Gå til innhold

Hva fantaserer du mest om?


Kryneren

Anbefalte innlegg

Har du en fantasi som gjentar seg ofte?

Hva er det?

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantaserer veldig mye om han jeg elsker ❤️.

At vi utforsker og utfordrer hverandre...

Og i de fantasiene føles det som om jeg ikke får nok av han...

Har lyst på han hele tiden, og overalt der sjansen byr seg 👌.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kommer helt sykt deilig når jeg tenker på han ❤️.

 

Endret av Irak
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 minutter siden):

Fantaserer veldig mye om han jeg elsker ❤️.

At vi utforsker og utfordrer hverandre...

Og i de fantasiene føles det som om jeg ikke får nok av han...

Har lyst på han hele tiden, og overalt der sjansen byr seg 👌.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kommer helt sykt deilig når jeg tenker på han ❤️.

 

Å fantasere om en du er forelsket i, gir jo en helt fantastisk følelse🥰

Unner deg virkelig alt godt 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vinne førstepremien i eurojackpot🤩

Anonymkode: c50bc...e41

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza😍

Anonymkode: edbaa...c4a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Å vinne førstepremien i eurojackpot🤩

Anonymkode: c50bc...e41

Dette, selvfølgelig inkludert at ingen jeg kjenner finner ut av det.

Anonymkode: cbbae...f77

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uaktuelt å dele her, gidder ikke å lese all pepperen man får, fordi flertallet her er uopplyste, dømmende, usikre, konforme og mye av det jeg misliker med litt for mange av mine medsøstre 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enkel. Jeg fantaserer om knulling. Skulle gjerne ha hatt et mer utvidet repertoar, men jeg henger litt fast der. Det virker iallefall. 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en deilig fantasi.

Jeg er del av en huleboerklan. I denne klanen finnes det en leder, han er ca. 32 år, han er den sterkeste, mest skjeggete, muskuløse og sexy av dem alle. Og i denne klanen er det en tradisjon at når unge jenter skal "bli voksen" så lærer de om sex fra klanens leder, ett slags innvielsesrituale. Dette ritualet kan vare alt fra en gang til månedsvis. Der skal den unge kvinnen litt etter litt nærme seg ham, på en rolig måte. Alt skjer på hennes premiss. Aldri under menstruasjon, i den tiden dro menstruerende kvinner til en egen hule for å meditere. Men ellers var lederen sitt kammers åpent for klanens unge kvinne. Så jeg er denne kvinnen da. Og venter på at mennene skal komme hjem fra jakt. Når de kommer hjem feststemt og klar for å slakte og grille kjøttet ligger jeg klar. Han tar meg hardt, og jeg nyter ham på alle måter jeg vil. 

En annen del av denne fantasien er at når unge jenter er "innvidde" så kan de ligge med alle klanens menn. Og dette skjer særlig i et månedlig rituale rundt eggløsning. Kvinnene som er fertile er tilgjengelig, det trommes, det er bål, det er dansing og chanting. Og de som vil fertilisere kvinnen kan gjøre det, med hennes godkjennelse selvsagt. Klanens leder har førsteprioritet på hvem han ligger med. Han er alltid den første sæden som skal fertilisere alle de ungene kvinnene. Dette for å skape et sterkt avkom, og hans sæd tenkes å ha magiske krefter. 

Hva synes dere? 

Anonymkode: b266b...8fd

  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A_Cuckoldress skrev (4 timer siden):

Helt uaktuelt å dele her, gidder ikke å lese all pepperen man får, fordi flertallet her er uopplyste, dømmende, usikre, konforme og mye av det jeg misliker med litt for mange av mine medsøstre 

Jeg vet.. det er "Hønsmafian" som nevnes her.. de opptrer ofte i flokk.. og de skriver vi/oss/alle som en flokk kvinner som hater deg, eller slenger ut noe fra jantelkoven med stor iver har jeg sett.. og selvfølgelig som anonym..  Ikke bare "kvinner".. for jeg tror også det er mange "anon menn" som utgir seg for å være en kvinne. Og avslørende nok.. de mangler fullstendig seksuell forståelse.. Så splittelsen mellom kvinner og menn blir bare større og større. Og sånn skal det jo ikke være.. spesielt på et seksualforum, der vi trenger å diskutere ting med det motsatte kjønnet.

Jo det er fryktelig irriterende.. og for enkelte andre kan det også være sårende, etter å ha utgitt sine intime fortroelser. Jeg synes du skal skrive hva du vil @A_Cuckoldress Jeg er støttende.. og fungerer ofte som et skjold mot urettferdigheter og giftige mennesker.. og alle burde gjøre det samme, uansett brukernavn❣️

Jeg fantaserer selvfølgelig om å bli admin en vakker dag😆Da skal seksualforumet kun brukes med brukernavn, og være ei skjult gruppe.. I det håpet at det blir flauere å være giftig, dømmende og lettere å ignorere brukere😜

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en noe sær fantasi,som jeg egentlig ikke ønsker skal eller tror den vil gå i oppfyllelse. Men tanken har streifet meg endel ganger. Sex med begge søstrene til dama. På en og samme tid. Ene er storesøster som er 39. Andre er lillesøster som er 28. 

Forstår bare ikke hvor disse tankene kommer i fra. 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (7 timer siden):

Fantaserer veldig mye om han jeg elsker ❤️.

At vi utforsker og utfordrer hverandre...

Og i de fantasiene føles det som om jeg ikke får nok av han...

Har lyst på han hele tiden, og overalt der sjansen byr seg 👌.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kommer helt sykt deilig når jeg tenker på han ❤️.

 

Så deilig, finnes ikke bedre orgasmer💥❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en deilig fantasi.

Jeg er del av en huleboerklan. I denne klanen finnes det en leder, han er ca. 32 år, han er den sterkeste, mest skjeggete, muskuløse og sexy av dem alle. Og i denne klanen er det en tradisjon at når unge jenter skal "bli voksen" så lærer de om sex fra klanens leder, ett slags innvielsesrituale. Dette ritualet kan vare alt fra en gang til månedsvis. Der skal den unge kvinnen litt etter litt nærme seg ham, på en rolig måte. Alt skjer på hennes premiss. Aldri under menstruasjon, i den tiden dro menstruerende kvinner til en egen hule for å meditere. Men ellers var lederen sitt kammers åpent for klanens unge kvinne. Så jeg er denne kvinnen da. Og venter på at mennene skal komme hjem fra jakt. Når de kommer hjem feststemt og klar for å slakte og grille kjøttet ligger jeg klar. Han tar meg hardt, og jeg nyter ham på alle måter jeg vil. 

En annen del av denne fantasien er at når unge jenter er "innvidde" så kan de ligge med alle klanens menn. Og dette skjer særlig i et månedlig rituale rundt eggløsning. Kvinnene som er fertile er tilgjengelig, det trommes, det er bål, det er dansing og chanting. Og de som vil fertilisere kvinnen kan gjøre det, med hennes godkjennelse selvsagt. Klanens leder har førsteprioritet på hvem han ligger med. Han er alltid den første sæden som skal fertilisere alle de ungene kvinnene. Dette for å skape et sterkt avkom, og hans sæd tenkes å ha magiske krefter. 

Hva synes dere? 

Anonymkode: b266b...8fd

Fantasien din minner meg om en moderne versjon av huleboernes klan.

Ligner veldig bortsett fra at der brydde seg seg ikke om samtykke og kvinnene fikk ikke lov å ha våpen....

Jeg synes din versjon er bedre 👌.

Kan se det for meg.....

Jeg likte den fantasiene 👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en deilig fantasi.

Jeg er del av en huleboerklan. I denne klanen finnes det en leder, han er ca. 32 år, han er den sterkeste, mest skjeggete, muskuløse og sexy av dem alle. Og i denne klanen er det en tradisjon at når unge jenter skal "bli voksen" så lærer de om sex fra klanens leder, ett slags innvielsesrituale. Dette ritualet kan vare alt fra en gang til månedsvis. Der skal den unge kvinnen litt etter litt nærme seg ham, på en rolig måte. Alt skjer på hennes premiss. Aldri under menstruasjon, i den tiden dro menstruerende kvinner til en egen hule for å meditere. Men ellers var lederen sitt kammers åpent for klanens unge kvinne. Så jeg er denne kvinnen da. Og venter på at mennene skal komme hjem fra jakt. Når de kommer hjem feststemt og klar for å slakte og grille kjøttet ligger jeg klar. Han tar meg hardt, og jeg nyter ham på alle måter jeg vil. 

En annen del av denne fantasien er at når unge jenter er "innvidde" så kan de ligge med alle klanens menn. Og dette skjer særlig i et månedlig rituale rundt eggløsning. Kvinnene som er fertile er tilgjengelig, det trommes, det er bål, det er dansing og chanting. Og de som vil fertilisere kvinnen kan gjøre det, med hennes godkjennelse selvsagt. Klanens leder har førsteprioritet på hvem han ligger med. Han er alltid den første sæden som skal fertilisere alle de ungene kvinnene. Dette for å skape et sterkt avkom, og hans sæd tenkes å ha magiske krefter. 

Hva synes dere? 

Anonymkode: b266b...8fd

Den var så bra at jeg ville gjerne ha sett dette som en film👏😜

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte. Det er en gjenganger som alltid dukker opp i mine fantasier. Er det normalt? Er mann btw.

Anonymkode: cd9bd...bb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fantaserer om at min vakre kone er mer "løs" og kåt, og knuller unge, kjekke og virile gutter/menn mens jeg er "innelåst" i et kukbur. Jeg får sitte bundet på en stol med god utsikt til det som foregår og må rengjøre etter hver gutt. Hun forteller meg hvor deilig det er å bli knullet av disse store kukene og hvor mange deilige orgasmer de gir henne. Ved å holde meg innelåst i flere dager/uker er kåtskapen min på topp hele tiden da jeg ikke får lov til å komme. Dessverre er hun nokså A4 og "vanilje" så tror nok ikke jeg får oppleve dette. I tillegg er slike fantasier tabubelagt så tør heller ikke foreslå dette for henne :sarkasme:Blir skikkelig hard bare ved å skrive dette 🤭

Anonymkode: 7d85d...966

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (9 timer siden):

Fantaserer veldig mye om han jeg elsker ❤️.

At vi utforsker og utfordrer hverandre...

Og i de fantasiene føles det som om jeg ikke får nok av han...

Har lyst på han hele tiden, og overalt der sjansen byr seg 👌.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kommer helt sykt deilig når jeg tenker på han ❤️.

 

Er du forelsket i en kjendis eller en virkelig person?

Anonymkode: de087...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du forelsket i en kjendis eller en virkelig person?

Anonymkode: de087...275

Vanskelig å tro, men kjendiser er virkelige personer - ikke fiktive.

Anonymkode: 94e58...c1b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The witcher og helst Henry Cavill 

Anonymkode: eb183...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...