Lestisen Skrevet 2. mai #721 Del Skrevet 2. mai Mollebolle skrev (2 timer siden): Hvis dette stemmer, så er jo dama sjuk i hodet sitt. Sånn kan man bare ikke oppføre seg (i GVFB). Det må da finnes andre måter å få følgere på Insta enn dette her 😧 Hun tenker sikkert at all PR er god PR.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. mai #722 Del Skrevet 2. mai (endret) Kjente henne nesten ikke igjen, jeg (Victoria for et par år siden): Endret 2. mai av Grüner 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 2. mai #723 Del Skrevet 2. mai Duff skrev (På 23.4.2024 den 13.00): Hvem er hun egentlig? Det er det jeg sitter igjen med når jeg ser Cathrin. Før eller siden må jo også hun bli sint for noe, hvem er hun da? Det er jo det som skjer når hun blir irritert.. hun glemmer seg og at hun snakker med kjærlighetsfestemme. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mai #724 Del Skrevet 2. mai Grüner skrev (1 time siden): Kjente henne nesten ikke igjen, jeg (Victoria for et par år siden): Veldig søt. Før perfekte øyenbryn eller hva det heter og løsvipper. Og påfyll i leppene? 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 2. mai #725 Del Skrevet 2. mai Ingen av årets par kommer til å holde sammen videre. Jeg hadde tro på Martin og Alex en stund, men dessverre strekker Alex seg altfor langt for å please Martin. Det irriterer Martin, men likevel snur han seg mot Alex og later som at alt er ok. Alex merker det, men forstår ikke. Så ler han for å dekke over usikkerhet, som igjen irriterer Martin. Victoria og Johannes er på mange måter like. De er begge målbevisste og "vellykkede", og virker som å ha mange felles prioriteringer. Likevel kler de hverandre ikke, som typer. De er så like at de er kjedelige. Sandra og Trond har aldri fungert. Trond vil så gjerne, men han er så tilbakeholden at han er kjedelig for Sandra. De to har jo ingenting å snakke om! Sandra trenger en som er mer initiativrik og aktiv, og Trond ei som er enklere og gladere. Naoual og Rikard har vært en katastrofe fra dag 1! Forstår at teamet trodde de var en god match. Naoual ønsket seg en mann med stor M, og Rikard en kvinne med stor K. Tradisjonelt sett. Begge har svært spesielt syn på kjønnsroller. Naoual oppfører seg som en primadonna og en gave til mannen. Rikard prøver å jatte med henne. Han burde løpt for lengst! Endelig har Remi forstått! Det har vært direkte vondt å se ham forelsket og med skylapper. Nå håper jeg bare at han forstår at Cathrin ikke er det hun utgir seg som. Jeg opplever Cathrin som både manipulerende og bestemt. Hun bruker babystemmen bevisst når hun manipulerer. Som f.eks. når hun avviser å snakke om fortiden med Remi. Da er hun kald og avvisende, for i neste øyeblikk å snakke som en uskyldig baby. Fram til nå har Cathrin følt seg veldig sikker på Remi, og det må ha vært et sjokk for henne at Remi ville dra. Likevel spilte hun skuespill og smilte bedårende med flagrende vipper. Bra at ikke Remi holdt henne i hånden da de satte seg etter seremonien. Håper at han holder ut den uka han må nå 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 3. mai #726 Del Skrevet 3. mai 10 hours ago, Amossa said: Ingen av årets par kommer til å holde sammen videre. Jeg hadde tro på Martin og Alex en stund, men dessverre strekker Alex seg altfor langt for å please Martin. Det irriterer Martin, men likevel snur han seg mot Alex og later som at alt er ok. Alex merker det, men forstår ikke. Så ler han for å dekke over usikkerhet, som igjen irriterer Martin. Victoria og Johannes er på mange måter like. De er begge målbevisste og "vellykkede", og virker som å ha mange felles prioriteringer. Likevel kler de hverandre ikke, som typer. De er så like at de er kjedelige. Sandra og Trond har aldri fungert. Trond vil så gjerne, men han er så tilbakeholden at han er kjedelig for Sandra. De to har jo ingenting å snakke om! Sandra trenger en som er mer initiativrik og aktiv, og Trond ei som er enklere og gladere. Naoual og Rikard har vært en katastrofe fra dag 1! Forstår at teamet trodde de var en god match. Naoual ønsket seg en mann med stor M, og Rikard en kvinne med stor K. Tradisjonelt sett. Begge har svært spesielt syn på kjønnsroller. Naoual oppfører seg som en primadonna og en gave til mannen. Rikard prøver å jatte med henne. Han burde løpt for lengst! Endelig har Remi forstått! Det har vært direkte vondt å se ham forelsket og med skylapper. Nå håper jeg bare at han forstår at Cathrin ikke er det hun utgir seg som. Jeg opplever Cathrin som både manipulerende og bestemt. Hun bruker babystemmen bevisst når hun manipulerer. Som f.eks. når hun avviser å snakke om fortiden med Remi. Da er hun kald og avvisende, for i neste øyeblikk å snakke som en uskyldig baby. Fram til nå har Cathrin følt seg veldig sikker på Remi, og det må ha vært et sjokk for henne at Remi ville dra. Likevel spilte hun skuespill og smilte bedårende med flagrende vipper. Bra at ikke Remi holdt henne i hånden da de satte seg etter seremonien. Håper at han holder ut den uka han må nå Men, var det ikke akkurat det han gjorde? Holdt henne i hånden etter seremonien...eller så jeg helt feil? 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minerwa Skrevet 3. mai #727 Del Skrevet 3. mai Mollebolle skrev (1 time siden): Men, var det ikke akkurat det han gjorde? Holdt henne i hånden etter seremonien...eller så jeg helt feil? 😯 Enig med deg. For meg så det til og med ut som han holdt hennes ene hånd med begge sine. Men mulig jeg så helt feil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ttt1999 Skrevet 4. mai #728 Del Skrevet 4. mai https://www.tiktok.com/@remig.a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai #729 Del Skrevet 4. mai Mistenker at han er veldig populær ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 4. mai Forfatter #730 Del Skrevet 4. mai ttt1999 skrev (10 timer siden): https://www.tiktok.com/@remig.a Hahaha, etter å ha sett på TikToken hans steig han enda mer i kurs. Virker som en utrolig bra mann 👌 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 6. mai #731 Del Skrevet 6. mai Noen som har sett kveldens episode og som vil gi en recap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 6. mai #732 Del Skrevet 6. mai Mollebolle skrev (1 time siden): Noen som har sett kveldens episode og som vil gi en recap? Spoiler To par igjen... Johannes og damen, samt dansken og co står igjen. Richard og damen forlot programmet og det gjorde vel Remi og co. også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 6. mai #733 Del Skrevet 6. mai (endret) Spoiler kommer til å savne richard. ved første øyekast en cocky mannssjåvinist, men har vist seg å være en morsom særing med mye selvironi. Artig outro. Endret 6. mai av Centimeteren 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6. mai #734 Del Skrevet 6. mai Spoiler Bare to par igjen, ja. På den siste middagen nå åpnet jo faktisk Johannes seg litt mer. Det kan virke som det er litt lite litt sent, men han viser jo en utvikling. At Richard og Noaul ga seg var vel like greit, jeg ble utrolig lei av «jeg er mann»-kommentarene hans. Remi og Cathrin tar litt pause for å muligens forsøke å date lutt. Det tror jeg er lurt, selv om jeg egentlig håper at Remi løper fort bort. Mulig det er lettere uten kameraer? Alex bie helt knust da Martin ville dra, vondt å se på. Helt typisk at Martin blir mer på når Alex trekker seg unna. Jeg ønsker bedre for Alex enn det der. Jeg håper TVNorge enten avslutter denne programserien nå eller skjerper seg kraftig med casting. Denne sesongen (og tildels forrige) blir mer freakshow. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 6. mai #735 Del Skrevet 6. mai 19 minutter siden, Kålrota said: Hide contents Bare to par igjen, ja. På den siste middagen nå åpnet jo faktisk Johannes seg litt mer. Det kan virke som det er litt lite litt sent, men han viser jo en utvikling. At Richard og Noaul ga seg var vel like greit, jeg ble utrolig lei av «jeg er mann»-kommentarene hans. Remi og Cathrin tar litt pause for å muligens forsøke å date lutt. Det tror jeg er lurt, selv om jeg egentlig håper at Remi løper fort bort. Mulig det er lettere uten kameraer? Alex bie helt knust da Martin ville dra, vondt å se på. Helt typisk at Martin blir mer på når Alex trekker seg unna. Jeg ønsker bedre for Alex enn det der. Jeg håper TVNorge enten avslutter denne programserien nå eller skjerper seg kraftig med casting. Denne sesongen (og tildels forrige) blir mer freakshow. Spoiler Blir det middag med bare to par rundt bordet? Og det i tillegg med et par hvor en av partene vil dra? Jeezes for en sesong. Total skivebom av "ekserptene". Tror faktisk ikke det blir noen par i det hele tatt denne sesongen. Hadde en liten tro på Johannes og Victoria, men tviler sterkt.....selv om jeg ikke har sett kveldens episode enda. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 6. mai #736 Del Skrevet 6. mai Jepp, godt oppsummert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. mai #737 Del Skrevet 6. mai Jeg ser på nå - og håper at dette er siste episode?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 6. mai #738 Del Skrevet 6. mai Jeg ble så lei meg over Martin og Alex. Huff, fikk vondt av de begge to. Tror det er så mye Martin vil si som han ikke får til å si... men det sårete uttrykket hans da han så at Alex hadde tatt av seg ringen... oj, det kjente jeg på altså. Det satte en støkk i han tydeligvis. Og så er det rart å se at før middagen så flørter han så innmari med Alex, så hva er det for noe? Litt sånn "jeg vil egentlig ikke ha deg, men når du ikke vil ha meg heller så vil jeg ha deg allikvel.." .... merkelig greie. Men kanskje det er løsningen, at Alex bare trekker seg tilbake sånn at Martin kan jakte han? kan virke sånn, og det kan det fortsatt være håp der. Også lettet over at Remi og Cathrin leverte ringene - og håper han finne en annen dame som matcher han bedre. Jeg blir fortsatt oppgitt over Cathrin som sier at "jeg vil bare ha det koselig hele tiden" ... altså hva slags virkelighetsflukt er det hun søker da?? Herregud så kjedelig livet ville vært om alt bare var koselig å fint hele tida. En liten storm i ny og ne er bra bra. Og enhver oppegående mann vil ha litt dybde i dama si vel? Endelig slutt for Richard og Naoual og. Det er rett som han sa, menn trenger også trygghet og kjærlighet - var ikke mye trygghet å finne i den dama der. Hvert fall ikke for hans del, men de passet jo ikke så godt sammen selv om jeg en periode trodde de kunne få det i havn. Richard har jo nå fått seg kjæreste, så han har det nok bra Vet det er mye vi ikke får se på tv, men når Sandra sier hun ga det alt hun hadde... gjorde hun faktisk det? Vanskelig å si på bakgrunn av det vi har sett,og jeg kjenner henne jo ikke . Johannes og Victoria - jeg er litt forundret over Johannes måte å snakke på, at berøring ikke kommer så naturlig for han det hører med til et forhold, forelskelse.. vel, du er gift med dama virker på en måte som han ikke prøver. Og så vet han enda ikke hva han føler eller tenker?? Heia Victoria som tør å spørre hva hun kan gi han. Sånn skal det gjøres! Ser ut som det er en episode til - spennende! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. mai #739 Del Skrevet 6. mai Kålrota skrev (10 timer siden): Skjul innhold Bare to par igjen, ja. På den siste middagen nå åpnet jo faktisk Johannes seg litt mer. Det kan virke som det er litt lite litt sent, men han viser jo en utvikling. At Richard og Noaul ga seg var vel like greit, jeg ble utrolig lei av «jeg er mann»-kommentarene hans. Remi og Cathrin tar litt pause for å muligens forsøke å date lutt. Det tror jeg er lurt, selv om jeg egentlig håper at Remi løper fort bort. Mulig det er lettere uten kameraer? Alex bie helt knust da Martin ville dra, vondt å se på. Helt typisk at Martin blir mer på når Alex trekker seg unna. Jeg ønsker bedre for Alex enn det der. Jeg håper TVNorge enten avslutter denne programserien nå eller skjerper seg kraftig med casting. Denne sesongen (og tildels forrige) blir mer freakshow. Ja, den forklaringen til Richard om at fordi han er mann så trenger han kjærlighet, ro, trygghet og ikke drama. Det trenger jo både kvinner og menn, så det er bare tull å si fordi han er mann, så trenger han det. Han er irriterende opptatt av forskjeller mellom menn og kvinner. 50-tallet hadde nok vært hans drømmeepoke, med hjemmeværende mor og kone som steller hus og passer barn og utearbeidende far som er familieforsørger og handyman. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 6. mai #740 Del Skrevet 6. mai Måneskinn skrev (22 minutter siden): Jeg ble så lei meg over Martin og Alex. Huff, fikk vondt av de begge to. Tror det er så mye Martin vil si som han ikke får til å si... men det sårete uttrykket hans da han så at Alex hadde tatt av seg ringen... oj, det kjente jeg på altså. Det satte en støkk i han tydeligvis. Og så er det rart å se at før middagen så flørter han så innmari med Alex, så hva er det for noe? Litt sånn "jeg vil egentlig ikke ha deg, men når du ikke vil ha meg heller så vil jeg ha deg allikvel.." .... merkelig greie. Men kanskje det er løsningen, at Alex bare trekker seg tilbake sånn at Martin kan jakte han? kan virke sånn, og det kan det fortsatt være håp der. Også lettet over at Remi og Cathrin leverte ringene - og håper han finne en annen dame som matcher han bedre. Jeg blir fortsatt oppgitt over Cathrin som sier at "jeg vil bare ha det koselig hele tiden" ... altså hva slags virkelighetsflukt er det hun søker da?? Herregud så kjedelig livet ville vært om alt bare var koselig å fint hele tida. En liten storm i ny og ne er bra bra. Og enhver oppegående mann vil ha litt dybde i dama si vel? Endelig slutt for Richard og Naoual og. Det er rett som han sa, menn trenger også trygghet og kjærlighet - var ikke mye trygghet å finne i den dama der. Hvert fall ikke for hans del, men de passet jo ikke så godt sammen selv om jeg en periode trodde de kunne få det i havn. Richard har jo nå fått seg kjæreste, så han har det nok bra Vet det er mye vi ikke får se på tv, men når Sandra sier hun ga det alt hun hadde... gjorde hun faktisk det? Vanskelig å si på bakgrunn av det vi har sett,og jeg kjenner henne jo ikke . Johannes og Victoria - jeg er litt forundret over Johannes måte å snakke på, at berøring ikke kommer så naturlig for han det hører med til et forhold, forelskelse.. vel, du er gift med dama virker på en måte som han ikke prøver. Og så vet han enda ikke hva han føler eller tenker?? Heia Victoria som tør å spørre hva hun kan gi han. Sånn skal det gjøres! Ser ut som det er en episode til - spennende! Han var med i Love Island for noen år siden og da ble han jo raskt fysisk med Nora. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå