Gå til innhold

Hva har du trent i dag?

Gjest Anonvm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde ikke tid i dag, men tok meg en kjapp styrkeøkt på treningsrommet på jobb når jeg skulle dra, bare en halvtime. Hadde 10.000 skritt før lunsj, så ble mye "løping" i avdeling i dag da. 🤪
-Vilja

Anonymkode: fb44c...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag ble en tøff beinøkt (det er den tiden av måneden 😬) så jeg var helt kake etter trening:

- Utfall

- Markløft

- Beinpress

- Leg curl

- Adductor

- Abductor

- Utfall igjen som avslutning

Da jeg var ny i gamet ble jeg superdeppa når jeg måtte ned i vekt pga syklusen, men i dag er det mer fascinerende hvor lite jeg klarer å ta i enkelte øvelser når det er den tiden av måneden. Pressa meg til max da, og er bare glad jeg gjennomførte 😊

Anonymkode: 9a179...fe6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En god mølleøkt med intervaller, var sammen med et par andre så ble inne (jeg ville normalt sett tatt det ute i solen). 
-Vilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster

Militærpress på knær 1 reps på 60 x 3 setts , 1 rep 62,5 kg 3 setts , 1 rep 4 setts på 65 kg

2. litt heng hvor jeg henger i pullups stilling 

Denne økten er vedlegg til 3 dager i uka fullkropps program jeg har kjørt lenge.  Må trene militærpress flere ganger i uka ettersom det er en veldig teknisk øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: Mølleintervaller 30x 15/15 med økende tempo. Totalt 30 min på mølla og 25 min styrke etterpå.

Tirsdag: bootcamp/ocr trening

Onsdag: 13 km langtur med 11x1km intervaller som pushet litt tempo, 1 min gående pause mellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny les mills time, strength development. Tunge vekter, 8 ish reps på øvelsene, i intervaller og runder. Var gøy! Kommer til å være veldig støl i morgen. 
-Vilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I går var aktiv hviledag med gåtur på 2 timer i kjapp gange. Forbrente 800kcal på det. Så hagearbeid i flere timer. Ble en god og aktiv hviledag!

I dag er det styrke og helkropp som står på planen. 

Anonymkode: 9a179...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har trent hvilepulsen😆

Anonymkode: 8b53d...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roing og litt styrke. Jeg er så innmari støl etter Absolution time(mage/kjernemuskulaturen gruppetime) på tirsdag 😅 Vanskelig å bøye meg rett og slett 🤣 Jeg er i rææææva form men den er i det minste stigende👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fighter83 skrev (3 timer siden):

Roing og litt styrke. Jeg er så innmari støl etter Absolution time(mage/kjernemuskulaturen gruppetime) på tirsdag 😅 Vanskelig å bøye meg rett og slett 🤣 Jeg er i rææææva form men den er i det minste stigende👏

Jeg eeeelsker absolution-timene!!!

Anonymkode: 03453...4f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg eeeelsker absolution-timene!!!

Anonymkode: 03453...4f1

God en av oss koser seg der😅 Blir nok lettere for meg å delta når jeg slipper å bli så sår som jeg er nå etterpå 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jogget 5km på mølla med 6% stigning.

Anonymkode: 3fa9e...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært på sykkel intervall time, også litt puls etterpå, hadde behov for mer bevegelse! 
-Vilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...