MicoH01 Skrevet 2. april #3201 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det gjør du. Du gjorde det nå. Anonymkode: d7a50...9a4 Absolutt. Hadde lyvd hvis jeg sa nei. Men tar opp noe og da. Som for meg er reelt..:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 2. april #3202 Del Skrevet 2. april MicoH01 skrev (Akkurat nå): Absolutt. Hadde lyvd hvis jeg sa nei. Men tar opp noe og da. Som for meg er reelt..:) Forresten en annen post. Men joda. Er jo litt gøy og... har mitt på andre områder..:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 2. april #3203 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo det gjør du. Du gjorde det nå. Anonymkode: d7a50...9a4 Seriøst da og ærlig talt. Jeg blir så kåt av det. Egentlig ikke å prate og skryte. Gjorde kansje det litt men her i skjul. Haha. Men etter jeg så hvordan det kan tenne enkelte og spesielt venninner så føles det for meg så deilig at du vet ikke.. 😅🤭 Men har en tråd hvor jeg forklarer hvordan jeg opplever det i sin helhet og i forhold til min inntigritet. Etet.. ja... whatevers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #3204 Del Skrevet 2. april MicoH01 skrev (9 timer siden): Men har pratet om det noen få ganger og da er det liksom ikke noe dere er opptatt av. Så ser jeg de samme jentene tydelig ønsker å finne ut mer for å si det sånn... Jentene skal liksom alltid være så "politisk" korrekte og sier/skriver at størrelsen ikke betyr noe, men når det kommer til litt action så tenner de veldig på en stor penis. Tror ikke et øyeblikk på disse som heller vil ha en liten/middels i stedet for en god del større (opp til en viss grense da). Misunner deg denne oppmerksomheten du får pga. størrelsen din 🙂, og skjønner godt du er litt stolt av den. Jeg blir også litt fascinert når jeg ser en skikkelig kølle i garderober eller dusjer selv om jeg er mann. Hilsen en med middels... dessverre, men må leve med det. Anonymkode: 452c3...c80 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #3205 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 0.51): Jo det gjør du. Du gjorde det nå. Anonymkode: d7a50...9a4 Ville også litt poengtere at jeg hører så altfor mye om lengde min erfaring og opplevelser med jenter og med tanke på hva dere jenter føler uten å vite sikkert så det at tykkelse er mye viktigere enn lengde var litt av poenget mitt. Men correct me if I'm wrong. (Vet det og ja jeg er altfor opptatt av kroppen min. Det kommer egentlig av noe dårlig selvtillit. Noe jeg fikk etter en erfaring) vurderer å gjemme den faktisk da jeg vet at ett forhold der utseende er i fokus i starten er dødfødt. Problemet er at det føles så bra å kunne glede kvinnen. Er en kvinnes mann da... selv om en side av meg vil gi of få glede av jenter daglig. Haha 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 8. april #3206 Del Skrevet 8. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3207 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 8.50): Jentene skal liksom alltid være så "politisk" korrekte og sier/skriver at størrelsen ikke betyr noe, men når det kommer til litt action så tenner de veldig på en stor penis. Tror ikke et øyeblikk på disse som heller vil ha en liten/middels i stedet for en god del større (opp til en viss grense da). Misunner deg denne oppmerksomheten du får pga. størrelsen din 🙂, og skjønner godt du er litt stolt av den. Jeg blir også litt fascinert når jeg ser en skikkelig kølle i garderober eller dusjer selv om jeg er mann. Hilsen en med middels... dessverre, men må leve med det. Anonymkode: 452c3...c80 Ingen ting er som penisfikserte menn med dårlig selvtillit, som vet best hva kvinner egentlig liker. Toppen av stusselighet og en soleklar incelindikator. Dette er jo stort sett upulte menn. Anonymkode: 4288d...c4e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3208 Del Skrevet 9. april Jeg er jo glad for at jeg har stor penis (23cm), men det er en ting som er litt irriterende. Lengden på runkingen, med stor penis så må man jo bevege hånda mye lengre både opp og ned. I forhold til en med liten penis blir det jo mange hundre mil med ekstra runkelenge gjennom årene. Anonymkode: 65b8c...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #3209 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er jo glad for at jeg har stor penis (23cm), men det er en ting som er litt irriterende. Lengden på runkingen, med stor penis så må man jo bevege hånda mye lengre både opp og ned. I forhold til en med liten penis blir det jo mange hundre mil med ekstra runkelenge gjennom årene. Anonymkode: 65b8c...0fb Og du lurer på hvorfor kvinner liker menn med sterke, senete armer😉 Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #3210 Del Skrevet 11. april Stor penis = Bra? Eller er det alltid det? Når blir det eventuelt for stort? Noen tips til hva man kan gjøre når jenta syntes det blir «litt for mye»? - Mann, 31 Anonymkode: 3f381...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #3211 Del Skrevet 11. april Damer liker best 20-25cm, men de pleier å holde det litt skjult fordi de ikke vil at andre skal tro at de er løse. Anonymkode: 92660...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cor Cubiculum Skrevet 11. april #3212 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stor penis = Bra? Eller er det alltid det? Når blir det eventuelt for stort? Noen tips til hva man kan gjøre når jenta syntes det blir «litt for mye»? - Mann, 31 Anonymkode: 3f381...9da Nei, stor er ikke alltid bra. Og lengden kan være verre enn tykkelsen for dem som har problemer. Lengde: Mange synes det er ubehagelig når penis støter hardt mot livmorhalsen, eller endeveggen om livmoren ikke er problemet. Det er litt forskjellig hvordan livmoren ligger orientert i forhold til vinkelen på skjeden. Ikke alle skjeder er like lange heller. Og ikke alle er like følsomme for støt, spesielt ikke når de nærmer seg klimaks selv. Så dette er individuelt. Men som mann med lang må man lære å beherske seg, ikke støte for kraftig og helt til det butter. Dessuten er det svært viktig å bruke god tid på forspillet. Også kvinner svulmer opp og skjeden blir lengre når hun er skikkelig kåt og klar. Og så er det viktig å finne de stillingene som fungerer best for den enkelte og selvsagt unngå andre. Gjerne stillinger hvor kvinnen har størst kontroll over dybden. Tykkelse: Om man ser bort fra slike ting som vaginisme, så er skjeden tøyelig i omkrets og kan tilpasse seg mange tykkelser. Men igjen, mye skjer i opphisselsesfasen. Så man må ta seg tid, god tid, før penetrering. Og det må være vått. Også det varierer og har ikke nødvendigvis noe med hvor klar kvinnen føler seg. Er hun for eksempel forbi overgangsalderen kan glidemiddel være helt nødvendig for god sex. Og er du svært tykk kan glidemiddel også være nødvendig. Det er også mer hud som skal smøres på en tykk penis i forhold til en tynn. Og med mindre du har mye precum som kan brukes, så tas alt dette fra skjeden. Så glidemiddel kan være en fordel selv om kvinnen føler seg klar og våt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 11. april #3213 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mann, 31 Alder eller penisstørrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 11. april #3214 Del Skrevet 11. april Finnes en penistråd for kåte desperate skryte-av-sin-utrolige-store penis idioter 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #3215 Del Skrevet 11. april Topper og daler skrev (2 timer siden): Alder eller penisstørrelse? Tykkelse i mm Anonymkode: 842d7...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #3216 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Damer liker best 20-25cm, men de pleier å holde det litt skjult fordi de ikke vil at andre skal tro at de er løse. Anonymkode: 92660...512 Det er veldig få som har 20- 25 cm, og godt er det, for såpass "utstyrt" er ikke vi kvinner generelt at vi kan ta imot dette. Det krever at mannen er forsiktig, og det er noe kjipt for begge parter. Har man større enn kvinnen kan ta imot må man helst velge stillinger som begrenser hvor dypt man går, og gjerne der hun kan bestemme hvor dypt mannen. Min mann har rundt 20 cm, og det begrenser vårt sexliv noe. Han må holde tilbake, og vi må velge stillinger som nevnt. Innimellom får jeg vondt. Jeg valgte ikke mannen på grunn av stor penis, men mer på tross av det. Det var et myr friere sexliv med menn som hadde noe mindre. Anonymkode: 2d765...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslom Skrevet 15. april #3217 Del Skrevet 15. april Jeg har selv 20 cm og har vel 1-2 ganger opplevd at det ble for mye for kvinnen. Er det slik at 20 er et problem for mange her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #3218 Del Skrevet 15. april oslom skrev (8 timer siden): Jeg har selv 20 cm og har vel 1-2 ganger opplevd at det ble for mye for kvinnen. Er det slik at 20 er et problem for mange her? Neppe. Anonymkode: b6259...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MicoH01 Skrevet 16. april #3219 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 15.26): Det er veldig få som har 20- 25 cm, og godt er det, for såpass "utstyrt" er ikke vi kvinner generelt at vi kan ta imot dette. Det krever at mannen er forsiktig, og det er noe kjipt for begge parter. Har man større enn kvinnen kan ta imot må man helst velge stillinger som begrenser hvor dypt man går, og gjerne der hun kan bestemme hvor dypt mannen. Min mann har rundt 20 cm, og det begrenser vårt sexliv noe. Han må holde tilbake, og vi må velge stillinger som nevnt. Innimellom får jeg vondt. Jeg valgte ikke mannen på grunn av stor penis, men mer på tross av det. Det var et myr friere sexliv med menn som hadde noe mindre. Anonymkode: 2d765...686 Over 20 knapt selv. Men nær 20 rundt. (Ikke bare snikskryt lol) har selv aldri hatt problemer noen gang. Eneste er å starte forsiktig som jeg er nøye på og liker ikke å påføre smerte. Så med oppvarming så har jeg ikke hatt problemer. Bortsett fra anal ett par ganger men nå er ikke jeg spesielt fan av det uansett. Har kun vært å prøve og etter jenters ønsker. Det oppleves trangt og lengde gjør tror jeg mer vondt en tykkelse. Har vært sammen med ei som var "petite" og trang føltes det som. Er mannen en gentleman så tar han ting i hennes tempo! Som sagt da aldri vært ett problem for meg ihvertfall. Oppfordrer menn her til å se hva som gleder dama og det vil glede dere men tror det finnes mange gentlemen der ute da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3220 Del Skrevet 16. april oslom skrev (På 15.4.2024 den 10.15): Jeg har selv 20 cm og har vel 1-2 ganger opplevd at det ble for mye for kvinnen. Er det slik at 20 er et problem for mange her? 20 er helt uaktuelt. 13-14 holder i massevis. Noe Særlig over det så blir det ubehagelig og tar bort all spontanitet. Anonymkode: 4288d...c4e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå