AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #81 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Leste den nå. Så deilig fantasi🫶🏻💦 Anonymkode: 27a36...8e6 Ja, jeg liker den. Lager masse små variasjoner av den stadig vekk. Kanskje jeg må prøve din neste gang jeg trenger en fantasi. Hva går det av meg, sitter på KG og kjenner at jeg blir kåt på en lørdagskveld 🙈 Anonymkode: b266b...8fd
Gjest kittkatt Skrevet 17. februar 2024 #82 Skrevet 17. februar 2024 (endret) . Endret 18. februar 2024 av kittkatt
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #83 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg liker den. Lager masse små variasjoner av den stadig vekk. Kanskje jeg må prøve din neste gang jeg trenger en fantasi. Hva går det av meg, sitter på KG og kjenner at jeg blir kåt på en lørdagskveld 🙈 Anonymkode: b266b...8fd Samme her! Eggløsning og kjempekåt. Mannen er så daff. Får fantasere selv😇💦🌸 Anonymkode: 27a36...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #84 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her! Eggløsning og kjempekåt. Mannen er så daff. Får fantasere selv😇💦🌸 Anonymkode: 27a36...8e6 Haha, samme her faktisk! Jeg får lyst til å hoppe på alle menn i omgivelsene. Var på butikken og handlet ost og melk og merket at om en mann sendte meg et blikk så 💦 Mannen er vekkreist. Og jeg vurderer for første gang i mitt liv om jeg skal skrive en erotisk novelle. 😅💫🥰 Anonymkode: b266b...8fd 2
Irak Skrevet 17. februar 2024 #85 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Samme her! Eggløsning og kjempekåt. Mannen er så daff. Får fantasere selv😇💦🌸 Anonymkode: 27a36...8e6 😂😂😂👌👌👌 Knallbra kommentar 👌 1
Coachshinny Skrevet 18. februar 2024 #86 Skrevet 18. februar 2024 Magwen skrev (5 timer siden): Dra på club å få oppfylt din fantasi Oki??
Magwen Skrevet 18. februar 2024 #87 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, samme her faktisk! Jeg får lyst til å hoppe på alle menn i omgivelsene. Var på butikken og handlet ost og melk og merket at om en mann sendte meg et blikk så 💦 Mannen er vekkreist. Og jeg vurderer for første gang i mitt liv om jeg skal skrive en erotisk novelle. 😅💫🥰 Anonymkode: b266b...8fd Har du vurdert å være utro. Siden du er så ofte kåt☺️☺️
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #88 Skrevet 18. februar 2024 Magwen skrev (2 minutter siden): Har du vurdert å være utro. Siden du er så ofte kåt☺️☺️ "Vurdert" har jeg ikke. Men det skjer en hormonell og biologisk greie med meg rundt eggløsning der kroppen min har lyst på mange flere enn mannen min. 🙈 Anonymkode: b266b...8fd 1
kjekkfyr Skrevet 18. februar 2024 #89 Skrevet 18. februar 2024 Fantaserer om et tilfeldig møte ett eller annet sted, hvor/hvordan varierer, men hvor vi begge to bare får en blikkontakt og en instant reaksjon hvor vi begge vet hvor dette ender - og det blir et deilig, kjapt og intenst knull 😅🥵 Situasjonen varierer fra gang til gang, men typisk på tur i marka, på butikken, i en jobbsituasjon, og noen litt mer tvilsomme varianter 😅🙈
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #90 Skrevet 18. februar 2024 Jeg fantaserer ikke så ofte da jeg er syk for tiden. Men om jeg gjør er det 2 ting. 1. Jentesex 2. Mannen knuller en annen dame. Mannen min derimot tenner på meg ha sex med en annen mann. 😂😂 sikkert kjedelige og vanlige fantasier,men frekke nok for oss💝 Vi har et fantastisk forhold. Anonymkode: 3e8e7...b76 2
Magwen Skrevet 18. februar 2024 #91 Skrevet 18. februar 2024 Hva jeg fantaserer om Er flere ting. At jeg ligger å suger ei dame, godt voksen. Ligger som hun ammer meg, jeg papper på puppene hennes😋, mens ei annen suger meg til jeg kommer i munnen. Så begynner de 2 damene å kline.🙈🙈😊😊 Eller at ei dame suger meg, mens den andre slikker meg bak. Kliner innimellom med begge😋😋. I min ungdom drømte jeg mye om å ha sex med eldre damer. Ble med drømmen Bli sugd av 2 også kunne jeg tenkt meg igjen, det har jeg opplevd. Jeg har fått prøvd en en da, så alt er ikke bare drømmer. Wet, trekant, sex på club osv😊😊😊
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #92 Skrevet 18. februar 2024 Deilige gravide damer. Anonymkode: c83b1...aae
Irak Skrevet 18. februar 2024 #93 Skrevet 18. februar 2024 Denne sangen er en fantasi i seg selv 😂😉👌. Jeg får mange sexy assosiasjoner og gøye ideer siden jeg blir veldig inspirert av sexy musikk og rytmer.... Så er det jo mange råsexy damer med rytmer og attitude....Så da er det bare å la seg inspirere 👌. Tenker at alle damer har en indre sexgudinne i seg... Man må bare vite hvordan man kan hente ho fram 👌. Musikk er min inspirasjon... Hva er din? 1
Magwen Skrevet 18. februar 2024 #94 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (3 timer siden): Denne sangen er en fantasi i seg selv 😂😉👌. Jeg får mange sexy assosiasjoner og gøye ideer siden jeg blir veldig inspirert av sexy musikk og rytmer.... Så er det jo mange råsexy damer med rytmer og attitude....Så da er det bare å la seg inspirere 👌. Tenker at alle damer har en indre sexgudinne i seg... Man må bare vite hvordan man kan hente ho fram 👌. Musikk er min inspirasjon... Hva er din? Du skulle skrevet sexnoveller Irak. Du er flink til å formidle 😉😉😉
Irak Skrevet 18. februar 2024 #95 Skrevet 18. februar 2024 Magwen skrev (15 minutter siden): Du skulle skrevet sexnoveller Irak. Du er flink til å formidle 😉😉😉 Tusen takk 👌. Hjelper å være inspirert vettu 😝😂🥰.. 1
Kylie73 Skrevet 18. februar 2024 #96 Skrevet 18. februar 2024 Trekant med mann og dame. Bondage der vi bytter på å dominere.
Elaine Marley Skrevet 18. februar 2024 #97 Skrevet 18. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Kryneren Skrevet 18. februar 2024 Forfatter #98 Skrevet 18. februar 2024 Irak skrev (5 timer siden): Denne sangen er en fantasi i seg selv 😂😉👌. Jeg får mange sexy assosiasjoner og gøye ideer siden jeg blir veldig inspirert av sexy musikk og rytmer.... Så er det jo mange råsexy damer med rytmer og attitude....Så da er det bare å la seg inspirere 👌. Tenker at alle damer har en indre sexgudinne i seg... Man må bare vite hvordan man kan hente ho fram 👌. Musikk er min inspirasjon... Hva er din? Jeg blir veldig inspirert av musikk på alle måter❤️ 1
Silvia515 Skrevet 18. februar 2024 #99 Skrevet 18. februar 2024 Kryneren skrev (På 14.2.2024 den 22.59): Har du en fantasi som gjentar seg ofte? Hva er det? Vis skjult innhold Ofte blir jeg tatt bakfra mens jeg slikker fitte eller suger kuk. Det er en fantasi jeg har testet ut, men jeg tenker ofte på det når jeg onanerer.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #100 Skrevet 18. februar 2024 Kristian Kjelling 🙈 Anonymkode: 9a298...971
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå