Gå til innhold

Mest oppskrytte skuespillere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lurven
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 20.13):

Leonardo Dicaprio. Unntaket er i filmen han speler mentalt utfordra tenåring (Gilbert). Han var grei i The Beach også. Men sånn gjevnt over veldig oppskrytt.

Anonymkode: a71a7...44b

Han har aldri spilt dårlig i noen av filmene han har vært med i. En av tidenes beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Lurven said:

Han har aldri spilt dårlig i noen av filmene han har vært med i. En av tidenes beste

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Robinson skrev (På 30.12.2023 den 16.56):

Til de som sier at bl.a Liam Neeson, Julia Roberts, Hugh Grant,  Tom Hanks er oppskrytte: 

Hven anser dere som GODE skuespillere? 

Marilyn Monroe var god. Om Elvis Presley var god skuespiller eller ikke skal jeg ikke si, men det var gledelig å se han i sine roller. Sven Nordin er god. Inger Nilsson var fantastisk som Pippi.

Unnskyld, jeg burde ikke ha skrevet her, siden jeg synes Liam og dem er ganske bra.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 20.13):

Leonardo Dicaprio. Unntaket er i filmen han speler mentalt utfordra tenåring (Gilbert). Han var grei i The Beach også. Men sånn gjevnt over veldig oppskrytt.

Anonymkode: a71a7...44b

Ikke sett The wolf of Wall Street du da, skjønner jeg. Eller Django Unchained.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Keanu Reeves. Dessverre ingen stor skuespiller men definitivt eyecandy i sine yngre år..

Anonymkode: 63287...2f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannor skrev (21 timer siden):

Kristoffer Hivju

Ja, elendig. Kristoffer Joner er klasse derimot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gidder aldri å se en film hvis Donald Sutherland, Jean Claud van Dam eller Clint Eastwood spiller i den. De gir megg krupp og ødelegger enhver film de deltar i.

Anonymkode: a7457...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gidder aldri å se en film hvis Donald Sutherland, Jean Claud van Dam eller Clint Eastwood spiller i den. De gir megg krupp og ødelegger enhver film de deltar i.

Anonymkode: a7457...5e9

Clinton Eastwood er jo en fantastisk skuespiller?! Dolores Claiborne er også fantastisk. Pluss mange fler syns jeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
I Grosny skrev (På 7.1.2024 den 0.28):

Marilyn Monroe var god. Om Elvis Presley var god skuespiller eller ikke skal jeg ikke si, men det var gledelig å se han i sine roller. Sven Nordin er god. Inger Nilsson var fantastisk som Pippi.

Unnskyld, jeg burde ikke ha skrevet her, siden jeg synes Liam og dem er ganske bra.

Jeg har ikke sett film med Elvis Presley, men han var en usedvanlig karismatisk artist- en unik utstråling! 

Anonymkode: 614e1...8e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke sett film med Elvis Presley, men han var en usedvanlig karismatisk artist- en unik utstråling! 

Anonymkode: 614e1...8e0

Han var også karismatisk på film. Filmene var behagelige å se på :) Anbefales.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2024 den 22.39):

Med andre ord ser du ikke på norske filmer😅

Anonymkode: 80207...02a

Stemmer! :rulle: 

Anonymkode: 28ef1...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
totti_1 skrev (16 timer siden):

Ja, elendig. Kristoffer Joner er klasse derimot.

Nei. Som oftest ikke han heller.. Skjelvende nevrotisk i alle roller. Kanskje han bare er sånn, men da burde en casting ansvarlig fatte at han ikke passer inn i mange av de rollene han har blitt tildelt. 

(Forøvrig ikke helt krise i krigsseileren..)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 1/5/2024 at 10:28 AM, missLynch said:

Jeg får mark av Adam Sandler og Drew Barrymore (unntaket er rollen som Gertie i E.T), og alt av filmer de er med i. Men de har vel aldri vært noen Oscar-kandidater heller….

Adam Sandler er undervurdert. Han er en habil skuespiller, se f.eks Uncut Gems, men han tjener en formue på å spille seg selv så han takker naturlig nok ja til de filmene. 

Anonymkode: 6878f...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes selvfølgelig mange mindre bra skuespillere der ute (og derfor litt kjedelig å nevne), men én av de mest meritterte og respekterte skuespillerne jeg egentlig føler har fått mer kred enn fortjent er Anthony Hopkins. Til tross for det liker jeg han godt, men jeg synes bare ikke at han har særlig stort spenn i rollene han spiller. Han har lite mimikk og begrenset register til å speile noen særlig bredde av følelser.

Anonymkode: 8a475...e18

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...