Gå til innhold

Islam og Ærevold i Norge


NatNat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har Frp, Hege Storhaug og mange andre skrevet om og advart mot i flere tiår.

De ble kalt for rasister, fremmedfiendtlige, latterliggjort og ekskludert.

Nå begynner plutselig alle å være opptatt av det samme? 

Er det blitt inn å være rasist og fremmedfiendtlig i Norge nå?

Jeg må bare le ... 

  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drizzt said:

Dette har Frp, Hege Storhaug og mange andre skrevet om og advart mot i flere tiår.

De ble kalt for rasister, fremmedfiendtlige, latterliggjort og ekskludert.

Nå begynner plutselig alle å være opptatt av det samme? 

Er det blitt inn å være rasist og fremmedfiendtlig i Norge nå?

Jeg må bare le ... 

Det er verken rasist eller fremmedfiendlig, bare virkeligheten. 

  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (1 minutt siden):

Det er verken rasist eller fremmedfiendlig, bare virkeligheten. 

Men det er ikke lov å snakke høyt om som hvit uten å bli stempla som rasist.

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (3 minutter siden):

Det er verken rasist eller fremmedfiendlig, bare virkeligheten. 

Jeg vet, men et overveldende flertall av ''eliten'' og deres velgere har ment noe annet.

Fram til nå kanskje.

På tide at alle fra Rødt, SV, Ap og alle andre egentlig som anklaget Frp og Storhaug å være noe de ikke er, gi en offentlig og uforbeholden unnskyldning til dem.

Endret av Drizzt
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra dette kommer frem, men problemet er at i Norge skal alt som er negativt med islam, feies under ett teppe. 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (4 timer siden):

Har noen sett den siste NRK Brennpunkt ? Fant dette meget bra artikkel om Nettavisen, måtte bare dele. Hvorfor er politikere så feige ?

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/skitt-au-det-er-vel-ikke-sa-farlig-med-disse-kvinnene/o/5-95-1606109#am-comments

Selvsagt er de feige, vi kristne er "trygge" å.kritisere, islam derimot er livsfarlig å kritisere, derfor kritiserer de oss og ikke Islam og klapper seg på brøstet som progressive og modige

  • Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

Men det er ikke lov å snakke høyt om som hvit uten å bli stempla som rasist.

Det er idiotisk. Og det er kjempe nyttig for Islamister. Tør du si noe om religion, er du rasist. En god del muslimer er hvite forresten. Og en veldig stor del av kristne (Afrika og Sør Amerika, hovedsaklig) er ikke hvite.

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det første vi kan gjøre er å slutte å støtte kriger som fører til økt flyktningstrøm, av flyktninger fra samfunn med lite kompatibel kultur til den Europeiske. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere forstemmende momenter her. Et av dem er hvor rett de som advarte mot konsekvensene av innvandringen fikk, når problemene (forutsigbart nok) har vedvart. Svaret på bekymringen for slike problemer har, når en ikke bare har ignorert det, vært at en skal løse det med "integrering" eller noe annet tilstrekkelig diffust, som gjerne er det samme svaret en fortsetter å gi når nye saker dukker opp.

Det andre forstemmende er prinsippløsheten som påpekes i artikkelen, der en er svært tilbøyelig til å kritisere kristne eller konservative så lenge de er etnisk norske. Denne ukulturen ønsker en derimot ikke å ta i, og vil helst slippe å forholde seg til. Det minner på mange måter om da "verdens første feministiske regjering", der flere flittig har klaget over eget lands "patriarkalske holdninger" dro på besøk til Iran, et ekte patriarkat, og underkastet seg. 

Walk of shame: Sweden's "first feminist government" don hijabs in Iran - UN  Watch

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (På 28.1.2024 den 19.47):

Selvsagt er de feige, vi kristne er "trygge" å.kritisere, islam derimot er livsfarlig å kritisere, derfor kritiserer de oss og ikke Islam og klapper seg på brøstet som progressive og modige

ja, det også. Han som skrev artikkel var SV medlem i 70 årene. Som han skriver, hovedfiende var kristendom da. Men når Islam kom i Norge, plutselig alle ble musestille.

"Tvert imot var det mange av mine tidligere partifeller som mente at vi måtte se gjennom fingrene med den nye kvinneundertrykkelsen og hatet mot homofile, fordi den hadde opprinnelse i en annen kultur og religion. Ja, nettopp. Desto mer grunn til å kritisere!!!"

Grunnen til at jeg bestemte meg å aldri stemme på venstresida. Jeg ser på meg  selv som "political orphan" 😒

Apis skrev (På 28.1.2024 den 20.01):

Noe av det første vi kan gjøre er å slutte å støtte kriger som fører til økt flyktningstrøm, av flyktninger fra samfunn med lite kompatibel kultur til den Europeiske. 

Her, må jeg si meg enig med deg.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke kan skylde på jøder eller USA så holder venstresiden stort sett kjeft.

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apis skrev (På 28.1.2024 den 20.01):

Noe av det første vi kan gjøre er å slutte å støtte kriger som fører til økt flyktningstrøm, av flyktninger fra samfunn med lite kompatibel kultur til den Europeiske. 

Vi kan ikke utrydde verdens fattigdom.

Så lenge det finnes fattigere land enn Norge i verden, så blir det økt migrantstrøm til Norge med alt av ukultur i bagasjen.

herzeleid skrev (På 28.1.2024 den 20.03):

Det er flere forstemmende momenter her. Et av dem er hvor rett de som advarte mot konsekvensene av innvandringen fikk, når problemene (forutsigbart nok) har vedvart. Svaret på bekymringen for slike problemer har, når en ikke bare har ignorert det, vært at en skal løse det med "integrering" eller noe annet tilstrekkelig diffust, som gjerne er det samme svaret en fortsetter å gi når nye saker dukker opp.

Det andre forstemmende er prinsippløsheten som påpekes i artikkelen, der en er svært tilbøyelig til å kritisere kristne eller konservative så lenge de er etnisk norske. Denne ukulturen ønsker en derimot ikke å ta i, og vil helst slippe å forholde seg til. Det minner på mange måter om da "verdens første feministiske regjering", der flere flittig har klaget over eget lands "patriarkalske holdninger" dro på besøk til Iran, et ekte patriarkat, og underkastet seg. 

Walk of shame: Sweden's "first feminist government" don hijabs in Iran - UN  Watch

Når et bilde sier mer enn 1000 ord.

Total ydmykelse av Sverige.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (På 28.1.2024 den 20.21):

Vi kan ikke utrydde verdens fattigdom.

Så lenge det finnes fattigere land enn Norge i verden, så blir det økt migrantstrøm til Norge med alt av ukultur i bagasjen.

Nei, men det er bedre å kjempe for en mer rettferdig fordeling av verdens resurser, en å håndtere konsekvensene av islamisme i Europa. 

herzeleid skrev (På 28.1.2024 den 20.03):

Det er flere forstemmende momenter her. Et av dem er hvor rett de som advarte mot konsekvensene av innvandringen fikk, når problemene (forutsigbart nok) har vedvart. Svaret på bekymringen for slike problemer har, når en ikke bare har ignorert det, vært at en skal løse det med "integrering" eller noe annet tilstrekkelig diffust, som gjerne er det samme svaret en fortsetter å gi når nye saker dukker opp.

Det andre forstemmende er prinsippløsheten som påpekes i artikkelen, der en er svært tilbøyelig til å kritisere kristne eller konservative så lenge de er etnisk norske. Denne ukulturen ønsker en derimot ikke å ta i, og vil helst slippe å forholde seg til. Det minner på mange måter om da "verdens første feministiske regjering", der flere flittig har klaget over eget lands "patriarkalske holdninger" dro på besøk til Iran, et ekte patriarkat, og underkastet seg. 

Walk of shame: Sweden's "first feminist government" don hijabs in Iran - UN  Watch

Jeg tenker egentlig det er bra, vi tilpasser oss deres skikker når vi er der på besøk, og kan da kreve at de tilpasser seg Europeiske skikker i Europa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen og resten av den konservative høyresiden kaster stein i glasshus så det singler all den tid de gjør alt de kan for å innskrenke og ideoligisere kvinner og skeive sine rettigheter.

Hadde man genuint bekymret seg for disse kvinnene som lever med æresvold og sosial kontroll hadde man valgt en annen retorikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drizzt skrev (På 28.1.2024 den 20.21):

Vi kan ikke utrydde verdens fattigdom.

Så lenge det finnes fattigere land enn Norge i verden, så blir det økt migrantstrøm til Norge med alt av ukultur i bagasjen.

Det hadde vært bedre å plassere migranter i land som er mer likt hvor de kommer fra. Jeg snakker kultur først og fremst, men til og mer været har nok noe å si også .. Folk har mer sjanser til å tilpasse seg et land som ligner hvor man kommer fra. Jeg tror det er sant for absolutt alle.

Apis skrev (På 28.1.2024 den 20.37):

Jeg tenker egentlig det er bra, vi tilpasser oss deres skikker når vi er der på besøk, og kan da kreve at de tilpasser seg Europeiske skikker i Europa.

ja men gjor de det ?

Endret av NatNat
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (1 minutt siden):

ja men gjor de det ?

Nei, vi har vært alt for naive, i møte med disse kulturene, spesielt vi på venstresiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islam som ideologi kontrollerer og undertrykker kvinner. Man er ikke rasist men virkeligheten er sånn. Muslimer er hvite brune og alle farger. Men venstresiden fokuserer mer på hvite høyreekstreme( som også er farlige). PST er ærlige om dette

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker egentlig det er bra, vi tilpasser oss deres skikker når vi er der på besøk, og kan da kreve at de tilpasser seg Europeiske skikker i Europa.

Jeg tenker heller at vi bør stå relativt stødig på at vi er imot kvinneundertrykking, henging av homofile osv. heller enn å tilpasse oss slikt barbari. Det kan vi fint kreve at de som kommer hit også innretter seg etter, selv om vi ikke underkaster oss regimer som dreper "sine" kvinner for å ikke dekke seg til. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...