Gå til innhold

Menn: har du smakt din egen sæd?


Geojak

Anbefalte innlegg

Er ikke det samme å smake sæd som å få en ladning i munnen, bare sier det. Når det kommer poser med varmt slim støtvis i munnen din så er det noe annet, sorry. Jeg har ingenting imot sæd, bortsett fra å få det på den måten inn i munnen.

Anonymkode: f5927...add

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

🤢 ja, det er noe helt annet, og MYE verre 🤮

og gir nok en heelt annen smak 🥴

Anonymkode: a5cdb...b5d

Vel vi er alle forskjellige, og hver sin smak.

Jeg liker å slikke henne etter å ha kommet i henne.
Er vel noe med stemmingen også, når hun hvisker i øret på meg «nå må du slikke meg ren igjen»

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 28.1.2024 den 23.49):

Grunnen til at jeg skriver utsette kvinner for, er fordi jeg personlig føler at mannfolk forventer litt i overkant mye noen ganger...

Sier ikke det gjelder alle mannfolk.....

Føler at det forventes at det skal svelges, og at det nesten er en slags automatikk i det.....

Mye mer enn hva feks jeg kan forvente i forhold til slikking....

Har lest mange tråder her inne på KG, pluss egne erfaringer, og det er det inntrykket jeg sitter igjen med.....

Om du synes det er dramatisk så får det være opp til deg. 

Jeg har lov til å ha min mening......

Jeg er selvfølgelig for at alle skal få det de ønsker, og i samarbeid med partner...

Dog er det ofte ikke slik i realiteten for mange etter trådene her inne og bedømme.

Så jeg skriver utifra mitt inntrykk som en helhet, og jeg har lest mange tråder......

Skriver man utifra et enkelt synspunkt så blir saken en ganske annen etter mitt syn...

Jeg vet selvsagt ikke hva slags andre inntrykk andre sitter igjen med....

Vil gjerne høre andres meninger 👌

Det du ”føler" gjenspeiler ikke virkeligheten. Husk det. Kommuniser med ord. Folk kan ikke lese hva du føler. 

Anonymkode: 8009d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det du ”føler" gjenspeiler ikke virkeligheten. Husk det. Kommuniser med ord. Folk kan ikke lese hva du føler. 

Anonymkode: 8009d...a20

Det er jeg fullstendig klar over. 

Tror du kan med fordel lese det jeg har skrevet en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2024 at 12:49 PM, Geojak said:

Er jo endel menn her i forumet.

Ofte har mannen et ønske om at hun skal ta i mot «ladningen» i munnen når hun suger.
Men har du som mann før du ønsker at hun gjør det smakt din egen sæd, så du faktisk vet litt om hva hun har i vente?

I yngre dager hadde jeg et ønske om at hun skulle suge meg til utløsning og gjerne ta i mot og svelge.
Jeg må da innrømme at jeg onanerte og smakte min egen sæd, for å vite hva jeg evt. ville utsette henne for.
Kan ikke si jeg likte smaken og derfor hadde jeg ingen forventning til  at hun skulle like  å ta i mot og svelge unna.
Hun forsøkte en gang, det ble med den ene gangen, noe jeg godt aksepterte fordi jeg hadde smakt det selv.

Noe helt annet å slikke henne etter å ha kommet inne i henne. Blandingen av henne og meg gir en helt annen smak.

Ja jeg var full. Tok det på knekkebrød og spiste, salt smak, men ikke stort mer.

Anonymkode: f015e...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svelger alltid egen sæd når jeg onanerer for meg selv. Blir rett og slett mindre søl av å gjøre det. Har også flere ganger slikket ren damer jeg har vært med etter å ha kommet i dem. Syns faktisk smaken som regel er god. Men den varierer etter hvor lenge det er siden siste utløsning. Som regel smaker den best hvis det er et til to døgn siden siste utløsning.

Anonymkode: 3df8f...076

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt 20, jeg suger meg til orgasme hver dag og svelger. Slipper sædsøl for spruter mye, og får de deiligste orgasmer av det💦💦

Anonymkode: 76949...2fe

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 19.54):

Svelger alltid egen sæd når jeg onanerer for meg selv. Blir rett og slett mindre søl av å gjøre det. Har også flere ganger slikket ren damer jeg har vært med etter å ha kommet i dem. Syns faktisk smaken som regel er god. Men den varierer etter hvor lenge det er siden siste utløsning. Som regel smaker den best hvis det er et til to døgn siden siste utløsning.

Anonymkode: 3df8f...076

Gutt 20 her, jeg suger meg selv til orgasme hver dag, noen ganger flere ganger, null sædsøl og får de deiligste orgasmer av det, kommer så lenge og spruter mye og sæden min smaker så deilig💦💦

Anonymkode: 76949...2fe

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte slikket sæd som rennet ut av skjeden hennens etter samleie og vi begge synes det er svært opphissende. Jeg har ellers slikket sæd fra magen og brystene hennes. Jeg liker den litt salte smaken. Jeg har ved et par anledninger svelget min egen sæd bare for å prøve hvordan det vil være for damen, men det synes jeg ikke var det helt store. Jeg har dog sprutet i munnen hennes og kysset etterpå. Det liker vi begge godt.

Anonymkode: e3d17...5d5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt min egen sæd, smaker igrunn lite, men slett ikke stygt. Har likevel ingen håp/krav/trang til at andre skal hverken smake eller like den. Liker dama å suge til jeg kommer, så er det deilig at hun liker det, og jeg og synes det er godt - men ikke godt nok til at det er viktig for meg at hun gjør det 😊

Anonymkode: 25e9c...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg smaker på min sæd fra tid til annen når jeg runker. Også smakt andre menns sæd når jeg har sugd dem 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, smaker ofte og digger smaken av meg selv!

En helt naturlig del av sexlivet 😃

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det smaker nesten ingenting. Har heller ikke noe særlig klumper. Faktisk ganske smooth å svelge om jeg må si det selv. Klarer fortsatt i en alder av 36 å suge meg selv når kåtskapen tar  overhånd.

Jeg er biseksuell så har sugd og svelget før, synes det er jævlig digg for å være ærlig😅 Forstår ikke hva damer klager sånn for 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sugd min egen kuk før, smaken var ikke så ille, men det er nok fordi jeg har et ganske sunt kosthold.

Anonymkode: 258c3...fdb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ofte

Anonymkode: 2e1ec...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

ytmnd skrev (På 12.2.2024 den 9.16):

Ja, det smaker nesten ingenting. Har heller ikke noe særlig klumper. Faktisk ganske smooth å svelge om jeg må si det selv. Klarer fortsatt i en alder av 36 å suge meg selv når kåtskapen tar  overhånd.

Jeg er biseksuell så har sugd og svelget før, synes det er jævlig digg for å være ærlig😅 Forstår ikke hva damer klager sånn for 😂

Helt enig med deg der😉 jeg svelger også alltid min egen sæd og jeg digger det🤩 synes det smaker utrolig godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har vært med har ikke engang villet kysse meg etter er blowjob, så å se for meg at mannen kliner med meg etterpå, eller faktisk slikker meg etter å kommet inni, er en ganske tennende tanke. 

Tennende med menn som faktisk tolererer at kroppen smaker det den smaker, uten man må spraye seg inn i glitterspray med jordbærsmak 🤭

Jeg for min del liker at det er rent og pent selvfølgelig,  men jeg liker lukten av kåt, og småsvett kropp. Det må være noe feromoner i det som trigger meg. 😂

Men selv må det vaskes og skrubbes, og ikke tisses i forkant i redsel for at det skal være avskrekkende med noe lukt. Det er slitsomt,  og gjør at man aldri kan være spontan. 🙈

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smaker gjerne, men da før jeg har full orgasme. Har prøvd det flere ganger med ruined orgasm og det tenner meg veldig. Skulle gjerne prøvd dette på en gutt/ung mann eller cleanup dersom hun hadde hatt sex med en annen og jeg fortsatt var kåt.

Anonymkode: a4a0b...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...