Sinsiew Skrevet 24. januar 2024 #61 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt er det lov å ha preferanser. Men man kan ikke selv som mann ha hatt en haug med sexpartnere, og så klage på at kvinner har det samme. Som kollegaen min på 21 som hadde ligget med over 50 damer, men som samtidig ikke ville date " felleshølet" i vennegjengen.... Selv har jeg vært sammen med kona i 20 år, og har derfor også få sexpartnere, kun 5 stk, og alle har vært personer jeg var i forhold med/datet. Å ha sex uten ønske om noe mer(forhold) synes jeg er helt meningsløst, uansett om du er kvinne eller mann. Anonymkode: bcb0c...7c4 Menn må forstå at det er veldig lite trygghet i en nøkkel som kan låse opp alle dører..
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #62 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt er det lov å ha preferanser. Men man kan ikke selv som mann ha hatt en haug med sexpartnere, og så klage på at kvinner har det samme. Som kollegaen min på 21 som hadde ligget med over 50 damer, men som samtidig ikke ville date " felleshølet" i vennegjengen.... Selv har jeg vært sammen med kona i 20 år, og har derfor også få sexpartnere, kun 5 stk, og alle har vært personer jeg var i forhold med/datet. Å ha sex uten ønske om noe mer(forhold) synes jeg er helt meningsløst, uansett om du er kvinne eller mann. Anonymkode: bcb0c...7c4 Han ønsket altså ikke å date seg selv? Det er jo fair enough. 😅 Anonymkode: 3c961...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #63 Skrevet 24. januar 2024 Ny dag på KG. Ny dag hvor kvinner rakker ned på menn(s seksuelle preferanser). Anonymkode: 48951...155 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #64 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ny dag på KG. Ny dag hvor kvinner rakker ned på menn(s seksuelle preferanser). Anonymkode: 48951...155 Ny dag med selvdestruktivitet for deg. Hvorfor gjør du ikke noe som gjør deg gladere enn å henge her? Anonymkode: 3c961...a7c 2 4
Sinsiew Skrevet 24. januar 2024 #65 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ny dag på KG. Ny dag hvor kvinner rakker ned på menn(s seksuelle preferanser). Anonymkode: 48951...155 Haha, altså hæ? Hele premisset for tråden er jo at kvinner ikke skal ha sex med mange, helst spare seg til "mr perfect". Å argumentere for at menn men mange sexpartnere heller ikke er noe å trakte etter, er da ikke å rakke ned på menn 🙈 Snakk om å være hårsår. 4 4
norw Skrevet 24. januar 2024 #66 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vet du ingenting om, du bare synser. Jeg er kvinne. Jeg har aldri kunnet ha sex med mange om jeg ville. Kjenner flere som har blitt avvist gang på gang. Og nei, nå tenker vi ikke på at vi sikkert kunne ha fått sex med en sykelig overvektig, 65 år gammel mann da vi var 18. Vi tenker på sex med en mann VI HAR LYST PÅ. Anonymkode: f4a15...1fe Jo, jeg vet at det er slik. Du kan ligge med en jevnbyrdig mann i morgen om du vil, bare logistikken går opp, at du ikke bor i ødemarka osv. Enda lettere om du er villig til å sikte litt nedover.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #67 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ny dag på KG. Ny dag hvor kvinner rakker ned på menn(s seksuelle preferanser). Anonymkode: 48951...155 Vi rakker ikke ned på dem. Problemet er at dere rasjonaliserer disse seksuelle preferanser med biologi, salgstaktikk og objektivisering. I tillegg klager dere over at så mange kvinner har hatt sex før dere. Anonymkode: f4a15...1fe 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #68 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (1 minutt siden): Jo, jeg vet at det er slik. Du kan ligge med en jevnbyrdig mann i morgen om du vil, bare logistikken går opp, at du ikke bor i ødemarka osv. Enda lettere om du er villig til å sikte litt nedover. Men hvorfor skal jeg sikte nedover hvis jeg ikke har lyst på dem? Hvilket utbytte får jeg av å ha sex med en mann som jeg ikke har lyst på? Det er jo å voldta sin egen kropp. Bruker du å ha sex med kvinner du ikke tenner på? Og jo, jeg har blitt avvist mange ganger, både for sex og forhold. Så du VET ingen verdens ting. Anonymkode: f4a15...1fe 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #69 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (Akkurat nå): Jo, jeg vet at det er slik. Du kan ligge med en jevnbyrdig mann i morgen om du vil, bare logistikken går opp, at du ikke bor i ødemarka osv. Enda lettere om du er villig til å sikte litt nedover. Dette er bull. Og hvis dette er rent hypotetisk, kan du det også, for øvrig. Det er bare å sope hele markedet det. Disse dumme hypotesene er det nok av. Det er faktisk ikke SÅ vanskelig å ha sex for menn heller, dersom man skal sette opp en så finskåren hypotese uten omstendigheter for dere også. Anonymkode: 3c961...a7c 2 2
norw Skrevet 24. januar 2024 #70 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvsagt er det lov å ha preferanser. Men man kan ikke selv som mann ha hatt en haug med sexpartnere, og så klage på at kvinner har det samme. Som kollegaen min på 21 som hadde ligget med over 50 damer, men som samtidig ikke ville date " felleshølet" i vennegjengen.... Selv har jeg vært sammen med kona i 20 år, og har derfor også få sexpartnere, kun 5 stk, og alle har vært personer jeg var i forhold med/datet. Å ha sex uten ønske om noe mer(forhold) synes jeg er helt meningsløst, uansett om du er kvinne eller mann. Anonymkode: bcb0c...7c4 Man står fritt til å ha preferanser som ikke samsvarer med egne kvaliteter. En kvinne kan for eksempel ha millioninntekt som en preferanse selv om hun tjener langt under en halv million selv. Om hun er pen og ålreit nok er det ikke vanskelig å lykkes med å finne en bra mann med millioninntekt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #71 Skrevet 24. januar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Dette gjelder vanlige og fine menn også. Dater en nå, som har hatt en del partnere, og han liker ikke kondom. Har selv hatt en del partnere. Han er helt prima, men jeg er svært overrasket over at man er så korttenkt at man ikke tester seg mellom partnere. Jjeg krevde dette av ham. Og tester selv etterpå. Man kan få kjønnssykdommer, hpv. Av dette kan man bli steril og i verste fall få en dødelig kreftsykdom. Og dette tenker man det er greit å spre? Dette er alvorlige konsekvenser. Opplever at en del av mennene jeg har ligget med tenker særdeles lite over dette. Har de ikke symptomer, har de heller ingen sykdommer, tror de. Står det virkelig så dårlig til med seksualundervisning der ute? Anonymkode: 3c961...a7c Hehe. En venninne av meg og en mann slurvet med prevensjonen. Hun ble gravid. Han kunne ikke forstå hvorfor hun måtte på sykehuset å ta abort når hun bare kunne gå på apoteket. 😂 Anonymkode: ec15e...df6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #72 Skrevet 24. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Hehe. En venninne av meg og en mann slurvet med prevensjonen. Hun ble gravid. Han kunne ikke forstå hvorfor hun måtte på sykehuset å ta abort når hun bare kunne gå på apoteket og kjøpe angrepillen. 😂 Anonymkode: ec15e...df6 Rettet opp Anonymkode: ec15e...df6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #73 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er bull. Og hvis dette er rent hypotetisk, kan du det også, for øvrig. Det er bare å sope hele markedet det. Disse dumme hypotesene er det nok av. Det er faktisk ikke SÅ vanskelig å ha sex for menn heller, dersom man skal sette opp en så finskåren hypotese uten omstendigheter for dere også. Anonymkode: 3c961...a7c Nettopp. En av eksene mine er overhodet ikke klassisk attraktiv. Lav, overvektig og ikke ansiktspen. Jeg ble forelsket i ham på grunn av andre kvaliteter. Likevel har han klart å ha sex med mange damer før meg, og to damer mens vi var sammen. Da jeg så disse damene, forsto jeg hvorfor - altså, damene var jo enda mye mindre attraktive enn eksen min. Men menn flest vil jo ha unge, smekre og slanke damer å ha sex med. Derfor "får de seg ikke noe". Samtidig mener de at kvinner kan få masse sexpartnere ved å "sikte lavt nok". Rar tankegang. Anonymkode: f4a15...1fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #74 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe. En venninne av meg og en mann slurvet med prevensjonen. Hun ble gravid. Han kunne ikke forstå hvorfor hun måtte på sykehuset å ta abort når hun bare kunne gå på apoteket. 😂 Anonymkode: ec15e...df6 Det er jo helt krise. Herregud. Og er man så grønn, vel, Google is your friend. Er ikke akkurat sånn at det er mangel på teknologisk kompetanse. Anonymkode: 3c961...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #75 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (1 minutt siden): Man står fritt til å ha preferanser som ikke samsvarer med egne kvaliteter. En kvinne kan for eksempel ha millioninntekt som en preferanse selv om hun tjener langt under en halv million selv. Om hun er pen og ålreit nok er det ikke vanskelig å lykkes med å finne en bra mann med millioninntekt. Selvfølgelig. Men disse mennene shamer damer med mange sexpartnere og klager på at de "ikke finner ordentlige damer". Hvis dere har det greit som single, hold kjeft og vær lykkelig. Anonymkode: f4a15...1fe 2
norw Skrevet 24. januar 2024 #76 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er bull. Og hvis dette er rent hypotetisk, kan du det også, for øvrig. Det er bare å sope hele markedet det. Disse dumme hypotesene er det nok av. Det er faktisk ikke SÅ vanskelig å ha sex for menn heller, dersom man skal sette opp en så finskåren hypotese uten omstendigheter for dere også. Anonymkode: 3c961...a7c For en mann vil det naturligvis være langt vanskeligere, men kanskje jeg kunne siktet litt nedover og dermed lykkes før februar er omme. Sex i morgen ville blitt veldig vanskelig, da måtte jeg siktet svært lavt, og jeg bor sentralt i Oslo-området.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #77 Skrevet 24. januar 2024 Gorgonzola skrev (15 timer siden): Går ikke an å hevde slik lenger (på KG eller ei) men dette handler faktisk om evolusjonspsykologi siden menneskets opprinnelse. Menn og kvinner er mer like enn ulike, sånn totalt sett men akkurat når det kommer til seksuell og emosjonell sjalusi så er det nok der forskjellen mellom kjønnene er mest tydelig. Menn kan aldri helt sikkert vite at avkommet er "sitt". Kvinner vet alltid at avkommet er hennes. En grunnleggende naturgitt "drive" er å reprodusere seg, og til alle tider vi har eksistert (200.000 år som Homo sapiens) med unntak av de siste 50 årene, har ikke menn kunnet vært helt sikre på at avkommet er hans. Mye av livet går jo med til å bruke masse energi til å sikre en trygg oppvekst til barna, beskytte familien mot utenforstående farer. For å sikre sitt avkom er menn "programmert" til å være seksuelt sjalu og derav kommer dette, for mange, noe irrasjonelle tankemønsteret. Men vi er fremdeles styrt av instinkter, nedarvede impulser, tanker og reaksjonsmønstre. Dette ser det ut til at kvinner ikke forstår eller nekter å forstå. Kvinnelogikk er at menn skal tenke helt likt som de selv. Sorry, i virkeligheten fungerer det ikke sånn. En mann som har klart å ligge med 100 damer er en stor prestasjon mens for kvinner er det ingen prestasjon. De kan spre bena å få sex når de vil satt på spissen. Anonymkode: 0e9c6...8dc 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #78 Skrevet 24. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo helt krise. Herregud. Og er man så grønn, vel, Google is your friend. Er ikke akkurat sånn at det er mangel på teknologisk kompetanse. Anonymkode: 3c961...a7c Jaaaa 😂 greit at man er mann og kanskje ikke har den samme kompetansen som kvinner på dette her, men når man er seksuell aktiv så vet man da såpass. Det her var en mann på snart 40. 😂 Anonymkode: ec15e...df6 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #79 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): For en mann vil det naturligvis være langt vanskeligere, men kanskje jeg kunne siktet litt nedover og dermed lykkes før februar er omme. Sex i morgen ville blitt veldig vanskelig, da måtte jeg siktet svært lavt, og jeg bor sentralt i Oslo-området. Nettopp. Du vil ikke sikte lavt, fordi du ikke tenner på disse kvinnene. Men kvinner kan sikte lavt, selv om de ikke tenner på mennene? Hvor er logikken? Anonymkode: f4a15...1fe 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #80 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Man står fritt til å ha preferanser som ikke samsvarer med egne kvaliteter. DET gjør man, men det ser ofte jævla dumt ut. Jeg feks, har adhd, men ønsker en stabil mann med orden på livet. Forskjellen er at jeg forstår at mest sannsynlig må jeg steppe opp og vise meg stabil og verdig, dersom jeg ønsker en slik mann. Det gjør at jeg skjerper meg. Det er noe annet enn å hyle rundt om at man kan ha egne preferanser som ikke speiler egne kvaliteter, som argument for at man ikke trenger å gjøre noe selv for å stå til dem. Det ser ikke særlig bra ut. I mine øyne er dette usttraktivt. Anonymkode: 3c961...a7c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå