Gå til innhold

Menn: har du smakt din egen sæd?


Geojak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hender faktisk jeg går tom for fløte i kaffen.. Da er det greit med noe selvprodusert..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt en del ganger for kåtnysgjerrighet.. mest for å kvalitetssikre smaken før sex med kvinner. Smaken er helt overkommelig synes jeg, for jeg har ikke hørt noe annet. Fakta er at den smaker mye bedre når man er sprengkåt, så jeg har en forståelse for de som sier sæd smaker pyton.. Så ikke drikk, hvis du ikke er tørst på kuk!😅

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Har smakt en del ganger for kåtnysgjerrighet.. mest for å kvalitetssikre smaken før sex med kvinner. Smaken er helt overkommelig synes jeg, for jeg har ikke hørt noe annet. Fakta er at den smaker mye bedre når man er sprengkåt, så jeg har en forståelse for de som sier sæd smaker pyton.. Så ikke drikk, hvis du ikke er tørst på kuk!😅

🤣🤣🤣🤣👌👌👌👌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har smakt min egen sæd, og jeg synes det smaker lite, men det er noe rått og opphissende ved å gjøre det. MEN det er kun når utløsningen kommer ved anal stimulering/prostata stimulering at jeg får lyst /ønsker å smake på sæden. Ved penis utløst ejakulering er jeg ikke klar for å smake. Hvorfor det er slik vet jeg ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (På 28.1.2024 den 12.49):

Ofte har mannen et ønske om at hun skal ta i mot «ladningen» i munnen når hun suger.
Men har du som mann før du ønsker at hun gjør det smakt din egen sæd, så du faktisk vet litt om hva hun har i vente?

Jadda ,  har slurpet det i meg jevnlig de siste 50 år.  Har aldri skjønt problemet, bare annerkjent at det ulike preferanser. 

Og ja, jeg forventer at man svelger: jeg ser ingen grunn til at du skal suge hvis du ikke svelger... da må jeg tenke på helt andre ting enn å nyte at du suger, så da kan vi gjøre noe annet. 

Anonymkode: bc998...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tent skrev (På 29.1.2024 den 13.14):

Ja jeg har smakt min egen sæd, og jeg synes det smaker lite, men det er noe rått og opphissende ved å gjøre det. MEN det er kun når utløsningen kommer ved anal stimulering/prostata stimulering at jeg får lyst /ønsker å smake på sæden. Ved penis utløst ejakulering er jeg ikke klar for å smake. Hvorfor det er slik vet jeg ikke?

Jeg tvinger gubben min til å slikke opp etter seg. Syns det er på sin plass, at han vet sin plass 😈

Anonymkode: 2e1ec...7a3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tvinger gubben min til å slikke opp etter seg. Syns det er på sin plass, at han vet sin plass 😈

Anonymkode: 2e1ec...7a3

Tvinger. Så når han spruter i deg så må han slikke deg ren??. Tolket jeg deg riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er rart at ikke menn har smakt selv, for det er jo nemlig greit å vite for egen del at man ikke smaker avskyelig og for å vite hvordan det er for kvinnen. 

Jeg strever med å svelge pga konsistensen, det har ikke noe med å være prippen å gjøre, men jeg ønsker å lære. Jeg har en mann som ønsker å slikke meg etter st jeg har tisset. Da var det viktig for meg å smake på meg selv først for å være sikker på at jeg kunne tillate han det. Slik tenker jeg alle menn også burde tenke

Anonymkode: 53864...2e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (På 28.1.2024 den 12.49):

Noe helt annet å slikke henne etter å ha kommet inne i henne. Blandingen av henne og meg gir en helt annen smak.

🤢 ja, det er noe helt annet, og MYE verre 🤮

og gir nok en heelt annen smak 🥴

Anonymkode: a5cdb...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 28.1.2024 den 15.44):

Nå er jeg dame...

Hadde heller ikke forventet å bli slikket uten å ha smakt på meg selv.

Er jo viktig å vite hva man faktisk tilbyr 😉

Syns du det smaker / lukter godt? Eller at du syns "utflod" ser innbydende ut?

Anonymkode: a5cdb...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magwen skrev (På 29.1.2024 den 1.29):

Har smakt min egen sæd mange ganger. Kona svelger det så må jeg også klare det. 

Er vel mer usikker om jeg har klart å smake sæd fra en annen mann. 

 

Og her er du inne på sakens kjerne. Kvinner tenner nemlig på sæd på en annen måte enn menn tenner på sæd. Åpenbart. Jeg er dame tenner på lukten, utseende…og smaken av sæd. Det er vi som ‘får’ mannens sæd. Og som heterofil dame kjennes det riktig ut, enten det er på magen/puppene, i skjeden eller munnen. Det er derfor logisk at den heterofile mannen ikke tenner på å få sæden på samme måte. Enten det er en annen mann sin eller sin egen. På samme måte tviler jeg også på at heterofile kvinner flest ville syns det var særlig digg å slikke fitte…eller slurpe i seg sine egne safter..

Anonymkode: 59000...993

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tvinger gubben min til å slikke opp etter seg. Syns det er på sin plass, at han vet sin plass 😈

Anonymkode: 2e1ec...7a3

Får spørre deg om det samme da.

Syns du det smaker / lukter godt? Eller at du syns "utflod" ser innbydende ut?

Anonymkode: a5cdb...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofiei skrev (På 28.1.2024 den 15.53):

Ikke dum du! 👍

Ser mange menn som forventer at dama skal suge til utløsning og svelge, som neppe har noen formening om hverken smak eller konsistens. Så de aner egentlig ikke hva de ber om. Personlig synes jeg oralsex er en viktig del av sexlivet, men  grensa mi går ved å få utløsningen i munnen og svelge den. For meg medfører det bare tårer og brekninger. Hvor sexy er det liksom?

De "beste" er jo dem som nekter å smake, syns det er ekkelt å smake på egen sperm, men allikevel vil at damen både skal suge og svelge🤷‍♀️😂

Magwen skrev (4 timer siden):

Tvinger. Så når han spruter i deg så må han slikke deg ren??. Tolket jeg deg riktig

Regner med vedkommende mener når mannen kommer utenpå og ikke inni?

Anonymkode: 1b3fb...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns du det smaker / lukter godt? Eller at du syns "utflod" ser innbydende ut?

Anonymkode: a5cdb...b5d

Kommer an på personen...

Tenker at det er individuelt 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg det. Da jeg var yngre klarte jeg å suge meg selv, og jeg gjorde det ofte 😁. Smaken er slett ikke ille, så at noen damer ikke fikser det forstår jeg faktisk ikke.

Anonymkode: 66c6c...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk.

Anonymkode: ca551...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

🤢 ja, det er noe helt annet, og MYE verre 🤮

og gir nok en heelt annen smak 🥴

Anonymkode: a5cdb...b5d

mye bedre mente du sikkert : Yummy!!! 

(Neida, jeg skjønner at det ikke er din ting, men folk er forskejllige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...