AnonymBruker Skrevet 21. januar #241 Del Skrevet 21. januar Andre date. God stemning, masse til felles. Han tok ikke initiativ til å hverken være borti meg eller kysse meg. Vi er begge 30+, jeg har ikke datet på denne siden av 30åra så er i litt ny i gamet. Er han gentleman eller liker han meg bare ikke? Jeg har bare møtt menn tidligere som har vært ganske "på" så dette var litt uvant for meg. Anonymkode: 14d1c...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 21. januar #242 Del Skrevet 21. januar Måneskinn skrev (16 timer siden): nei, men de prøver å argumentere for sitt syn da, kan du si... men jeg gidder ikke bruke tid på det - vi møtes ute eller ikke i det hele tatt. Enkelg og greit. Er kanskje noen som har prøvd seg på stygge ting, men da bare fjerner jeg matchen . De viser jo sitt sanne jeg der, og it aint a pretty sight.... 😆 Er jo langt bedre å møtes ute for da er man på nøytral grunn og har gjerne folk rundt seg i tilfelle man møter noen som er klin hakkende gal 😅 Spiller ingen rolle om man er mann eller kvinne som inviterer. Man møtes på nøytral grunn første og andre gangen 👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 21. januar #243 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Andre date. God stemning, masse til felles. Han tok ikke initiativ til å hverken være borti meg eller kysse meg. Vi er begge 30+, jeg har ikke datet på denne siden av 30åra så er i litt ny i gamet. Er han gentleman eller liker han meg bare ikke? Jeg har bare møtt menn tidligere som har vært ganske "på" så dette var litt uvant for meg. Anonymkode: 14d1c...516 Skal jeg gjette, ønsker han å vise at han er seriøs med deg 🙂 Jeg ville gjort det samme, bortsett fra å gi en klem når vi møttes og sa farvel 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #244 Del Skrevet 21. januar 1 minutt siden, imagineme said: Er jo langt bedre å møtes ute for da er man på nøytral grunn og har gjerne folk rundt seg i tilfelle man møter noen som er klin hakkende gal 😅 Spiller ingen rolle om man er mann eller kvinne som inviterer. Man møtes på nøytral grunn første og andre gangen 👍 Det kommer til å høres så tåpelig ut, så jeg beklager på forhånd! Jeg tror jeg er kanskje litt skadet av Tinder.. Men det er så utrolig forfriskende og deilig å se en mann skrive dette! Det gjør meg så ufattelig glad ❤️ at du aner ikke. Anonymkode: 41db3...562 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. januar #245 Del Skrevet 21. januar Blir neppe noe kjærlighet i år heller samme som de siste 13 åra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #246 Del Skrevet 21. januar Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med nye mennesker, tror jeg snart bare må akseptere å være singel… Anonymkode: eb59d...eaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #247 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med nye mennesker, tror jeg snart bare må akseptere å være singel… Anonymkode: eb59d...eaa Ta dette som en øving 😊 Selv om du ikke ser dem, så prater du med noen nå. Anonymkode: b0ba6...861 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #248 Del Skrevet 21. januar 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ta dette som en øving 😊 Selv om du ikke ser dem, så prater du med noen nå. Anonymkode: b0ba6...861 Ja, ser den 😅 Og har faktisk venner, men virkelig ingen jeg møter kunne jeg tenke meg å bo med eller være sammen med. Tror jeg sliter litt sosialt, så klarer ikke få den kontaken som er nødvendig. Vært singel lenge nå, og klarer faktisk ikke se en endring i det. Har mistet håpet totalt i det siste. Om jeg faktisk får kontakt med noen, er det aldri mer enn bare vennskap. Er glad for vennskapene, men litt kjipt at ingen vil noe mer Anonymkode: eb59d...eaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 21. januar #249 Del Skrevet 21. januar 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke sett bilde av deg, men jeg har vært på KG i mange år og du virker kjempehyggelig! Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 41db3...562 Takker! Vet ikke helt hva folk ser etter på Tinder, men antar kanskje utseendet mitt er litt for nisje, spesielt i en mindre by. Er bare så håpløst å møte folk på andre måter når omtrent alle jeg kjenner er i forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #250 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, ser den 😅 Og har faktisk venner, men virkelig ingen jeg møter kunne jeg tenke meg å bo med eller være sammen med. Tror jeg sliter litt sosialt, så klarer ikke få den kontaken som er nødvendig. Vært singel lenge nå, og klarer faktisk ikke se en endring i det. Har mistet håpet totalt i det siste. Om jeg faktisk får kontakt med noen, er det aldri mer enn bare vennskap. Er glad for vennskapene, men litt kjipt at ingen vil noe mer Anonymkode: eb59d...eaa Det er en veldig sårbar posisjon å åpne seg for noen, og tungt/kjedelig når ingen er den rette. Men når du en dag møter noen det gjensidig klaffer bedre med så tror jeg naivt at det vil løsne seg naturlig. Men det kan jo som du nevner, være sannt at du holder igjen også? Er det noe du kan eller har lyst til å prøve med neste potensielle eller noen du kjenner allerede, som kan riste litt løs i deg om du holder andre på avstand i tilfeller det kunne blitt noe? Vet ikke hvor noen du passer med gjemmer seg, men håper at du finner grunner til å fortsette å være sosial med ulike mennesker selv om håpet brister for øyeblikket 😊 Anonymkode: b0ba6...861 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #251 Del Skrevet 21. januar Jeg startet året med å brekke armen, så bli operert og har vært ekstremt mye alene etter det. Jeg ble sittende og savne min tidligere date. "Jeg er ikke klar for noe forhold nå. Vil være alene, men vil gjerne se deg igjen." Nå kommer dette været og sukk... jeg har egentlig lyst likevel å dra til universitet i morgen fordi jeg føler hodet mitt fyller seg med så mye vondt nå. Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #252 Del Skrevet 21. januar 23 minutter siden, Okapi said: Takker! Vet ikke helt hva folk ser etter på Tinder, men antar kanskje utseendet mitt er litt for nisje, spesielt i en mindre by. Er bare så håpløst å møte folk på andre måter når omtrent alle jeg kjenner er i forhold. Har du vurdert å søke utenfor den mindre byen? Jeg har en venninne som har et utseendet som ikke er helt A4. Hun fant seg en flott mann over nettet. Han er høy, tynn, langt lyst hår og til tider veldig sosialt klønete - hun falt helt pladask. De hadde et avstandsforhold på 4 timer en vei, til hun en dag flyttet til han og de har nå vært gift i mange år. ❤️ Anonymkode: 41db3...562 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #253 Del Skrevet 21. januar 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er en veldig sårbar posisjon å åpne seg for noen, og tungt/kjedelig når ingen er den rette. Men når du en dag møter noen det gjensidig klaffer bedre med så tror jeg naivt at det vil løsne seg naturlig. Men det kan jo som du nevner, være sannt at du holder igjen også? Er det noe du kan eller har lyst til å prøve med neste potensielle eller noen du kjenner allerede, som kan riste litt løs i deg om du holder andre på avstand i tilfeller det kunne blitt noe? Vet ikke hvor noen du passer med gjemmer seg, men håper at du finner grunner til å fortsette å være sosial med ulike mennesker selv om håpet brister for øyeblikket 😊 Anonymkode: b0ba6...861 Skal fortsette å prøve til jeg ligger under jorda😅 Men veldig kjipt å være alene, ser også hvor mange i familien min som lever helt alene. Tror nesten det er genetisk. Vet også om så mange rare mennesker som får kjæreste etter kjæreste, uansett hvor dårlig de oppfører seg. Det gjør ikke noe mindre vondt å vite at man liksom er dårligere enn de. Aner virkelig ikke hvorfor jeg er alene Anonymkode: eb59d...eaa 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #254 Del Skrevet 21. januar Nylig(?) singel, i en alder av 42. Sånn etterhvert håper jeg å møte den store kjærligheten. En empatisk, morsom og fornuftig mann må jo eksistere? Men han er kanskje ikke singel da 😆 Anonymkode: 22fc0...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. januar #255 Del Skrevet 22. januar Sparkling_Pink skrev (På 21.1.2024 den 1.21): Oppdatering! Tror jeg har rukket å hilse raskt på litt over 30 nye mennesker de siste 8 dagene. Tre av disse helt nye hadde jeg lange, givende samtaler med. En disse tre føles det som at jeg har noe på gang med. Jeg har fått fire forespørsler om variasjoner lettsindig morro fra bekjente, en gammel flamme som ikke ledet fram til et forhold har meldt seg for første gangen i dette tiåret; for en gang skyld er vi begge single, jeg har blitt betatt av en på en chatt og en jeg har gitt timeout til i sommer har gjort hjemmeleksa si. Jeg tenkte å legge inn et godt ord for flørting. I den virkelige verden 💖 Alt dette på en uke? Har du annonsert at du har lagt bort appene, eller hva tenker du er årsaken, utover at du har gått mer inn for å møte nye mennesker? Jeg er imponert over at du har klart å møte så mange nye mennesker i løpet av så kort tid også, så skriv gjerne litt om hvilke settinger du har møtt de i. Jeg hadde riktignok en hyggelig prat med en mann da vi sto som sild i tønne på toget i forrige uke, men siden han nok var rundt 20 år eldre enn meg og lavere enn meg så føler jeg ikke helt at det teller...😅 Men jeg har virkelig lyst til å prøve noe av det samme som deg, komme mer i kontakt med mennesker ute i den virkelige verden, så gi meg inspirasjon!🙂 Jeg er ikke så veldig ekstrovert av meg, så det krever mye for meg å være den som tar kontakt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 22. januar #256 Del Skrevet 22. januar Engel skrev (45 minutter siden): Alt dette på en uke? Har du annonsert at du har lagt bort appene, eller hva tenker du er årsaken, utover at du har gått mer inn for å møte nye mennesker? Jeg er imponert over at du har klart å møte så mange nye mennesker i løpet av så kort tid også, så skriv gjerne litt om hvilke settinger du har møtt de i. Jeg hadde riktignok en hyggelig prat med en mann da vi sto som sild i tønne på toget i forrige uke, men siden han nok var rundt 20 år eldre enn meg og lavere enn meg så føler jeg ikke helt at det teller...😅 Men jeg har virkelig lyst til å prøve noe av det samme som deg, komme mer i kontakt med mennesker ute i den virkelige verden, så gi meg inspirasjon!🙂 Jeg er ikke så veldig ekstrovert av meg, så det krever mye for meg å være den som tar kontakt. Nei, uka var eksepsjonell, hadde tre store sosiale events og anledning til å dra. Så spør jeg om å få hilst på folk, eller om folk på benker i parker vil ha selskap. Det betyr ironisk nok at jeg allerede var bekjente med hovedvekten av folkene på eventsene. Jeg er ikke målrettet og skal ikke bare prate med tiltrekkende mannfolk, jeg prater med alle jeg får til å føre en samtale med. Forsøker å ikke ta det så tungt når det ikke går, noen mennesker og jeg virker det som er grunnleggende på forskjellige kanaler. Jeg er et av de rare menneskene her i verden og blir ofte avvist. Jeg føler for forøvrig at samme alder og høyde er uviktige størrelser her hos meg. Jeg sorterer på hvem jeg kommer overens med, føler meg trygg med og for dating, at de er tiltrekkende. Denne uka har jeg til min store glede fått to mye venner. Eksempler på events kan være korsamling, intereseefellesskap, dansegalla, fagsamling, treningsleire, konserter, fester og forskjellige festivaler. Vanlig folkeskikk i å introdusere seg høflig er det som etter min erfaring funker best jevnt over. Men så er det de som det kjennes som at jeg fortsetter på en samtale med, selv om jeg ikke har møtt de før. Da prater vi med en gang om samme ting uanstrengt. Å gi komplementer kan være icebreaker, men det trengs litt fintfølelse på hvilke komplementer en gir. De introverte jeg kjenner vil foretrekke de spontane, sjeldne samtalene, men vet og at det er med på å begrense bekjentskapsnettvereket deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 22. januar #257 Del Skrevet 22. januar 17 hours ago, AnonymBruker said: Har du vurdert å søke utenfor den mindre byen? Jeg har en venninne som har et utseendet som ikke er helt A4. Hun fant seg en flott mann over nettet. Han er høy, tynn, langt lyst hår og til tider veldig sosialt klønete - hun falt helt pladask. De hadde et avstandsforhold på 4 timer en vei, til hun en dag flyttet til han og de har nå vært gift i mange år. ❤️ Anonymkode: 41db3...562 Har en søkeradius som dekker mesteparten av fylket. Kunne sikkert utvidet enda lengre, men stort sett blir det bare enda mer sveiping uten noe mer respons. Er ikke så mange som er villige til å reise hundrevis av kilometer for en date heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #258 Del Skrevet 24. januar On 1/22/2024 at 1:09 PM, Okapi said: Har en søkeradius som dekker mesteparten av fylket. Kunne sikkert utvidet enda lengre, men stort sett blir det bare enda mer sveiping uten noe mer respons. Er ikke så mange som er villige til å reise hundrevis av kilometer for en date heller. Jeg ser den. Folk var mer villig til å satse før har jeg inntrykk av. Uansett, jeg håper du finner kjærligheten! ❤️ Du må oppdatere oss hvordan det går etter hvert! Anonymkode: 41db3...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #259 Del Skrevet 24. januar 45-åring på happn sin profil: Tør du si hei først? Save a horse, ride a cowboy. Eksperimentering innen sex er man åpen for. Alt kan prøves, minst en gang. Cowboy søker det som han ikke får hjemme. Har du noen hemmelig drømmer du vil utforske så ta gjerne kontakt. Kan vi har samme drøm. Driver han og antyder da at han ikke er singel? Han har ingen bilder av seg på profilen. Anonymkode: 41db3...562 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #260 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 45-åring på happn sin profil: Tør du si hei først? Save a horse, ride a cowboy. Eksperimentering innen sex er man åpen for. Alt kan prøves, minst en gang. Cowboy søker det som han ikke får hjemme. Har du noen hemmelig drømmer du vil utforske så ta gjerne kontakt. Kan vi har samme drøm. Driver han og antyder da at han ikke er singel? Han har ingen bilder av seg på profilen. Anonymkode: 41db3...562 Ja, han er ikke singel. Si du tenner på å avsløre utro menn. Anonymkode: b0ba6...861 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå