Gå til innhold

Menn skal faktisk være maskuline, og kvinner feminine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min upopulære mening er at menn skal faktisk være maskuline og kvinner skal være feminine.
Selvsagt kan man være litt adaptiv og modernisert, men her er greia som mange ikke innser....
Om maskulinitet og femininitet blir så svakt og ikke merkbart, så er der faktisk ingenting å tiltrekkes av.
Menn og kvinner blir helt identiske, unntagen kroppen. Hyperbolisk, vil dette resultere i en barnløs verden.
Menn tiltrekkes av feminine egenskaper, og kvinner tiltrekkes av maskuline egenskaper.
Så enkelt er det. Dette er biologi, og bare retards benekter dette.
Om du er LGBTQ, så kan du ignorere dette. Da kan du bare slå deg løs å være så PK du vil

Dere kan gjerne diskutere med hverandre, men jeg kommer aldri til å forandre mening om dette.
Dette tar jeg med til grava, fordi jeg vet det er riktig. Have fun!

Anonymkode: f64c1...0b9

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppfyller du dette biologiske kravet ditt selv?

Anonymkode: 75cbd...6a2

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oppfyller du dette biologiske kravet ditt selv?

Anonymkode: 75cbd...6a2

Yessir. Men det kommer du nok ikke til å finne ut over et anonymt forum.
Så det blir ditt ord mot mitt

Anonymkode: f64c1...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er greit jeg, mennesket er en verkebyll uansett. 

Anonymkode: 79870...532

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov til å mene det du vil 😊

Personlig har jeg ingen problemer med at menn er for feminine og kvinner maskuline, det er sjelden noe jeg tenker over. 

Anonymkode: e1cb5...dc1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min upopulære mening er at menn skal faktisk være maskuline og kvinner skal være feminine.
Selvsagt kan man være litt adaptiv og modernisert, men her er greia som mange ikke innser....
Om maskulinitet og femininitet blir så svakt og ikke merkbart, så er der faktisk ingenting å tiltrekkes av.
Menn og kvinner blir helt identiske, unntagen kroppen. Hyperbolisk, vil dette resultere i en barnløs verden.
Menn tiltrekkes av feminine egenskaper, og kvinner tiltrekkes av maskuline egenskaper.
Så enkelt er det. Dette er biologi, og bare retards benekter dette.
Om du er LGBTQ, så kan du ignorere dette. Da kan du bare slå deg løs å være så PK du vil

Dere kan gjerne diskutere med hverandre, men jeg kommer aldri til å forandre mening om dette.
Dette tar jeg med til grava, fordi jeg vet det er riktig. Have fun!

Anonymkode: f64c1...0b9

Da mener vell du at menn ikke kan jobbe i helsevesenet heller siden det er et "feminint" yrke ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje "kjønn er et spekter" er en helt nødvendig motreaksjon mot truende overbefolkning.

Den letteste måten å overtale noen på, er å fortelle dem det de vil høre. Mange mennesker sliter med "å finne seg selv", og et stort fellesskap med likesinnende virker utrolig tiltrekkende på dem.

Jeg ser dette som en fortsettelse av mange andre populistiske tiltak, hvorav alle er like motbydelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hva man legger i maskulint og feminint. Personlig, når jeg var tenåring, så gikk jeg på en skole der mesteparten av guttene hadde rosa klær og brunkrem (eller kanskje det kalles selvbruning?). Jeg syntes det var mindre pent. For meg så er menn litt bredde, litt muskuløse og har skjegg. Den der stilen som f.eks Cristian Brennehovd kjører er ikke min smak. Men samtidig så er det ikke jeg som skal forholde meg til det, meg som skal tenke over det og se sånn ut, så sånn sett spiller det absolutt ingen rolle for meg. 

Anonymkode: bc6a0...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette er så kontroversielt, jeg. Er det det, da? De fleste som er hetero tiltrekkes av det motsatte kjønn, og de fleste har da en grei mengde femininitet/maskulinitet ved seg. Jeg som hetero hadde ikke i utgangspunktet blitt tiltrukket av samboeren min om han ikke hadde nok maskuline trekk. Skjønner ikke helt hva som skal diskuteres her?

Anonymkode: 92f63...aea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede tråder for dette. Det er både en tråd for upopulære meninger og en tråd hvor disse definisjonene diskuteres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørs jo hva man legger i maskulint og feminint. Personlig, når jeg var tenåring,
så gikk jeg på en skole der mesteparten av guttene hadde rosa klær og brunkrem

Anonymkode: bc6a0...e99

Ja det er det jeg personlig mener med feminine menn.
Sminke, kroppspråkm talemåte og oppførsel ofte assosiert med kvinner, feminin klesstil etc

Anonymkode: f64c1...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er det jeg personlig mener med feminine menn.
Sminke, kroppspråkm talemåte og oppførsel ofte assosiert med kvinner, feminin klesstil etc

Anonymkode: f64c1...0b9

I så fall har menn vært svært feminine oppigjennom historien, med pompøse hårfrisyrer, kjoler, risa og lilla klær osv. 

Eller så må du lære deg hva kulturuttrykk er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig ts. Jeg faller bare for maskuline menn. Klarer ikke menn i tighte jeans 🙈

Anonymkode: ad1d7...d82

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Min upopulære mening er at menn skal faktisk være maskuline og kvinner skal være feminine.

Så hvorfor skal bare 60% av populasjonen finne noen de er tiltrukket av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (14 minutter siden):

I så fall har menn vært svært feminine oppigjennom historien, med pompøse hårfrisyrer, kjoler, risa og lilla klær osv. 

Eller så må du lære deg hva kulturuttrykk er. 

Så? Jeg sier jeg ikke liker det. Move along 

Anonymkode: f64c1...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja det er det jeg personlig mener med feminine menn.
Sminke, kroppspråkm talemåte og oppførsel ofte assosiert med kvinner, feminin klesstil etc

Anonymkode: f64c1...0b9

Tror ikke du skal undervurdere kjønnsdriften. 

Det at menn og kvinner velger å bli avvikle heteroseksuelt samliv i fremtiden... Klarer ikke å se det som et mulig alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som strikker 🤮

Ja til feminine kvinner og maskuline menn ❤️

Anonymkode: c8053...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det er det jeg personlig mener med feminine menn.
Sminke, kroppspråkm talemåte og oppførsel ofte assosiert med kvinner, feminin klesstil etc

Anonymkode: f64c1...0b9

Igjen, så er det ikke noe jeg blander meg inn i da det er ikke jeg som må forholde meg til rosa klærne og brunkrem - jeg finner det bare ikke attraktivt. Jeg velger selv ting å gå i som jeg føler meg komfortabel og trygg i, så om folk finner det pent eller ei.. det er ikke så farlig. 🙂 

Anonymkode: bc6a0...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så? Jeg sier jeg ikke liker det. Move along 

Anonymkode: f64c1...0b9

Aha, så når noen stiller spm ved holdningene dine så skal de vare gå videre ja. 

Så? Du ser ikke hvordan det du skriver ikke viser noe om maskulinitet men heller om et kulturuttrykk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn som strikker 🤮

Ja til feminine kvinner og maskuline menn ❤️

Anonymkode: c8053...557

Kjempefint med menn som strikker. Min bestefar kjempet i andre verdenskrig og han strikket. ❤️ 

Anonymkode: bc6a0...e99

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...