Gå til innhold

Menn: har du smakt din egen sæd?


Geojak

Anbefalte innlegg

Er jo endel menn her i forumet.

Ofte har mannen et ønske om at hun skal ta i mot «ladningen» i munnen når hun suger.
Men har du som mann før du ønsker at hun gjør det smakt din egen sæd, så du faktisk vet litt om hva hun har i vente?

I yngre dager hadde jeg et ønske om at hun skulle suge meg til utløsning og gjerne ta i mot og svelge.
Jeg må da innrømme at jeg onanerte og smakte min egen sæd, for å vite hva jeg evt. ville utsette henne for.
Kan ikke si jeg likte smaken og derfor hadde jeg ingen forventning til  at hun skulle like  å ta i mot og svelge unna.
Hun forsøkte en gang, det ble med den ene gangen, noe jeg godt aksepterte fordi jeg hadde smakt det selv.

Noe helt annet å slikke henne etter å ha kommet inne i henne. Blandingen av henne og meg gir en helt annen smak.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen har smakt min sæd, og ihvertfall ikke meg selv. 

Jeg tror ikke engang jeg ville klart å sprutet henne inni munnen selv om hun ba meg om det. 

Det er noe rart ved det som gjør meg ille berørt, både på hennes vegne og mine vegne.

  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt på egen sæd, helt fra barndommen. I mange tilfeller var det en praktisk måte å bli kvitt griseriet på, så ikke klær og inventar måtte få det. 

Eksen kunne suge til jeg kom, men hun svelget ikke.  Nåværende partner har et helt annet forhold til det, og hun tenner på å ta spruten i fjeset, eller i munnen. Til å begynne med kjente jeg litt dårlig samvittighet for en slik egoistisk handling, men etterhvert som jeg turte å tro at hun virkelig likte det, så tenner det meg dobbelt.  Jeg slikker alltid restene fra fjeset hennes, og gir henne et klissete kyss, før vi går til aftercare. Må legge til at jeg oftest kommer inni henne, eller andre steder på kroppen. 

Bombasi skrev (26 minutter siden):

 

Det er noe rart ved det som gjør meg ille berørt, både på hennes vegne og mine vegne.

Ikke nødvendigvis bare for sæd, men denne typen selvbevissthet og sperre, er antagelig noe som gjør at du ikke slipper deg helt løs, i flere sammenhenger. 

Anonymkode: 50211...b07

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke smakt det direkte, men tar imot kyss om hun har sugd meg til jeg kommet.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellmannover190 skrev (3 minutter siden):

Ikke smakt det direkte, men tar imot kyss om hun har sugd meg til jeg kommet.

Liker du det da? Ville du hatt det direkte i munnen og svelget?

Anonymkode: 6c435...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smakt min egen sæd.

Jeg har hekker ingen forventning eller forhåpning om at partner skal gjøre det heller. Nå er ikke jeg noe stor tilhenger av å bli sugd, men om jeg var det, så ser jeg ikke hvorfor det skulle gi meg glede at hun har min sæd i munnen.

Anonymkode: ca551...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geojak skrev (2 timer siden):

Er jo endel menn her i forumet.

Ofte har mannen et ønske om at hun skal ta i mot «ladningen» i munnen når hun suger.
Men har du som mann før du ønsker at hun gjør det smakt din egen sæd, så du faktisk vet litt om hva hun har i vente?

I yngre dager hadde jeg et ønske om at hun skulle suge meg til utløsning og gjerne ta i mot og svelge.
Jeg må da innrømme at jeg onanerte og smakte min egen sæd, for å vite hva jeg evt. ville utsette henne for.
Kan ikke si jeg likte smaken og derfor hadde jeg ingen forventning til  at hun skulle like  å ta i mot og svelge unna.
Hun forsøkte en gang, det ble med den ene gangen, noe jeg godt aksepterte fordi jeg hadde smakt det selv.

Noe helt annet å slikke henne etter å ha kommet inne i henne. Blandingen av henne og meg gir en helt annen smak.

Nå er jeg dame...

Jeg kjenner at jeg er veldig enig i det du skriver her 👌.

Mannfolk trenger å vite hva de utsetter kvinner for, når de ønsker at ho skal svelge 👌. Bare rett og rimelig tenker jeg 👌

Hadde heller ikke forventet å bli slikket uten å ha smakt på meg selv.

Er jo viktig å vite hva man faktisk tilbyr 😉

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg smakt egen sæd, både når jeg har runket selv og når jeg har fått BJ av dama og vi har klint rett etter hun har tatt alt i munnen og eller når jeg har sprutet på magen hennes, slikket litt av og klint med henne. Tenner meg enormt bare å skrive det her. 
 

Akkurat som noen damer liker å fingre seg selv og slikke og sniffe av fingrene. Det er spennende 🥰

Anonymkode: 8009d...a20

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 minutter siden):

Nå er jeg dame...

Jeg kjenner at jeg er veldig enig i det du skriver her 👌.

Mannfolk trenger å vite hva de utsetter kvinner for, når de ønsker at ho skal svelge 👌. Bare rett og rimelig tenker jeg 👌

Hadde heller ikke forventet å bli slikket uten å ha smakt på meg selv.

Er jo viktig å vite hva man faktisk tilbyr 😉

Utsette…? Det må være måte på hva noen mennesker er pripne 😅

Anonymkode: 8009d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (3 timer siden):

Er jo endel menn her i forumet.

Ofte har mannen et ønske om at hun skal ta i mot «ladningen» i munnen når hun suger.
Men har du som mann før du ønsker at hun gjør det smakt din egen sæd, så du faktisk vet litt om hva hun har i vente?

I yngre dager hadde jeg et ønske om at hun skulle suge meg til utløsning og gjerne ta i mot og svelge.
Jeg må da innrømme at jeg onanerte og smakte min egen sæd, for å vite hva jeg evt. ville utsette henne for.
Kan ikke si jeg likte smaken og derfor hadde jeg ingen forventning til  at hun skulle like  å ta i mot og svelge unna.
Hun forsøkte en gang, det ble med den ene gangen, noe jeg godt aksepterte fordi jeg hadde smakt det selv.

Noe helt annet å slikke henne etter å ha kommet inne i henne. Blandingen av henne og meg gir en helt annen smak.

Ikke dum du! 👍

Ser mange menn som forventer at dama skal suge til utløsning og svelge, som neppe har noen formening om hverken smak eller konsistens. Så de aner egentlig ikke hva de ber om. Personlig synes jeg oralsex er en viktig del av sexlivet, men  grensa mi går ved å få utløsningen i munnen og svelge den. For meg medfører det bare tårer og brekninger. Hvor sexy er det liksom?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utsette…? Det må være måte på hva noen mennesker er pripne 😅

Anonymkode: 8009d...a20

Ja utsette....

Hvis man ikke liker smaken så er det jo en viss fare for at hele middagen kommer i retur....

Det er sexy det.....NOT!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Utsette…? Det må være måte på hva noen mennesker er pripne 😅

Anonymkode: 8009d...a20

Er ikke snakk om å være prippen i det hele tatt!

Handler bare om preferanser...

Hvordan ville du likt det å få munnen full av noe som bydde deg imot?

Så skulle jeg kalt deg prippen i tillegg?

Haha 🤣. Du er sabla morsom du 🤣😉👌

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det smakte ingenting, ikke synes dama det heller, så er nok stor variasjon på smak

Anonymkode: 84381...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker du det da? Ville du hatt det direkte i munnen og svelget?

Anonymkode: 6c435...b6a

Jeg har aldri tvunget mine partnere til å ta det i munnen, og de påstår de liker det. Jeg er en giver og prioriterer mine partnere, så det kan være de har gjort det for å være greie tilbake?

Jeg har ikke vurdert å ta det direkte i egen munn, er desverre ikke så myk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ung sugde jeg meg selv daglig, og fikk absolutt min dose den gangen.

I voksen overlater jeg inntaket til partner, og tenner på at det lukter sæd av munnen hennes etter en bj.

Anonymkode: 33662...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har smakt på min egen sæd, flere ganger. 

Både når jeg har tilfredsstilt meg selv og når jeg har kysset min partner som har sugd meg. Og når jeg har slikket min partner etter å ha sprutet inni henne. 

Anonymkode: 9c633...279

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn smaker forskjellig ! 

Det kan være en fryd og det kan bli en henvisning til legen....

Anonymkode: 27a67...3ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt meg selv, både solo, etter en blowjob eller etter å slikket henne til orgasme etter å ha kommet først. Jeg kan ikke si at det egentlig smaker noe særlig. Litt salt og en "uvanlig" konsistens, men ellers ikke noe særlig verken fra eller til. De gangene jeg har slikket henne etter samleie så har det smakt mye mer av henne enn meg.

6 hours ago, Irak said:

Nå er jeg dame...

Jeg kjenner at jeg er veldig enig i det du skriver her 👌.

Mannfolk trenger å vite hva de utsetter kvinner for, når de ønsker at ho skal svelge 👌. Bare rett og rimelig tenker jeg 👌

Hadde heller ikke forventet å bli slikket uten å ha smakt på meg selv.

Er jo viktig å vite hva man faktisk tilbyr 😉

Å kalle det "utsette kvinner for" høres ut som at hun blir tvunget til å ta spruten i munnen. I et vanlig forhold eller ONS er ikke dette tilfelle. Å tvinge noen til en seksuell handling vil være et overgrep. Jeg skjønner hvor du vil hen, men ordbruken er i overkant dramatisk.

Om jeg leser det du skriver i bedre mening, så er vi helhjertes enige. Det er lurt å vite hva man tilbyr. Fakta er alltid positivt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (1 time siden):

Har smakt meg selv, både solo, etter en blowjob eller etter å slikket henne til orgasme etter å ha kommet først. Jeg kan ikke si at det egentlig smaker noe særlig. Litt salt og en "uvanlig" konsistens, men ellers ikke noe særlig verken fra eller til. De gangene jeg har slikket henne etter samleie så har det smakt mye mer av henne enn meg.

Å kalle det "utsette kvinner for" høres ut som at hun blir tvunget til å ta spruten i munnen. I et vanlig forhold eller ONS er ikke dette tilfelle. Å tvinge noen til en seksuell handling vil være et overgrep. Jeg skjønner hvor du vil hen, men ordbruken er i overkant dramatisk.

Om jeg leser det du skriver i bedre mening, så er vi helhjertes enige. Det er lurt å vite hva man tilbyr. Fakta er alltid positivt.

Grunnen til at jeg skriver utsette kvinner for, er fordi jeg personlig føler at mannfolk forventer litt i overkant mye noen ganger...

Sier ikke det gjelder alle mannfolk.....

Føler at det forventes at det skal svelges, og at det nesten er en slags automatikk i det.....

Mye mer enn hva feks jeg kan forvente i forhold til slikking....

Har lest mange tråder her inne på KG, pluss egne erfaringer, og det er det inntrykket jeg sitter igjen med.....

Om du synes det er dramatisk så får det være opp til deg. 

Jeg har lov til å ha min mening......

Jeg er selvfølgelig for at alle skal få det de ønsker, og i samarbeid med partner...

Dog er det ofte ikke slik i realiteten for mange etter trådene her inne og bedømme.

Så jeg skriver utifra mitt inntrykk som en helhet, og jeg har lest mange tråder......

Skriver man utifra et enkelt synspunkt så blir saken en ganske annen etter mitt syn...

Jeg vet selvsagt ikke hva slags andre inntrykk andre sitter igjen med....

Vil gjerne høre andres meninger 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt min egen sæd mange ganger. Kona svelger det så må jeg også klare det. 

Er vel mer usikker om jeg har klart å smake sæd fra en annen mann. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...