Grüner Skrevet 15. februar #81 Del Skrevet 15. februar (endret) Centimeteren skrev (På 15.2.2024 den 17.22): Alle ? Jeg vet bare om 4: Johannes, Cathrin, Martin og Simen. Endret 22. februar av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. februar #82 Del Skrevet 15. februar https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/slik-gar-det-med-gift-ved-forste-blikk-parene-i-dag/16455705/ Slik går det med fjorårets gjeng i dag⬆️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 16. februar #83 Del Skrevet 16. februar Hva er det Victoria jobber med ? Eller hvilken utdanning har hun tatt? Skjønner jo at karriere er veldig viktig for henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 16. februar #84 Del Skrevet 16. februar 6 hours ago, Julemarsipan said: Hva er det Victoria jobber med ? Eller hvilken utdanning har hun tatt? Skjønner jo at karriere er veldig viktig for henne Tror hun er markedsjef på Brow Rehab. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. februar #85 Del Skrevet 19. februar Spoiler Noen som er litt for selvopptatt; som aldri reiser noe sted uten fettklype 🤮 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. februar #86 Del Skrevet 19. februar Denne middagen... Wow! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. februar #87 Del Skrevet 19. februar Måneskinn skrev (4 minutter siden): Denne middagen... Wow! Kult at Martin tør å si ifra til Naoual. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. februar #88 Del Skrevet 19. februar Grüner skrev (11 minutter siden): Kult at Martin tør å si ifra til Naoual. Ja!! Han skulle hatt diplom for det. 🙌 Endelig noen som fikk sagt det til henne 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. februar #89 Del Skrevet 19. februar Grüner skrev (16 minutter siden): Kult at Martin tør å si ifra til Naoual. Ja! Jeg syns hun overdramatiserer voldsomt. Richard ser ut som han har kjøpt katta i sekken og må passe godt på hva han sier for å unngå at hun eksploderer. Jeg sier bare LØP! Han som ikke ønsket dramaqueen, fikk den største dramaqueen av alle. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. februar #90 Del Skrevet 19. februar Dama fremstår sprut gæærn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. februar #91 Del Skrevet 19. februar Jeg er forøvrig dypt forelsket i Martin 😍 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. februar #92 Del Skrevet 19. februar miss summers skrev (17 minutter siden): Jeg er forøvrig dypt forelsket i Martin 😍 Enig. For en mann 🤩 og de to sammen, det tror jeg blir veldig bra 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 19. februar Forfatter #93 Del Skrevet 19. februar bonsaijenta skrev (39 minutter siden): Ja! Jeg syns hun overdramatiserer voldsomt. Richard ser ut som han har kjøpt katta i sekken og må passe godt på hva han sier for å unngå at hun eksploderer. Jeg sier bare LØP! Han som ikke ønsket dramaqueen, fikk den største dramaqueen av alle. Jeg synes rett og slett synd på fyren. Nå så jeg jo på teaseren at mannemannen skal manne seg i neste episode, men det er jo ikke så rart han ikke tør å være ærlig heller akkurat. Hun leter jo med lys og lupe etter feil etter alt å dømme. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 19. februar #94 Del Skrevet 19. februar Jeg skjønner ikke helt Cathrin, hun høres litt fake ut men hun sier så mye "åh har blitt så glad i deg osv", men det fortsatt ser så fake ut. Tror ikke det kommer til å gå bra med dem. Noual er jo crazy, og Richard er en mannssjåvinist. For ett par. Rie kommer til å ødelegge for seg selv fordi hun klarer ikke å ta det seriøst. Fettklypemannen og brynedama kan faktisk funke syns jeg. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. februar #95 Del Skrevet 19. februar Syns Cathrin også høres litt "fake" ut, men samtidig tror jeg hun er sånn - og det må være rom for alle. Jeg tror det går bra med dem, det virker som om de er en god match og han har tålmodighet - pluss at fra hans kultur er det nok ganske fint at hun er som hun her. Rie syns jeg ikke noe om. Hun virker så useriøs og litt umoden, mens Simen virkelig vil prøve og gir henne sjanse på sjanse. Hun sier hun vil ha "fireworks med en gang", men det er sjelden sånn det fungerer. For meg fremstår Simen som en moden fyr, som skjønner at dette kan ta tid og ikke minst er villig til å gi det tid. Hun vil bare ut å svinse og svanse med en gang, uten å reflektere over hva det er som faktisk skjer. Og dersom hun gir det tid - så kan den berømte fireworken hun leter etter bli mye mer enn hva hun trodde i starten. Johannes og Victoria begynner jeg å få litt tro på. Syns måten de snakka om hverandre under middagen var fin og respektfull - og det at hun anerkjente at han hadde mer ved seg enn bare utseende var så fint! Richard og Naoual. Ja.. som jeg skrev tidligere i tråden, så bra at Martin satte henne litt på plass! Hun er som et lokomotiv som bare kjører på sitt spor og det er det eneste sporet i verden, ferdig snakka! 🤨 det er ikke mye lytting der i gården, og det plager meg - og det tror jeg plager Richard også. Han er nok litt vanskelig han og, men jeg skjønner godt hva han mener når han snakker. Han er veldig flink til å bruke jeg-språk, men hun skjønner jo ikke bæret. At hun ble såret over at han sa i en annen episode at han også var der for sine behov, det skjønner jeg ikke hvorfor hun ble lei seg for. Så klart er han der for seg! Det ene utelukker ikke det andre, så han er der for seg og han er der for den dama som ble valgt til han. Bare fordi han ikke sier det med akkurat de ordene hun ville valgt, så er det ikke noe galt i det han sier. Jeg håper hun klarer å holde kjeft lenge nok til å faktisk lytte til hva han sier, for da kan hun få en liten åpenbaring - men jeg har mine tvil. Og ja, jeg sympatiserer med Richard faktisk. Hvert fall delvis. Sandra og Trond har jeg også litt tro på, det virker som de kan utfylle hverandre når ting får gått seg til. Virker å være en god match der, men vi får nå se. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. februar #96 Del Skrevet 19. februar refill skrev (37 minutter siden): Jeg synes rett og slett synd på fyren. Nå så jeg jo på teaseren at mannemannen skal manne seg i neste episode, men det er jo ikke så rart han ikke tør å være ærlig heller akkurat. Hun leter jo med lys og lupe etter feil etter alt å dømme. Og den lille feilen hun finner, bruker hun for alt det er verdt. Ikke rart hun er singel. Menn er jo redd henne. Naoual er en utrolig flott dame, men personligheten hennes veier ikke opp. Og det får meg til å lure om hun er castet til å lage drama uansett og at hun bare spiller? Mulig jeg er naiv, men jeg klarer ikke å forestille meg noen oppfører seg slik når man har nådd en viss alder. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 19. februar #97 Del Skrevet 19. februar Måneskinn skrev (7 minutter siden): Syns Cathrin også høres litt "fake" ut, men samtidig tror jeg hun er sånn - og det må være rom for alle. Jeg tror det går bra med dem, det virker som om de er en god match og han har tålmodighet - pluss at fra hans kultur er det nok ganske fint at hun er som hun her. Rie syns jeg ikke noe om. Hun virker så useriøs og litt umoden, mens Simen virkelig vil prøve og gir henne sjanse på sjanse. Hun sier hun vil ha "fireworks med en gang", men det er sjelden sånn det fungerer. For meg fremstår Simen som en moden fyr, som skjønner at dette kan ta tid og ikke minst er villig til å gi det tid. Hun vil bare ut å svinse og svanse med en gang, uten å reflektere over hva det er som faktisk skjer. Og dersom hun gir det tid - så kan den berømte fireworken hun leter etter bli mye mer enn hva hun trodde i starten. Johannes og Victoria begynner jeg å få litt tro på. Syns måten de snakka om hverandre under middagen var fin og respektfull - og det at hun anerkjente at han hadde mer ved seg enn bare utseende var så fint! Richard og Naoual. Ja.. som jeg skrev tidligere i tråden, så bra at Martin satte henne litt på plass! Hun er som et lokomotiv som bare kjører på sitt spor og det er det eneste sporet i verden, ferdig snakka! 🤨 det er ikke mye lytting der i gården, og det plager meg - og det tror jeg plager Richard også. Han er nok litt vanskelig han og, men jeg skjønner godt hva han mener når han snakker. Han er veldig flink til å bruke jeg-språk, men hun skjønner jo ikke bæret. At hun ble såret over at han sa i en annen episode at han også var der for sine behov, det skjønner jeg ikke hvorfor hun ble lei seg for. Så klart er han der for seg! Det ene utelukker ikke det andre, så han er der for seg og han er der for den dama som ble valgt til han. Bare fordi han ikke sier det med akkurat de ordene hun ville valgt, så er det ikke noe galt i det han sier. Jeg håper hun klarer å holde kjeft lenge nok til å faktisk lytte til hva han sier, for da kan hun få en liten åpenbaring - men jeg har mine tvil. Og ja, jeg sympatiserer med Richard faktisk. Hvert fall delvis. Sandra og Trond har jeg også litt tro på, det virker som de kan utfylle hverandre når ting får gått seg til. Virker å være en god match der, men vi får nå se. Jeg har troen på Remi og Cathrin og håper det varer. Men den lyden Cathrin lager ofte er irriterende🤪🙈 Sandra og Trond er jeg litt usikker på, men er imponert over hvor easygoing Sandra er. Jeg håper ikke Trond er mer kresen enn det som har kommet fram i serien, for det hadde vært no-go for meg. Fant de virkelig ikke noe bedre enn Rie til å matche Simen? Hun virker så umoden at jeg blir flau. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 19. februar #98 Del Skrevet 19. februar Måneskinn skrev (1 time siden): Enig. For en mann 🤩 og de to sammen, det tror jeg blir veldig bra Ja, de virker jo som skapt for hverandre, men jeg syntes jeg hørte Martin snakke om kalde føtter og frykter at han er litt rastløs type som skal reise verden rundt og ikke vil binde seg… blir spennende å se hva som skjer når de får landet litt i hverdagen sammen! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. februar #99 Del Skrevet 20. februar Jeg er dypt fascinert av den middagen, Naoul er jo helt i sin egen verden. Har hun et indre ønske om å være singel resten av livet? Det blir spennende å se om hun justerer seg etterhvert. Gutta er utrolig søte, og så samkjørte i sin konfrontasjon med Naoul. Håper dette funker for dem. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 20. februar #100 Del Skrevet 20. februar Jeg synes "ekspertene" har bommet skikkelig på noen av deltakerne i år.....som vanlig. Hva med å bruke folk som jobber med psykologi, parterapi osv. i det daglige, og ikke kjendiser som har dette som en bi-jobb? 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå