Gå til innhold

Koster spilletimer i et instrument 20.000 i året?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller mer?

Har regnet litt på dette; hvis man har time hver uke og hver time koster 500, blir det 2000 i måneden. Det er nok ikke undervisning om sommeren, så med 10 måneders spilling ser det ut som om dette koster 20.000 i året.

Kulturskolen koster naturligvis mindre, men den er jo sponset av det offentlige; jeg tenker på privatundervisning.

Anonymkode: 8548d...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god lærer tar nok mer enn 500 for en 45-60 min time. 

Anonymkode: f5150...1ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pianolærer, og tar 450kr for 60 minutter. Vi har 16 undervisningsuker i semesteret, så da kan du gange 450kr med 32 uker. (Sommerferie, juleferie, høstferie, vinterferie og påskeferie utgår). Man kan også velge kortere undervisningstimer, da blir det billigere.

Anonymkode: 8db14...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster fra 250 og oppover per time. Komner an på instrument og nivå.

Anonymkode: 01f0c...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En god lærer tar nok mer enn 500 for en 45-60 min time. 

Anonymkode: f5150...1ca

De spilletimene jeg har sett på er ikke på 45-60 min, de er på 20-30 min. Koster fort 500 kr😫 For dyrt for meg, så jeg spiller heller på gehør. Spiller helt ok fiolin etter to år med klunking og prøving. Kommer nok aldri til å få klassisk utdannelse, og det merkes jo.

Anonymkode: b9955...c35

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

De spilletimene jeg har sett på er ikke på 45-60 min, de er på 20-30 min. Koster fort 500 kr😫 For dyrt for meg, så jeg spiller heller på gehør. Spiller helt ok fiolin etter to år med klunking og prøving. Kommer nok aldri til å få klassisk utdannelse, og det merkes jo.

Anonymkode: b9955...c35