Gå til innhold

Wit sin livsstilsendring for å nå målet

Wit

Anbefalte innlegg

Ja forstår veldig godt travle tider :klem: Koselig å høre fra deg igjen i alle fall!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (2 timer siden):

Ja forstår veldig godt travle tider :klem: Koselig å høre fra deg igjen i alle fall!

Jeg kommer sterkere tilbake om ikke så alt for lenge 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se livstegn fra deg igjen. 
Og fint å se at du er tilbake på hesten igjen. 
Det viktigste er jo ikke hvordan sommeren har påvirket, men hvilke valg du tar etterpå. 

Heier på deg 🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg skriver ikke så mye her for tiden, for det er egentlig ikke så mye å rapportere ;) 

Skal ned igjen feriekiloene mine, og det jobber jeg med. MEN, de sitter liksom litt fast selv om jeg faktisk ikke spiser verken usunt eller mye. Irriterende, men velkjent 😜

Ellers har jeg utrolig mye å gjøre på jobb, så det er lite tid til annet enn jobbing akkurat nå en stund fremover.

MEN, dette overlever jeg, og dette klarer jeg 😎🌞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er midt inni livet rett og slett :nikke:

Kjempefint å høre fra deg innimellom sånn da! Lykke til med all jobbingen og feriekiloene :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Wit skrev (På 20.9.2024 den 9.21):

Jeg skriver ikke så mye her for tiden, for det er egentlig ikke så mye å rapportere ;) 

Skal ned igjen feriekiloene mine, og det jobber jeg med. MEN, de sitter liksom litt fast selv om jeg faktisk ikke spiser verken usunt eller mye. Irriterende, men velkjent 😜

Ellers har jeg utrolig mye å gjøre på jobb, så det er lite tid til annet enn jobbing akkurat nå en stund fremover.

MEN, dette overlever jeg, og dette klarer jeg 😎🌞

Kjenner igjen tankegangen og følelsen av at det ikke er plass i hodet til alle livets utfordringer og områder. Håper du har en fin høst og at vi hører fra deg igjen når du er klar. ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...