AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #41 Skrevet 16. februar 2024 Fantaserer mye om at partner skal slikke en annen dame å så la meg få smake på han etterpå, blir også skikkelig kåt av tanken på å se han inni ei anna dame, se henne nyte av hvor god han er i senga, å så få lov å slikke saftene hennes av kuken hans etterpå. Men det vil han jo ikke være med på. Anonymkode: 54cd2...cd2 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #42 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fantaserer mye om at partner skal slikke en annen dame å så la meg få smake på han etterpå, blir også skikkelig kåt av tanken på å se han inni ei anna dame, se henne nyte av hvor god han er i senga, å så få lov å slikke saftene hennes av kuken hans etterpå. Men det vil han jo ikke være med på. Anonymkode: 54cd2...cd2 Samme her. Om jeg fantaserer så er det om kjæresten. Av og til er det denne varianten der han har sex med ei ung ei fra treningssenteret eller jobb. Blir direkte kvalm om tanken slår meg når jeg ikke onanerer, så har ikke lyst han skal ha lyst på andre damer. Hva betyr en slik fantasi? At jeg vil bli ydmyket eller? Anonymkode: f77bd...363
Janek Skrevet 16. februar 2024 #43 Skrevet 16. februar 2024 Se på et vennepar ha sex Hyttetur med en mann og 10 damer en hel helg, masse sex der det passer når det passer Trekant, hatt det et par ganger før og det er fristende til gjentakelse 1
Irak Skrevet 16. februar 2024 #44 Skrevet 16. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 10.35): Akkurat som meg. Det er rart hvor positiv du blir når du tenker slik. Glemmer du at ei dame har fitte, da kan du bli ufin og frekk. Straks du husker på at hun høyst sannsynlig har ei deilig fitte blir du ydmyk og hyggelig innstilt 🤣. (ikke fortell dette til kvinner på kg er du snill, det er ikke alt kvinner har godt av å vite om oss menn) Anonymkode: cd9bd...bb5 Dette her var litt morsomt.... Jeg kan ofte gjette meg til om han har stor eller liten kuk utifra måten han oppfører seg på 👌. Pleier ikke å ta feil, og nei det er ikke jeg som inspiserer 🤣. Har bare gjettet på eksempel type til venninner jeg evt kjenner veldig godt 👌. Mannen i gata har jeg ikke bevis på med mindre det er synlig 🤣. Vet hva jeg ofte tror da 👌 Endret 16. februar 2024 av Irak 3 1
Irak Skrevet 16. februar 2024 #45 Skrevet 16. februar 2024 Har sånne hverdagsfantasier jeg da.... Ligger i senga på magen, og ser på film på mobilen og slapper av. Har på meg strikkekjole, og ligger med rompa halvveis bar og halveis dekket av dyna.... Så begynner han å stryke og kysse meg på rompa.... Jeg later som ingenting og ser videre på filmen.... Så kjenner jeg at han stryker forsiktig over fitta mi med fingrene, også hikster jeg litt idet han kysser fitteleppene mine lett med de våte leppene dine.... Jeg er klissvåt, og han stikker tunga si prøvende inn mens han masserer forsiktig på klitten min.... Nå er jeg så kåt at jeg stønner, og klarer ikke å se på filmen lenger... Jeg vrir meg litt mot han, og han kysser meg dypt mens han har to fingre inni den våte fitta mi....og jeg puster sååå tungt nå... Han skjønner at det ikke er lenge før jeg kommer, og vrir meg halveis på siden over, og fører den harde kuken sakte sakte inn i meg....knuller meg sakte og deilig sideveis og kysser meg langs beinet som er ved siden av hodet hans... Jeg er så kåt at jeg ynker meg der jeg ligger... Han tar og stryker meg på klitten med de våte fingrene sine...ser litt dyrisk på meg, og jeg blir så tent...klemmer og klemmer rundt den deilige kuken hans.... Så hører jeg han stønner og stønner... Så kjenner jeg det...den deilige varmen spre seg rundt kuken og fitta, og jeg hyler og sukker om hverandre mens orgasmen rir meg..... Så lar han seg falle oppå meg etterpå, og vi kysser hverandre lekent med tungene våre... Ligger og koser 👌. Det er herlig det ❤️. 3
Friminutt Skrevet 16. februar 2024 #46 Skrevet 16. februar 2024 Klespoker og vin med kjæresten og ett vennepar:) 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #47 Skrevet 16. februar 2024 Å finne noen å reise med. Anonymkode: 5e787...4b0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #48 Skrevet 16. februar 2024 Nå får jeg vel pepper som det holder..... men det er en fantasi.... slapp av Eldste sønnens kompis Anonymkode: 7e0fa...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #49 Skrevet 16. februar 2024 Slike glimt i hverdagen Anonymkode: cd9bd...bb5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #50 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fantaserer mye om å "amme" mannen min. Altså ikke ordentlig amme, fordi jeg har jo ingen melkeproduksjon i brystene. Men mer det å fantasere om at han ligger i fanget mitt og suger på ett av brystene mine mens jeg holder han, stryker han på håret og slikt. Blir veldig kåt av å tenke på det. Anonymkode: c7b0b...32a Fin fantasi. Tror det er en del menn som deler denne fantasien. Anonymkode: cd9bd...bb5 1
