etnavn Skrevet torsdag kl 23:52 #1301 Del Skrevet torsdag kl 23:52 Denne uka: Mandag: 2 timer langrenn Tirsdag: 45 min styrketrening Onsdag: 2 timer langrenn Torsdag: 2 timer langrenn I morgen (fredag) er hviledag, og på lørdag er det 45 min styrketrening. Søndag er hviledag. Har kjørt det programmet her i 2 måneder nå, håper skiføret holder en måned til og så blir det sykling 3 dager pr uke etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet fredag kl 15:05 #1302 Del Skrevet fredag kl 15:05 13 km joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:24 #1303 Del Skrevet fredag kl 17:24 Litt puls som oppvarming, også styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23 timer siden #1304 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 11.18): Mosjon for deg kan være trening for andre vettu 👍 Anonymkode: 03453...4f1 Ja, og jeg forstår ikke hvorfor en aerobictime på 45 min er trening mens ei mil i fjellet ikke er trening? Pulsen min er høyere på fjellturen og økta varer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1305 Del Skrevet 22 timer siden CrazyCatLady2500 skrev (55 minutter siden): Ja, og jeg forstår ikke hvorfor en aerobictime på 45 min er trening mens ei mil i fjellet ikke er trening? Pulsen min er høyere på fjellturen og økta varer lenger. Det er noen treningssnobber ger som vil ha hegemoni på å rangere hva som er mest verdt. Vi kan jo bare ignorere dem og gjøre tråden mer til vår 👍 Anonymkode: 03453...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1306 Del Skrevet 21 timer siden Høypuls og styrke. -Vilja Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 21 timer siden #1307 Del Skrevet 21 timer siden Trappeløp på jobb. Opp 11 etasjer x5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maggan Skrevet 21 timer siden #1308 Del Skrevet 21 timer siden Litt oppvarming før styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8 timer siden #1309 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 20.16): Wow, det var en kraftpakke! Imponert! Anonymkode: 03453...4f1 Takk for det! Jeg kjente det godt, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7 timer siden #1310 Del Skrevet 7 timer siden Trening siden tirsdag: Onsdag: 5 km gåtur etter jobb. Fredag: Langtur i forberedelse til maraton i april: 32 km. Søndag: 12,5 km løpetur. Jeg ser jeg har sluntret unna styrketrening denne uken. Får være litt mer påpasselig fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå