiden" sammen med en kjekk og velutstyrt gutt/mann. ❤️ Siden dette fortsatt bare er i min fantasi vet jeg ikke sikkert hvordan jeg vil reagere på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (8 minutter siden):

Betyr det at du har opplevd dette og ikke var komfortabel med det du så? Skulle ønske min fantaserte om det samme slik at jeg fikk oppleve hennes orgasmer "fra utsiden" sammen med en kjekk og velutstyrt gutt/mann. ❤️ Siden dette fortsatt bare er i min fantasi vet jeg ikke sikkert hvordan jeg vil reagere på noe slikt.

Ikke opplevd enda. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dyrisk primitiv sex med han jeg er forelsket i. 
Bli tatt skikkelig😍 

Anonymkode: b3212...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se kona med fremmede menn. Som også er prøvd ut. 

Endret av Topper og daler
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsihalsen skrev (På 19.2.2024 den 16.29):

Det jeg fantaserer mest om er å slippe å ha sex 😅

uff så trist.  💔

Anonymkode: c7b0b...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dominere mannen min. Binde ham fast. Veksle mellom harde piskeslag og myke kjærtegn. Utforske kroppen hans mens han ligger der hjelpesløs. Drømmer også om å knulle ham med strap-on og gi ham en skikkelig g-punkt orgasme. 

Jeg vet at han tenner veldig på dominans og også drømmer om dette til en viss grad. Vi driver å utforsker hverandres grenser litt så jeg tenker at drømmen er innen rekkevidde ❤️

Anonymkode: a2e72...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...