Kryneren Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #51 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 9.36): Jeg også.. Ser for meg/gjetter meg til hvordan musa på en fin dame jeg ser/møter ser ut. Har hun behagelig og fint muse-hår/pels? For det er det jeg liker... Anonymkode: fd349...068 Det er nok ganske normalt. I alle fall er det noe som dukker opp nesten uten at jeg gjør noe for det. Det sies at menn tenker på noe seksuelt hvert tiende minutt. I alle fall skjer det ganske ofte.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #52 Skrevet 16. februar 2024 Jeg fantaserer om færre bekymringer og stabil økonomi. Anonymkode: 367b0...e73
Kryneren Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #53 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 9.36): Jeg også.. Ser for meg/gjetter meg til hvordan musa på en fin dame jeg ser/møter ser ut. Det kan jeg også I min fantasi har hun alltid en fin dusk på musa, som dekker trekanten foran 💕🤥 1
Magwen Skrevet 17. februar 2024 #54 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fantaserer mye om å "amme" mannen min. Altså ikke ordentlig amme, fordi jeg har jo ingen melkeproduksjon i brystene. Men mer det å fantasere om at han ligger i fanget mitt og suger på ett av brystene mine mens jeg holder han, stryker han på håret og slikt. Blir veldig kåt av å tenke på det. Anonymkode: c7b0b...32a Deilig å høre. Tanken pirrer meg å gjøre noe slikt🥰🥰🥰. Synd ikke jeg er mann din
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #55 Skrevet 17. februar 2024 Jeg fantaserer om å ha ansiktet mitt mellom beina på ei venninne. Har så lyst til å smake på henne😋 Anonymkode: 9a102...642
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #56 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 3.32): Jeg har en deilig fantasi. Jeg er del av en huleboerklan. I denne klanen finnes det en leder, han er ca. 32 år, han er den sterkeste, mest skjeggete, muskuløse og sexy av dem alle. Og i denne klanen er det en tradisjon at når unge jenter skal "bli voksen" så lærer de om sex fra klanens leder, ett slags innvielsesrituale. Dette ritualet kan vare alt fra en gang til månedsvis. Der skal den unge kvinnen litt etter litt nærme seg ham, på en rolig måte. Alt skjer på hennes premiss. Aldri under menstruasjon, i den tiden dro menstruerende kvinner til en egen hule for å meditere. Men ellers var lederen sitt kammers åpent for klanens unge kvinne. Så jeg er denne kvinnen da. Og venter på at mennene skal komme hjem fra jakt. Når de kommer hjem feststemt og klar for å slakte og grille kjøttet ligger jeg klar. Han tar meg hardt, og jeg nyter ham på alle måter jeg vil. En annen del av denne fantasien er at når unge jenter er "innvidde" så kan de ligge med alle klanens menn. Og dette skjer særlig i et månedlig rituale rundt eggløsning. Kvinnene som er fertile er tilgjengelig, det trommes, det er bål, det er dansing og chanting. Og de som vil fertilisere kvinnen kan gjøre det, med hennes godkjennelse selvsagt. Klanens leder har førsteprioritet på hvem han ligger med. Han er alltid den første sæden som skal fertilisere alle de ungene kvinnene. Dette for å skape et sterkt avkom, og hans sæd tenkes å ha magiske krefter. Hva synes dere? Anonymkode: b266b...8fd Litt sånn «Jordens barn» stil, hvis du har lest bøkene av Jean M.A, jeg hadde liknenede fantasier om karakterene Jondalar og Thonolan 🤭 Anonymkode: cc5f3...4bf
Sølvi Normalbakken Skrevet 17. februar 2024 #57 Skrevet 17. februar 2024 Gangbang og bukkake med masse fremmede menn. Gjerne noen BBC
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #58 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt sånn «Jordens barn» stil, hvis du har lest bøkene av Jean M.A, jeg hadde liknenede fantasier om karakterene Jondalar og Thonolan 🤭 Anonymkode: cc5f3...4bf Har ikke lest. Men kanskje jeg skal prøve! 🤷🏻♀️😅 Anonymkode: b266b...8fd
Beneath the Moon Skrevet 17. februar 2024 #59 Skrevet 17. februar 2024 (endret) .,. Endret 19. februar 2024 av Freyja Valkyrie
enhjørningfis Skrevet 17. februar 2024 #60 Skrevet 17. februar 2024 Å ligge i senga en hel lørdag å se på tv, drikke vin, lese en bok å bare ta livet helt med ro ! Det er min fantasi!! 😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå