Ctrl Skrevet 18. mars 2024 #161 Del Skrevet 18. mars 2024 Fader det er mye sutring fra Aleks overalt nå. På sine egne sosiale medier og i mediene. Høres ut som at han trodde han skulle på kosecamp. https://sosialnytt.com/aleksander-saeterstols-brutalt-aerlige-ord-etter-oppholdet-pa-kompani-lauritzen-foler-meg-lurt/ Det er ikke grenser for hvor mye han hadde blitt lovet, hvor lurt han har blitt, hvor sliten han var og hvor synd det er i han. Han som var redd for sin karriere i melkeriet til TV2 legger iallfall ingenting imellom nå i ettertid. Kanskje like greit å bare la han holde på med sitt - utenfor tv-ruta. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 18. mars 2024 #162 Del Skrevet 18. mars 2024 Ctrl skrev (31 minutter siden): Fader det er mye sutring fra Aleks overalt nå. På sine egne sosiale medier og i mediene. Høres ut som at han trodde han skulle på kosecamp. https://sosialnytt.com/aleksander-saeterstols-brutalt-aerlige-ord-etter-oppholdet-pa-kompani-lauritzen-foler-meg-lurt/ Det er ikke grenser for hvor mye han hadde blitt lovet, hvor lurt han har blitt, hvor sliten han var og hvor synd det er i han. Han som var redd for sin karriere i melkeriet til TV2 legger iallfall ingenting imellom nå i ettertid. Kanskje like greit å bare la han holde på med sitt - utenfor tv-ruta. Han er en mannlig bimbo 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. mars 2024 #163 Del Skrevet 18. mars 2024 Ctrl skrev (27 minutter siden): Fader det er mye sutring fra Aleks overalt nå. På sine egne sosiale medier og i mediene. Høres ut som at han trodde han skulle på kosecamp. https://sosialnytt.com/aleksander-saeterstols-brutalt-aerlige-ord-etter-oppholdet-pa-kompani-lauritzen-foler-meg-lurt/ Det er ikke grenser for hvor mye han hadde blitt lovet, hvor lurt han har blitt, hvor sliten han var og hvor synd det er i han. Han som var redd for sin karriere i melkeriet til TV2 legger iallfall ingenting imellom nå i ettertid. Kanskje like greit å bare la han holde på med sitt - utenfor tv-ruta. Alle kan ikke være laget for det opplegget der. Det er ikke noen dagligdagse utfordringer, og jeg tror de vet at det blir hardt, men ikke fullt så hardt som det er. Noen ser sikkert for seg at de kanskje kan klare det også FØR de kommer inne, men så gjør de ikke det. Det må være lov. Det står nå litt respekt av å tørre å si NEI også, og samtidig vite at millioner av tv-seere vil kalle deg feig og svak, synes JEG! Han har nok mange andre gode kvaliteter og baklengsstup og kalde bad, lite mat, bratte bakker og bæring av tunge tømmerstokker - alt på en gang er noe de færreste av oss gjør eller har lyst å gjøre. Det er nok lettere å se på de enn å faktisk delta. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 18. mars 2024 #164 Del Skrevet 18. mars 2024 Jeg er drittlei av alle innleggene om Alex nå. Kan dere ikke bare bli ferdig med det? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 18. mars 2024 #165 Del Skrevet 18. mars 2024 19 hours ago, Keiko99 said: Og jeg som trodde GRU sto for Grusomt Rumpe Utslett Hahhaa, akkurat dette sa jeg også høyt når spørsmålet kom 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 18. mars 2024 #166 Del Skrevet 18. mars 2024 Anonym90059005 skrev (På 2.3.2024 den 21.58): Hvem hadde visst at Sæterstøl var et så stort persilleblad. Er dette symptomatisk for dagens unge? Et liv uten å ha blitt møtt med et eneste krav og knekker fullstendig ved minste motstand? Smått utrolig å observere. Persilleblad var helt korrekt beskrivelse. Programmet handler om mestring og mestringsfølelse. Han gjennomførte jo ingenting? Joda, han var med og bar "tannpirkeren" litt, men ellers faket han at han besvimte (godt spottet av Fenriken) og generelt sutret gjennom hele programmet. Like greit at han er ute. Så får han heller sitte på "Sofa" og skamme seg og komme med bortforklaringer. Hevdet på tv2.no at han trodde at programmet skulle være morsomt. For en løk! Heia resten som er med. Nora Haukland imponerer meg faktisk. Ihvertfall i forhold til sutreungen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 18. mars 2024 #167 Del Skrevet 18. mars 2024 Alex ville ha massasje i stedet for å være med i kompani Lauritzen. 😂 Så flaut. 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 18. mars 2024 #168 Del Skrevet 18. mars 2024 knooters skrev (3 timer siden): Det er noe annet om de er i leiren selv, der og da. I en krig, har man jo gjerne et mål og mening - fremfor at det virker som at man blir "satt på prøve" litt etter innfallsmetoden og hvor informasjon holdes tilbake med overlegg. Språket er også klossete. Det heter "en grønn lue", ikke "lue, type grønn" for fucks sake. Sikkert gøyalt på soverommet, det der. "Operasjon samleie. Korpulering type misjonær. Iverksett!" Snakk norsk for faen! Folk er ikke idioter. Tenker du man begynner å øve på militær praksis MIDT I krig eller? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 18. mars 2024 #169 Del Skrevet 18. mars 2024 Hva tror dere kjæresten til Alex vil synes om hans opptreden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 18. mars 2024 #170 Del Skrevet 18. mars 2024 Fountaine skrev (45 minutter siden): Hva tror dere kjæresten til Alex vil synes om hans opptreden? Tipper hun kjenner han godt, og er glad i han for den han er. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 18. mars 2024 #171 Del Skrevet 18. mars 2024 Fountaine skrev (1 time siden): Hva tror dere kjæresten til Alex vil synes om hans opptreden? For meg så virker det som hun "babyer" han, og han spiller med. Så hun vil nok bare trøste han og synes synd på han 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 18. mars 2024 #172 Del Skrevet 18. mars 2024 https://www.nettavisen.no/kjendis/aleksander-saterstol-hengt-ut-i-sosiale-medier-na-tar-kjaresten-grep/s/5-95-1711082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keiko99 Skrevet 18. mars 2024 #173 Del Skrevet 18. mars 2024 Keiko99 skrev (31 minutter siden): For meg så virker det som hun "babyer" han, og han spiller med. Så hun vil nok bare trøste han og synes synd på han I rest my case! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 18. mars 2024 #174 Del Skrevet 18. mars 2024 4 hours ago, Keiko99 said: Du har ikke skjønt en ting OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 18. mars 2024 #175 Del Skrevet 18. mars 2024 1 hour ago, Mrs Robinson said: Tenker du man begynner å øve på militær praksis MIDT I krig eller? Jeg tenker at praksisen er lavpannet idioti. Ikke at det nødvendigvis er tema for tråden, men "lue, type grønn" er svadanorsk. At dette liksom skal gjøre folk til "den beste versjonen av seg selv" tviler jeg også på. Men deltakerne blir sikkert mindre irritert over sånne ting som tullespråk enn meg, og kanskje de setter pris på spydigheter fra befal mer enn undertegnede. Det er fair game, noen vokser i sånne regimer - andre ikke. Jeg blir den beste versjonen av meg selv av gode lagspillere som behandler meg som et oppegående menneske som kan tenke selv, men som også kan tenkes å be om en hjelpende hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 18. mars 2024 #176 Del Skrevet 18. mars 2024 knooters skrev (23 minutter siden): Jeg tenker at praksisen er lavpannet idioti. Ikke at det nødvendigvis er tema for tråden, men "lue, type grønn" er svadanorsk. At dette liksom skal gjøre folk til "den beste versjonen av seg selv" tviler jeg også på. Men deltakerne blir sikkert mindre irritert over sånne ting som tullespråk enn meg, og kanskje de setter pris på spydigheter fra befal mer enn undertegnede. Det er fair game, noen vokser i sånne regimer - andre ikke. Jeg blir den beste versjonen av meg selv av gode lagspillere som behandler meg som et oppegående menneske som kan tenke selv, men som også kan tenkes å be om en hjelpende hånd. Men i milletæret er det ikke tenke selv som er viktig men å følge kommando. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amnesia Skrevet 18. mars 2024 #177 Del Skrevet 18. mars 2024 (endret) knooters skrev (2 timer siden): Jeg tenker at praksisen er lavpannet idioti. Ikke at det nødvendigvis er tema for tråden, men "lue, type grønn" er svadanorsk. At dette liksom skal gjøre folk til "den beste versjonen av seg selv" tviler jeg også på. Men deltakerne blir sikkert mindre irritert over sånne ting som tullespråk enn meg, og kanskje de setter pris på spydigheter fra befal mer enn undertegnede. Det er fair game, noen vokser i sånne regimer - andre ikke. Jeg blir den beste versjonen av meg selv av gode lagspillere som behandler meg som et oppegående menneske som kan tenke selv, men som også kan tenkes å be om en hjelpende hånd. Det er ikke tullespråk, det er det som står på listen over utstyr som befalet leser opp under mønstring. Refleksvest heter for øvrig "vest, godt synlig" 😂 Endret 18. mars 2024 av Amnesia 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 18. mars 2024 #178 Del Skrevet 18. mars 2024 (endret) knooters skrev (1 time siden): Jeg tenker at praksisen er lavpannet idioti. Ikke at det nødvendigvis er tema for tråden, men "lue, type grønn" er svadanorsk. At dette liksom skal gjøre folk til "den beste versjonen av seg selv" tviler jeg også på. Men deltakerne blir sikkert mindre irritert over sånne ting som tullespråk enn meg, og kanskje de setter pris på spydigheter fra befal mer enn undertegnede. Det er fair game, noen vokser i sånne regimer - andre ikke. Jeg blir den beste versjonen av meg selv av gode lagspillere som behandler meg som et oppegående menneske som kan tenke selv, men som også kan tenkes å be om en hjelpende hånd. Altså, hva gjelder militæret er dette utførlig testede praksiser de VET fungerer, så akkurat det kan du jo syns er så dumt du bare vil, men det fungerer til formålet: Altså trene opp, klargjøre soldater for krig etc. @Ctrl: Som jeg skrev var det jo akkurat det jeg gjorde, altså søkte, men jeg fant ikke noen negative erfaringer, kun tvert imot, som jeg også skrev. Det var derfor jeg spurte om du hadde noen kilder. Men jaja... Endret 18. mars 2024 av dårligbrukernavn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. mars 2024 #179 Del Skrevet 19. mars 2024 10 hours ago, Duff said: Men i milletæret er det ikke tenke selv som er viktig men å følge kommando. ...og det ekskluderer eksplisitt det å bli "den beste versjonen av seg selv". Den beste versjonen av deg, meg, eller noen annen, er den som tenker selv og ikke følger kommandoer blindt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor_Meg Skrevet 19. mars 2024 #180 Del Skrevet 19. mars 2024 (endret) knooters skrev (3 timer siden): ...og det ekskluderer eksplisitt det å bli "den beste versjonen av seg selv". Den beste versjonen av deg, meg, eller noen annen, er den som tenker selv og ikke følger kommandoer blindt. Den beste versjonen av meg selv er den versjonen som i gitte situasjoner kan slippe kontrollen, la andre gjøre det de kan, og likevel ha tillit til at ting blir bra nok. Jeg mener at de motsetningen du leter etter finnes ikke De lærer jo både å slippe kontrollen (bli ledet), ta kontrollen (lede og tenke selv), og samarbeide med andre - alt til sin tid. Endret 19. mars 2024 av Lillemor_Meg 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå