Huttetutt Skrevet 23. april #601 Del Skrevet 23. april Kjærlighetsfeen virker lettere psykisk utviklingshemmet, hun er som et barn og burde aldri vært castet til dette! Hvem tenner på henne? En pedofil? En på samme mentale nivå? 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. april #602 Del Skrevet 23. april Huttetutt skrev (25 minutter siden): Kjærlighetsfeen virker lettere psykisk utviklingshemmet, hun er som et barn og burde aldri vært castet til dette! Hvem tenner på henne? En pedofil? En på samme mentale nivå? Og så gikk det over streken…. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 23. april #603 Del Skrevet 23. april Huttetutt skrev (1 time siden): Kjærlighetsfeen virker lettere psykisk utviklingshemmet, hun er som et barn og burde aldri vært castet til dette! Hvem tenner på henne? En pedofil? En på samme mentale nivå? Ikke psykisk utviklingshemmet. Men kjenner mange jenter med autisme som minner mye om henne. Kler seg bare i rosa og er aseksuelle de også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 23. april #604 Del Skrevet 23. april Klink skrev (14 timer siden): Noen ganger trer hun ut av kjærlighetsfe-rollen og får sin normale stemme feks. Jeg syns nesten det blir litt skummelt på en måte. Vi fikk se det litt etter at Remi vant en løpekonkurranse. Det taklet hun DÅRLIG og babystemmen forsvant og hun sa ring som åpenbart ikke stemte. F.eks. at hun ikke var andpusten, mens hun peste. Og hun sa noe om at han var sliten, men det var ikke HUN hvertfall! Jeg ble veldig overrasket og ser at mange reagerte på akkurat det der. Gaslighting for småting, 🚩. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. april #605 Del Skrevet 23. april Er jo helt tydelig at hun går inn i en rolle. Den lyse tilgjorte stemmen er ikke der hele tiden.. Bare det å påstå at man er en kjærlighetsfe. Det blir for dumt. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 23. april #606 Del Skrevet 23. april Irja skrev (18 minutter siden): Er jo helt tydelig at hun går inn i en rolle. Den lyse tilgjorte stemmen er ikke der hele tiden.. Bare det å påstå at man er en kjærlighetsfe. Det blir for dumt. Det har jeg merket også. Hun glemmer seg innimellom når det gjelder stemmen. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 24. april #607 Del Skrevet 24. april Irja skrev (7 timer siden): Er jo helt tydelig at hun går inn i en rolle. Den lyse tilgjorte stemmen er ikke der hele tiden.. Bare det å påstå at man er en kjærlighetsfe. Det blir for dumt. Stakkar Remi som må være sammen med en «karakter». Håper hun er mer oppriktig rundt ham når kameraene er borte (men tviler litt på det). Om jeg legger godviljen til, så kan jeg tenke at Cathrin «bare» er litt spesiell - men jeg får et lite ubehag av å se på også, og er redd det kan være noe annet bak (ikke nødvendigvis en diagnose, men noe sliter hun nok med..) Jeg tror dette paret og flere av de andre kun er matchet for tv-underholdningen sin del, og ikke for at de faktisk skal finne kjærligheten. Ønsker å få tilbake den gamle versjonen av Gift ved første blikk 😔 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 24. april #608 Del Skrevet 24. april Miss Anthropy skrev (14 timer siden): Ikke psykisk utviklingshemmet. Men kjenner mange jenter med autisme som minner mye om henne. Kler seg bare i rosa og er aseksuelle de også. Ja, faktisk! Du sier noe der. Hun skulle kanskje heller vært med i «kjærlighet på spekteret». 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 24. april #609 Del Skrevet 24. april Huttetutt skrev (4 timer siden): Ja, faktisk! Du sier noe der. Hun skulle kanskje heller vært med i «kjærlighet på spekteret». Digger det programmet!❤️ Hadde vært gøy med en norsk versjon!😄🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. april #610 Del Skrevet 24. april Måneskinn skrev (På 22.4.2024 den 22.45): Nok en interessant episode. Mest interessant var da Johannes sa at det bare hadde gått tre uker.... jeg bare hæ?? Bare tre uker?? Jaja. Da er det ikke rart at ting er som de er, men som han ene vennen til Victoria sa: dere er jo mye mer sammen på de tre ukene enn i vanlig dating da (eller noe i den duren) Jeg personlig, stusser over at Johannes syns det er vanskelig å si hva han føler for Victoria. Jeg vet at jeg hadde klart å si noe om det etter tre uker . At jeg f.eks så potensiale for et forhold, dette er en fyr jeg kan ha som kjæreste, eller at det ikke blir noe. Håper de går mer i dybden når kamerateamet ikke er tilstede, for jeg heier på dem. Men jeg tror veien fremover for ethvert par er sårbarhet, ærlighet og det å snakke om seg selv og forventninger. Sandra og Trond. Jeg er så glad for at terapeuten sa til Sandra at hun må rose Trond litt mer, anerkjenne han når han prøver. Han trenger faktisk litt oppbacking, for hun har en tendens til å være litt negativ. Noe jeg kan skjønne, men på den annen side ikke. Det at han ikke husket navn er helt greit- jeg er sev dårlig på det noen ganger og vet at mange er helt ute når det kommer til navn. Han klarte jo å si hvem han bondet mest med, er ikke det bra? Men Trond må også lære seg litt flørting... da de satt å spiste middagen han laget så roste hun han og smilte så fint - tenk om han hadde blunket til henne eller gitt en liten berøring, kanskje prøvd å skape litt gnist.. Tror det hadde vært fint. Han må tørre mer, "manne seg opp" på en måte, så tror jeg de kanskje kan finne sammen. Men bare kanskje. Alexander og Martin. Ja, de hadde en fin tur ut i naturen. Virket som snippen var litt løsere der. Artig at de hadde hatt en sånn spørsmålsrunde på kvelden der, det er sånne ting jeg tror kan få folk nærmere - og kanskje, siden Martin sa det som han gjorde , at det er det han trenger. Samtale og å finne felles punkter? Vet ikke? Blir ikke helt klok på han, og føler at han nå på en måte bare haler ut tida for ikke å si det han egentlig vil... Men positivt at han sier at Alexander takler han godt. Han er da obs på egne issues og vet at han kan være en håndfull. Hadde så trua her, men sannelig om jeg vet... Cathrin og Remi. Kudos til henne for å være ærlig med han og fortelle det som det er. Dette handler jo om mer enn å "bare ville vente" med sex.... Jeg er SÅ nysgjerrig på denne "legningen" eller hva det er. Har hun hatt sex noen gang? Har hun traumer rundt det? Eller er noen bare sånn at sex er uinteressant inntil et visst punkt? Her føler jeg det er mange spørsmål men få svar. HAN er faen meg årets mann som svarer som han gjør! 😍 Jeg ble rørt jeg, og tenkte at jammen - det er dette man (jeg hvert fall) ønsker at en mann skal svare når man kommer med diverse problemer: du er perfekt som du er ❤️ men meget spent på neste ukes teaser... Richard og Naoual. Har ikke så mye å si om dem i dag, bortsett fra at jeg irriterer meg grønn over at hun så ofte sier "o my god".... finn deg et nytt uttrykk! men det går ikke veien for dem, det tror jeg ikke. Men jeg kan ta feil. Men de venninnene hennes, flotte damer som kom med mye bra! Remi viser et utrolig storsinn - for en mann! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 25. april #611 Del Skrevet 25. april Grüner skrev (18 timer siden): Remi viser et utrolig storsinn - for en mann! Han må jo bli lei til slutt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. april #612 Del Skrevet 25. april Er Cathrin Prana hennes opprinnelige navn eller kunstnernavn? Prana er jo sånn yoga-uttrykk og ikke noe vanlig norsk etternavn, så jeg bare lurte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 25. april #613 Del Skrevet 25. april Grüner skrev (6 minutter siden): Er Cathrin Prana hennes opprinnelige navn eller kunstnernavn? Prana er jo sånn yoga-uttrykk og ikke noe vanlig norsk etternavn, så jeg bare lurte. Jeg har lurt på om hun kanskje ikke er norsk? Hører en tydelig aksent innimellom, østeuropeisk kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. april #614 Del Skrevet 25. april Grüner skrev (14 minutter siden): Er Cathrin Prana hennes opprinnelige navn eller kunstnernavn? Prana er jo sånn yoga-uttrykk og ikke noe vanlig norsk etternavn, så jeg bare lurte. Måtte google dette mennesket (har ikke sett Gift ved første blikk) og da kjente jeg henne igjen. Hun var med i en runde av Charterfeber, de folkene som blir filmet på tur til Gran Canaria. Jeg husker ingen andre, men henne husker jeg, fordi hun var rett og slett smårar. Snakket med babystemme og sa hun var en sommerfugl eller noe, helt merkelig atferd. Hun reiste sammen med en fyr som var venn bare, eller var det en slektning? Uansett husker jeg den rare oppførselen hennes og babystemmen, og at hun begynte å gråte fordi hun så sommerfugler og følte seg som en sommerfugl selv. Noe sånt var det hun sa og så gråt hun. Noen andre som husker henne fra CharterFeber? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 25. april #615 Del Skrevet 25. april Million skrev (5 minutter siden): Måtte google dette mennesket (har ikke sett Gift ved første blikk) og da kjente jeg henne igjen. Hun var med i en runde av Charterfeber, de folkene som blir filmet på tur til Gran Canaria. Jeg husker ingen andre, men henne husker jeg, fordi hun var rett og slett smårar. Snakket med babystemme og sa hun var en sommerfugl eller noe, helt merkelig atferd. Hun reiste sammen med en fyr som var venn bare, eller var det en slektning? Uansett husker jeg den rare oppførselen hennes og babystemmen, og at hun begynte å gråte fordi hun så sommerfugler og følte seg som en sommerfugl selv. Noe sånt var det hun sa og så gråt hun. Noen andre som husker henne fra CharterFeber? Jeg hadde aldri verken sett eller hørt om henne før nå i Gift ved første blikk. Men utfra din beskrivelse av oppførselen hennes på Charterfeber + hvordan hun fremstår nå, så begynner jeg å lure på om alt er fake og et skuespill fra hennes side kun for å komme på tv og få pr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 25. april #616 Del Skrevet 25. april Blåttvann skrev (På 22.4.2024 den 23.27): Martin sier at Alexander er barnslig (dramatisk reaksjon), men det er jo han som virker helt ustabil. De øynene skremmer meg. Pen mann, men virker jo hakke gal. Enig, liksom som han har noe rett under overflaten som ikke er helt bra... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. april #617 Del Skrevet 25. april Lestisen skrev (25 minutter siden): Jeg hadde aldri verken sett eller hørt om henne før nå i Gift ved første blikk. Men utfra din beskrivelse av oppførselen hennes på Charterfeber + hvordan hun fremstår nå, så begynner jeg å lure på om alt er fake og et skuespill fra hennes side kun for å komme på tv og få pr. Hun har visst en skuespillerutdannelse og er influencer også, så det er ikke utenkelig at hun later som hun er en fe som er redd for sex bare for å få oppmerksomhet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. april #618 Del Skrevet 25. april Lestisen skrev (50 minutter siden): Jeg har lurt på om hun kanskje ikke er norsk? Hører en tydelig aksent innimellom, østeuropeisk kanskje? Ja, hun ser litt øst-europeisk ut og snakker litt stivt, så jeg har tenkt det samme. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøflusen Skrevet 25. april #619 Del Skrevet 25. april Om alt er bare skuespill, så er hun f*** meg en av de bedre! Sykt rar rolle å spille, men isåfall gjør hun det meget bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 25. april #620 Del Skrevet 25. april 4 minutter siden, tøflusen said: Om alt er bare skuespill, så er hun f*** meg en av de bedre! Sykt rar rolle å spille, men isåfall gjør hun det meget bra! Om alt er skuespill, har hun lurt de andre trill rundt. Da hadde jeg blitt forbanna om jeg var Remi 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå