Gjest Anonvm Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Det er så mange slike tråder, kanskje vi kan ha en her også? Jeg kan begynne. Jeg startet dagen med yoga. Så styretrening på senter - rygg, bicep og mage. Så gikk jeg motbakke på mølla. Gikk, fordi jeg har vondt i et kne. Jeg er 50+ så det er jo alltid vondt et sted🤭 Hva har dere trent i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Hadde en liten yoga økt på formiddagen for å strekke litt, og nå skal jeg straks dra på senteret for først 55 min HIIT også en høy puls dansetime. Anonymkode: fb44c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Teller det å tusle med hunden i 20 minutter før jobb? Rekker ikke mer enn det, står opp 05.15 for å rekke å gi to katter medisiner, lufte hund, dusje og stelle meg, lage meg en liten frokost og deretter kjøre til jobben som starter 07.00 😅 Går rusletur med hunden når jeg kommer hjem igjen i cirka en times tid, så skal jeg prøve å presse inn en styrkeøkt i kveld. Anonymkode: 3d9d5...a0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Styrketrening imårrest. Rygg, kjerne og biceps, en times økt sykt støl etter pause pga. covid i desember. Men utrolig deilig å være igang igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Halvtimes styrkeøkt med fokus på armer, rygg, mage. Video fra YouTube. Også en halvtimes rolig cardioøkt for å få inn mest mulig skritt. Så langt oppe i 6000 skritt men må få inn litt mer. Har slitt mye med sykdom de siste ukene så får ikke kommet meg ut mye så forsøker få inn aktivitet. Anonymkode: cd461...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Oppvarming - syklet i 10 min, samt oppvarming med vektstang med økende vekt mot arbeidsvekten 5x5 knebøy. 75% av max. ---- 4 runder: 40 double unders 12 thrusters (vektstang, 25 kg) 12 toe to bar 12 burpees. ----- 50 cal bike erg 2 runder med: 10 pushups, 10 clean and jerk 30 kg, 100 m løp ---- 50 cal row 2 runder med : 10 pullups, 10 snatch 25 kg, 10 box jump overs. (crossfit) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar (endret) 40 min rolig økt på mølla med fokus på å holde pulsen under 150 slag/min. Deretter trente jeg skuldre. Endret 9. januar av drue 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar I dag ble det en god time bein/skuldre i supersett 5 min oppvarming sykkel Knebøy 20kgx10/30kgx10/40 kgx10/50kgx8/60kgx4/60kgx4 / Plate G2O 15kg 2x10/20 kg 2x8 Strak mark 3x8 60 kg Beinpress 4x12 75 kg / Push press 3x6 35 kg Hip thrust 3x12 45 kg / Upright row 3x12 16 kg Skapulære sidehev 2@ 3x10 6 kg / Glute kickbak i kabel 2@ 3x10 20 kg Hip abductor 3x10 75 kg / Skulderpress i maskin 3x10 15 kg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar - 1 time på ellipse-maskin - 2,5 time "gåtur" på mølla Anonymkode: 341b8...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar Blir en time bodyattack i dag, og litt yoga etterpå for å stretche litt godt. Anonymkode: fb44c...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar Anonvm skrev (På 9.1.2024 den 12.02): Det er så mange slike tråder, kanskje vi kan ha en her også? Jeg kan begynne. Jeg startet dagen med yoga. Så styretrening på senter - rygg, bicep og mage. Så gikk jeg motbakke på mølla. Gikk, fordi jeg har vondt i et kne. Jeg er 50+ så det er jo alltid vondt et sted🤭 Hva har dere trent i dag? Svømmimg 2000m uten stopp Anonymkode: a7434...787 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Jepp, trent rygg og bein.. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar 1. Knebøy lett 2x5 2. benkpress 5x5 pyramide setts og par back off setts med 8 reps 3. chins/pullups i ulike grep 3 setts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Del Skrevet 10. januar Ble en effektiv leg day her, inkludert 100 bulgarske utfall. Mye squats, deadlifts, osv. Også oppnådd skrittmål. Anonymkode: 4c12d...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Del Skrevet 10. januar Hjemmetrening på spinningsykkel 30 min og en gåtur på 1 time. Anonymkode: ce28f...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Del Skrevet 10. januar En times løpetur/13 km Vanligvis ville jeg gått litt og gjort yoga, men fikk brått isjias-smerter så det ble ikke noe mer. Dukker opp i blant og pleier gå over av seg selv Anonymkode: eec37...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Del Skrevet 10. januar Styrke fullkropp (+3km gange til og fra) A ---- Chins nøytral: 6x6 Knebøy 7x2 Arnold press 14x10 B ----- Benkpress 5x3 Gående utfall 5x8+8 C -------- Markløft 75* 5x4 Push-ups 4x12 Planke 4x1min D ----- Ghr 4x25 Bottoms up press 4x6+6 Tåhvev 4x15 Anonymkode: eec37...3b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Del Skrevet 10. januar Trent hjernen i dag. Jobbet med å finne ut historien bak et 110 år gammelt fotografi som dukket opp. Måtte trene på å søke opp i arkiver og kilder jeg ikke har brukt før. Hvis du mente å trene andre deler av kroppen, har jeg vel ikke trent muskler siden tidlig 90-tall. Men hender jo jeg blir litt sliten og svett på jobben, når jeg går opp en bratt bakke i byen, eller når jeg velger trappene i stedet for heisen, hvis ikke det er for mange etasjer jeg skal opp. Sist jeg ble litt tungpustet, var vel da jeg måkte snø på trappa i forrige uke. Anonymkode: 30cef...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #19 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trent hjernen i dag. Jobbet med å finne ut historien bak et 110 år gammelt fotografi som dukket opp. Måtte trene på å søke opp i arkiver og kilder jeg ikke har brukt før. Hvis du mente å trene andre deler av kroppen, har jeg vel ikke trent muskler siden tidlig 90-tall. Men hender jo jeg blir litt sliten og svett på jobben, når jeg går opp en bratt bakke i byen, eller når jeg velger trappene i stedet for heisen, hvis ikke det er for mange etasjer jeg skal opp. Sist jeg ble litt tungpustet, var vel da jeg måkte snø på trappa i forrige uke. Anonymkode: 30cef...f63 Ikke vits å kommenter om man ikke har trent. Da blir tråden fort rotete. Anonymkode: ea725...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonvm Skrevet 11. januar #20 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 14.56): Teller det å tusle med hunden i 20 minutter før jobb? Rekker ikke mer enn det, står opp 05.15 for å rekke å gi to katter medisiner, lufte hund, dusje og stelle meg, lage meg en liten frokost og deretter kjøre til jobben som starter 07.00 😅 Går rusletur med hunden når jeg kommer hjem igjen i cirka en times tid, så skal jeg prøve å presse inn en styrkeøkt i kveld. Anonymkode: 3d9d5...a0c Det kommer an på utgangspunktet. For noen kan det være god trening😊 Å komme seg ut å gå litt er bra for oss alle😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå