AnonymBruker Skrevet 19. februar #521 Del Skrevet 19. februar Har det vært sånn lenge? Prøv å la det gå litt tid før du svarer. Se om han våkner opp. Det er aldri en god ide å ta beslutninger basert utelukkende på dine egne antagelser og fantasi. Et bedre alternativ er å få litt fakta. Hvis du tar et steg tilbake og han kommer etter så er han i hvert fall litt interessert. Om han dater andre eller ikke kan være vanskelig å finne ut av. Men kommer han etter deg og vil treffes igjen så gjør gjerne det, men ta gjerne opp at du stusser på den tydelige endringen i tone. Ta det opp på en rolig og saklig måte. Still spørsmål. Ikke kom med påstander. Anonymkode: db83f...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #522 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har det vært sånn lenge? Prøv å la det gå litt tid før du svarer. Se om han våkner opp. Det er aldri en god ide å ta beslutninger basert utelukkende på dine egne antagelser og fantasi. Et bedre alternativ er å få litt fakta. Hvis du tar et steg tilbake og han kommer etter så er han i hvert fall litt interessert. Om han dater andre eller ikke kan være vanskelig å finne ut av. Men kommer han etter deg og vil treffes igjen så gjør gjerne det, men ta gjerne opp at du stusser på den tydelige endringen i tone. Ta det opp på en rolig og saklig måte. Still spørsmål. Ikke kom med påstander. Anonymkode: db83f...30b Ikke så lenge (anxious attached girly). Jeg er mer reservert i svarene mine, svarer ikke når det ikke er noe å svare på osv. Har altså så noia for å ende opp i et snapforhold med en som egentlig ser på meg bare som fyll når han kjeder seg. Anonymkode: 14d1c...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 19. februar #523 Del Skrevet 19. februar Jeg trenger gode tips til hvordan finne ut via en hverdagslig samtale om noen er singel, uten at det blir altfor opplagt hvorfor man spør liksom.😅 Evt få fram at jeg er singel... Som en del av prosjektet "møte noen i den virkelige verden". Flertallet på min alder er tross alt i forhold. Hadde nemlig noen hyggelige timer på dugnadsvakt med en mann i går. Fin tone fra første stund, mye humor. Ikke direkte flørting, men helt klart god tone og god blikkontakt. Flørting kunne fort blitt litt feil i den settingen også... Fant ut at han er skilt, men klarte ikke helt å få kommet inn på om han er singel nå🙄 Nå vet jeg såpass mye om han, og vi har mange felles kjente, at jeg sikkert kan finne det ut altså, men tenker litt sånn til senere anledninger. Han her kan kanskje bli litt vanskelig å prøve seg på uansett da vi har barn på samme alder og fort møtes i en del settinger...😅 Kan fort bli kleint. Jeg har allerede en tidligere date som pappa i den nye klassen til yngstemann, holder det.😅 (stor skole og maks sammentreff) Men altså: Hvordan finne ut om noen er singel via naturlig "smalltalk"? Noen tips? Ellers er jeg godt fornøyd med å ha noen hyggelige timer med skravling med hyggelig mann jeg altså😊 Bare det gir meg jo håp om at det burde være mulig å finne noen etter hvert. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #524 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan jeg spørre om alderen din? Jeg prøver å forstå hva mine dater har hatt av opplevelser. Jeg har ikke inntrykk av at menn på min alder er sånn. Er dette en trend som har slått inn hos de yngre? Anonymkode: db83f...30b Jeg er i starten av 40-årene. Jeg har datet fra 10 år yngre til 5 år eldre, men de fleste rundt min alder +/- 2-3 år. En ting jeg glemte å si, er at flere oppgir å lete etter et forhold, men så vil de ikke det likevel etter et par-tre dater. Helt i orden at de ikke vil det med meg. Men det går jo an å si det da, at du, jeg dater for å finne et forhold, og du er ikke den jeg vil innlede et forhold med. Og så avslutte det. I stedet for å late som de plutselig er på utkikk etter noe uforpliktende. Da får jeg bare inntrykk av at han har løyet for å få seg noe. Alle har ikke alt av det jeg listet opp i forrige innlegg, altså. I rettferdighetens navn. Anonymkode: 0625f...385 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 20. februar #525 Del Skrevet 20. februar Engel skrev (På 19.2.2024 den 12.58): Jeg trenger gode tips til hvordan finne ut via en hverdagslig samtale om noen er singel, uten at det blir altfor opplagt hvorfor man spør liksom.😅 Evt få fram at jeg er singel... Som en del av prosjektet "møte noen i den virkelige verden". Flertallet på min alder er tross alt i forhold. Hadde nemlig noen hyggelige timer på dugnadsvakt med en mann i går. Fin tone fra første stund, mye humor. Ikke direkte flørting, men helt klart god tone og god blikkontakt. Flørting kunne fort blitt litt feil i den settingen også... Fant ut at han er skilt, men klarte ikke helt å få kommet inn på om han er singel nå🙄 Nå vet jeg såpass mye om han, og vi har mange felles kjente, at jeg sikkert kan finne det ut altså, men tenker litt sånn til senere anledninger. Han her kan kanskje bli litt vanskelig å prøve seg på uansett da vi har barn på samme alder og fort møtes i en del settinger...😅 Kan fort bli kleint. Jeg har allerede en tidligere date som pappa i den nye klassen til yngstemann, holder det.😅 (stor skole og maks sammentreff) Men altså: Hvordan finne ut om noen er singel via naturlig "smalltalk"? Noen tips? Ellers er jeg godt fornøyd med å ha noen hyggelige timer med skravling med hyggelig mann jeg altså😊 Bare det gir meg jo håp om at det burde være mulig å finne noen etter hvert. Ja, si det. Litt diskret 'fisking'? Lurer litt på dette selv. Ser av og til noen søte jenter på treningssenteret og lurer litt på om 'hmm, er du singel tro'. Men jeg tenker alltid, nei hun er garantert ikke singel. Nå er ikke treningssenter den mest optimale sjekkearenaen uansett. For meg så kan godt ei jente være direkte hvis man kommer i prat. Hun kan si: synes du er interessant jeg. Er du singel? Jeg svarer ja, jeg er. Er det så mye verre enn det? Vi må brette opp ermene @Engel! Kom igjen! 😁 💪 Vi må tørre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. februar #526 Del Skrevet 20. februar DeLorean skrev (3 timer siden): Ja, si det. Litt diskret 'fisking'? Lurer litt på dette selv. Ser av og til noen søte jenter på treningssenteret og lurer litt på om 'hmm, er du singel tro'. Men jeg tenker alltid, nei hun er garantert ikke singel. Nå er ikke treningssenter den mest optimale sjekkearenaen uansett. For meg så kan godt ei jente være direkte hvis man kommer i prat. Hun kan si: synes du er interessant jeg. Er du singel? Jeg svarer ja, jeg er. Er det så mye verre enn det? Vi må brette opp ermene @Engel! Kom igjen! 😁 💪 Vi må tørre! lol jeg tør ikke se på en dritt jeg på treningssentret. Selv om jeg i side synet ser mange unge veltrente kropper der på mannssiden. Og strømlinjene formede damer. Så jeg er desiert feitest så føler jeg bør holde meg for meg selv ha ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. februar #527 Del Skrevet 21. februar DeLorean skrev (13 timer siden): Ja, si det. Litt diskret 'fisking'? Lurer litt på dette selv. Ser av og til noen søte jenter på treningssenteret og lurer litt på om 'hmm, er du singel tro'. Men jeg tenker alltid, nei hun er garantert ikke singel. Nå er ikke treningssenter den mest optimale sjekkearenaen uansett. For meg så kan godt ei jente være direkte hvis man kommer i prat. Hun kan si: synes du er interessant jeg. Er du singel? Jeg svarer ja, jeg er. Er det så mye verre enn det? Vi må brette opp ermene @Engel! Kom igjen! 😁 💪 Vi må tørre! Jeg er ikke uenig med deg, og i noen settinger kunne jeg nok godt vært direkte der, feks om man møtes ute på byen e.l. sosiale settinger. Vi kvinner slipper nok også litt lettere unna der enn dere menn, skal mer til for at menn føler seg trakassert tross alt. Men jeg syns det er litt vanskelig i de settingene hvor det er stor sjanse for at man vil møtes igjen og måtte forholde seg til hverandre. Men man burde jo bare våge å hive seg ut i det ja. Treningssenteret er ikke det beste stedet å sjekke opp noen nei, selv om jeg faktisk har gjort akkurat det en gang😅 Men da visste jeg at han var singel (visste hvem han var og hadde sett profilen hans på sukker.no), og var rimelig sikker på at han ikke var helt uinteressert (mye blikkontakt og litt samtaler etter noen spinningtimer) og jeg inviterte på date via melding, ikke på senteret. Det ble bare kort dating, men varig vennskap.❤️ Jeg tenker det går an å begynne med å smile til folk om man får blikkontakt når man passerer hverandre e.l. Om man får noen smil tilbake så kan man kanskje veksle noen ord ved anledning osv... Men viktig å ikke stirre eller være påtrengende på treningssenter. Jeg har selv endt opp med å bytte treningssenter pga flere ubehagelige menn som alltid skulle gi gode råd ved trening..🤮 Jeg har faktisk lagt merke til en mann på treningssenteret selv i det siste, så har planer om å prøve meg på et smil når jeg ser han igjen, og samtidig se om han går med giftering...😉 Ulempen er at jeg ikke er av de damene som ser like fresh og fin ut når de trener også. Jeg er alltid svett og rødsprengt selv etter bare oppvarming. Så bør helst møte på folk FØR jeg begynner å trene...😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. februar #528 Del Skrevet 21. februar GrønnNellik68 skrev (10 timer siden): lol jeg tør ikke se på en dritt jeg på treningssentret. Selv om jeg i side synet ser mange unge veltrente kropper der på mannssiden. Og strømlinjene formede damer. Så jeg er desiert feitest så føler jeg bør holde meg for meg selv ha ha ha. Husk at det er mange menn som som liker andre kropper enn strømlinjeformet❤️ Også av de som trener.😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 21. februar #529 Del Skrevet 21. februar Jeg kom i snakk med en hyggelig kar IRL i dag mens jeg tok en matbit/pause på en cafe mens jeg var ute på shopping. Endte med utveksling av mobilnr og vi har avtalt date på Zakken i Bergen. Jeg er absolutt ikke kjent i Bergen da jeg kun er på besøk men fikk søkt opp at det måtte være Zachariasbryggen. Noen som kjenner stedet og kan bekrefte/avkrefte om dette er rett? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 21. februar #530 Del Skrevet 21. februar Fighter83 skrev (1 time siden): Jeg kom i snakk med en hyggelig kar IRL i dag mens jeg tok en matbit/pause på en cafe mens jeg var ute på shopping. Endte med utveksling av mobilnr og vi har avtalt date på Zakken i Bergen. Jeg er absolutt ikke kjent i Bergen da jeg kun er på besøk men fikk søkt opp at det måtte være Zachariasbryggen. Noen som kjenner stedet og kan bekrefte/avkrefte om dette er rett? 😅 Lag egen tråd hvor du spør hvor Zakken er, eller spør han direkte at du må ha stedet bekreftet er mine forslag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 21. februar #531 Del Skrevet 21. februar 2 hours ago, Fighter83 said: Jeg kom i snakk med en hyggelig kar IRL i dag mens jeg tok en matbit/pause på en cafe mens jeg var ute på shopping. Endte med utveksling av mobilnr og vi har avtalt date på Zakken i Bergen. Jeg er absolutt ikke kjent i Bergen da jeg kun er på besøk men fikk søkt opp at det måtte være Zachariasbryggen. Noen som kjenner stedet og kan bekrefte/avkrefte om dette er rett? 😅 "Zachariasbryggen, også kjent som Zakken"... https://www.bergensentrum.no/bedrift/zachariasbryggen/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 21. februar #532 Del Skrevet 21. februar BobTheNoob skrev (1 minutt siden): "Zachariasbryggen, også kjent som Zakken"... https://www.bergensentrum.no/bedrift/zachariasbryggen/ Tusen 💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 21. februar #533 Del Skrevet 21. februar Dating out of my league.. 🤷 Så mens jeg bearbeidet skuffelsen fra hun forrige dukket det opp ei som tok kontakt med meg på en datingplattform. Helt vanvittig pen og 5år yngre enn hun andre. Jeg hadde tenkt å ta pause nå, men.. Har chattet en del og hun virker veldig hyggelig og veldig oppegående. Vi har avtalt å treffes om litt. Jeg måtte sjekke på nettet om hun er ekte og det ser sånn ut. Jeg er litt spent på hva hun egentlig forventer seg... 😶 På ytre faktorer er hun helt klart over min "liga" . Håper det blir veldig hyggelig, men jeg spør meg selv, er dette realistisk? 🤷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 21. februar #534 Del Skrevet 21. februar BobTheNoob skrev (14 minutter siden): Dating out of my league.. 🤷 Så mens jeg bearbeidet skuffelsen fra hun forrige dukket det opp ei som tok kontakt med meg på en datingplattform. Helt vanvittig pen og 5år yngre enn hun andre. Jeg hadde tenkt å ta pause nå, men.. Har chattet en del og hun virker veldig hyggelig og veldig oppegående. Vi har avtalt å treffes om litt. Jeg måtte sjekke på nettet om hun er ekte og det ser sånn ut. Jeg er litt spent på hva hun egentlig forventer seg... 😶 På ytre faktorer er hun helt klart over min "liga" . Håper det blir veldig hyggelig, men jeg spør meg selv, er dette realistisk? 🤷 Glad på dine vegne jeg altså 🙂 Det beste er vel å møtes fortest mulig, så ikke du blir lurt. Jeg matchet med to på Tinder sist uke. Begge var scam. Kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 21. februar #535 Del Skrevet 21. februar I kveld spurte min potensielle date om vi skulle ringes .. så jeg sa ja. Ble sittende over time på cam. Og så snakka vi litt om min jobb og jeg har en del håpløse kolleger da. Ikke alle. Og så kalte jeg de Hottentotter … og så poff ble samtalen brutt😬. ok tenkte der ble jeg ghosta fordi jeg kalte de hottentotter og han ble kanskje krenka. Men så etter en stund ringte han igjen og sa han ble strømløs. Så da fortsatte vi der vi slapp og snakka helt til nå og jeg måtte legge meg. Veldig hyggelig og høflig kar. Og han ville gjerne møtes på lørdag. Eneste jeg syns han var litt treg kanskje men rolig type. Jeg er mer vilter så kanskje det en trenger. så foreslo jo Kina restaurant og kanskje noe shuffleboard eller annet spill. Jeg har aldri spilt d så da kan han lære meg det. Var litt betatt før vi ringtes men ikke det vil si er kjekk av utseendet men han ser nå god ut da. Og ikke like betatt etterpå. Vet ikke om det er vanlig. Så nå håper jeg han gidder å ta turen da. Tror absolutt jeg kan ha en trivelig kveld med han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 21. februar #536 Del Skrevet 21. februar BobTheNoob skrev (1 time siden): Dating out of my league.. 🤷 Så mens jeg bearbeidet skuffelsen fra hun forrige dukket det opp ei som tok kontakt med meg på en datingplattform. Helt vanvittig pen og 5år yngre enn hun andre. Jeg hadde tenkt å ta pause nå, men.. Har chattet en del og hun virker veldig hyggelig og veldig oppegående. Vi har avtalt å treffes om litt. Jeg måtte sjekke på nettet om hun er ekte og det ser sånn ut. Jeg er litt spent på hva hun egentlig forventer seg... 😶 På ytre faktorer er hun helt klart over min "liga" . Håper det blir veldig hyggelig, men jeg spør meg selv, er dette realistisk? 🤷 Ja, absolutt 👏💪"over my league" greiene folk snakker om hører ikke hjemme i den virkelig verden der føleri og kjemi veldig ofte råder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 21. februar #537 Del Skrevet 21. februar DeLorean skrev (52 minutter siden): Glad på dine vegne jeg altså 🙂 Det beste er vel å møtes fortest mulig, så ikke du blir lurt. Jeg matchet med to på Tinder sist uke. Begge var scam. Kjipt. Det hørtes kjipt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 22. februar #538 Del Skrevet 22. februar 7 hours ago, GrønnNellik68 said: I kveld spurte min potensielle date om vi skulle ringes .. så jeg sa ja. Ble sittende over time på cam. Og så snakka vi litt om min jobb og jeg har en del håpløse kolleger da. Ikke alle. Og så kalte jeg de Hottentotter … og så poff ble samtalen brutt😬. ok tenkte der ble jeg ghosta fordi jeg kalte de hottentotter og han ble kanskje krenka. Men så etter en stund ringte han igjen og sa han ble strømløs. Så da fortsatte vi der vi slapp og snakka helt til nå og jeg måtte legge meg. Veldig hyggelig og høflig kar. Og han ville gjerne møtes på lørdag. Eneste jeg syns han var litt treg kanskje men rolig type. Jeg er mer vilter så kanskje det en trenger. så foreslo jo Kina restaurant og kanskje noe shuffleboard eller annet spill. Jeg har aldri spilt d så da kan han lære meg det. Var litt betatt før vi ringtes men ikke det vil si er kjekk av utseendet men han ser nå god ut da. Og ikke like betatt etterpå. Vet ikke om det er vanlig. Så nå håper jeg han gidder å ta turen da. Tror absolutt jeg kan ha en trivelig kveld med han. Haha. "Strømløs".. Kan ha skjedd da, eller at han satte kaffen i halsen i latteranfall. Er du fra '68? GenX pleier å ha litt tykk hud da. 😉 Sikkert ikke noe stress. Kanskje lurt å venne seg av med sånne uttrykk i 2024. Jeg liker ikke video samtaler. Jeg gjør mye av det på jobben og føler meg kunstig. I tillegg synes jeg at jeg ser jævlig ut på web cam. Håper dere treffes og at det går bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 22. februar #539 Del Skrevet 22. februar 8 hours ago, DeLorean said: Glad på dine vegne jeg altså 🙂 Det beste er vel å møtes fortest mulig, så ikke du blir lurt. Jeg matchet med to på Tinder sist uke. Begge var scam. Kjipt. Har avtalt date med henne og hun er nok ikke catfish. 😊 Hvordan forløp de scam-forsøkene seg?? Jeg blir oppsøkt jevnlig på Insta av scammere men ikke på datingplattform. Men så styrer jeg unna åpenbare scammere også da (kun 1-2 bilder, ingen tekst, høy bimbo/too good to be true faktor) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. februar #540 Del Skrevet 22. februar BobTheNoob skrev (46 minutter siden): Har avtalt date med henne og hun er nok ikke catfish. 😊 Hvordan forløp de scam-forsøkene seg?? Jeg blir oppsøkt jevnlig på Insta av scammere men ikke på datingplattform. Men så styrer jeg unna åpenbare scammere også da (kun 1-2 bilder, ingen tekst, høy bimbo/too good to be true faktor) Er så mye lureri ute og går… hater sånt. Men du får nå satse på at ho dukker opp og ta det fra der. Hvis ikke ——>next Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå