Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker said:

MrGirth du da. 

Hva er jeg da med 23x18?

Anonymkode: b6259...107

Mr.Grith XXL du da😎

Anonymkode: e14ca...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mr.Grith XXL du da😎

Anonymkode: e14ca...cf4

Og hva med meg på 28x20,5 ??

 

Anonymkode: d7a50...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Og hva med meg på 28x20,5 ??

 

Anonymkode: d7a50...9a4

Send bilde da....

Anonymkode: e14ca...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og hva med meg på 28x20,5 ??

 

Anonymkode: d7a50...9a4

Jugde Dredd, da å ligge med deg må jo oppleves å gå gjennom skjærsilden.

🤡

Anonymkode: b6259...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

MrGirth du da. 

Hva er jeg da med 23x18?

Anonymkode: b6259...107

Alt for stor til at man kan nyte sex med deg 

Anonymkode: eca75...af3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.3.2024 den 21.51):

Mye blod som skal inn i en lang og tykk pikk, så du bør ønske deg en gjennomsnittlig som varer lenge fremfor en stor som gir seg ved 40.

Anonymkode: f08cb...1bc

Ingen sammenheng der, min på ærlige 19 cm spruter flere ganger om dagen nå som jeg snart er 60 og.

Anonymkode: 9d942...f93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alt for stor til at man kan nyte sex med deg 

Anonymkode: eca75...af3

Det skal du ikke heller. Den nytes av hun jeg lever med.

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det e ikke kuken min som e for liten, det e fetta di som e for stor….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere gutter som driver og krangler om hvem av dere som har størst kuk, krangler dere om hvem av dere som har den sterkeste pappaen også?

Må jo være unge gutter som driver å krangler og skryter på seg og ikke voksne menn?🤔

Anonymkode: 72f09...ac6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere gutter som driver og krangler om hvem av dere som har størst kuk, krangler dere om hvem av dere som har den sterkeste pappaen også?

Må jo være unge gutter som driver å krangler og skryter på seg og ikke voksne menn?🤔

Anonymkode: 72f09...ac6

Satt nettopp og tenkte på dette temaet da der har blitt kanskje typisk men egentlig litt stress for min del. Jeg vil ikke klage og er absolutt ikke interessert i å skryte av å være en av veldig få som faktisk har en veldig stor penis. Jobber i svømmehall faktisk så har lært litt. Haha.c

Synes det for min del føles fint innimellom og får mye smil osv.

Men samtidig så ønsker jeg at det ikke blir noe fokus på spesielt med venner og potensiell kone. Er over 30 og det er jenter som har gjort meg til å bli veldig bevisst på den. Jeg opplever reaksjoner konstant og 99% er positive. Men har pratet om det noen få ganger og da er det liksom ikke noe dere er opptatt av. Så ser jeg de samme jentene tydelig ønsker å finne ut mer for å si det sånn... 

Jeg må enten ignorere dette eller gjemme den. (Haha) men blir seriøst litt forvirret. For jeg opptatt jenter of omtrent alle liker meg enda litt bedre når de oppdager at det må være noe stort på meg da de ser på jeans feks. Eller badebukser..jaja jeg håper faktisk på kjærligheten og så til slutt at det er bra med den som en bonus..😅🤭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 7.49):

Send bilde da....

Anonymkode: e14ca...cf4

Haha. Virker som størrelsene bare øker her inne. Lol 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2024 den 12.20):

Alt for stor til at man kan nyte sex med deg 

Anonymkode: eca75...af3

Høres stort ja som mann.  Ikke fullt like lang men noe rundt samme tykkelse her. Noe jeg helst ikke viser eller ihvertfall ikke skryter av. 

Men føler selv at tykkelsen på min er det som helt klart føles så godt for meg men også jenter er det jeg har opplevd.  Og har hatt sex med ei ganske så lita dame og trangt.  Men om en mann fortsatt er en ekte mann med stor. Så vil han passe på at hun har det bra hele veien.<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (1 time siden):

Høres stort ja som mann.  Ikke fullt like lang men noe rundt samme tykkelse her. Noe jeg helst ikke viser eller ihvertfall ikke skryter av

Men føler selv at tykkelsen på min er det som helt klart føles så godt for meg men også jenter er det jeg har opplevd.  Og har hatt sex med ei ganske så lita dame og trangt.  Men om en mann fortsatt er en ekte mann med stor. Så vil han passe på at hun har det bra hele veien.<3

 

Jo det gjør du. Du gjorde det nå.

Anonymkode: d7a50...9a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo det gjør du. Du gjorde det nå.

Anonymkode: d7a50...9a4

Absolutt. Hadde lyvd hvis jeg sa nei. Men tar opp noe og da. Som for meg er reelt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (Akkurat nå):

Absolutt. Hadde lyvd hvis jeg sa nei. Men tar opp noe og da. Som for meg er reelt..:)

Forresten en annen post. Men joda. Er jo litt gøy og... har mitt på andre områder..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo det gjør du. Du gjorde det nå.

Anonymkode: d7a50...9a4

Seriøst da og ærlig talt. Jeg blir så kåt av det. Egentlig ikke å prate og skryte.  Gjorde kansje det litt men her i skjul. Haha. Men etter jeg så hvordan det kan tenne enkelte og spesielt venninner så føles det for meg så deilig at du vet ikke.. 😅🤭

Men har en tråd hvor jeg forklarer hvordan jeg opplever det i sin helhet og i forhold til min inntigritet. Etet.. ja... whatevers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MicoH01 skrev (9 timer siden):

Men har pratet om det noen få ganger og da er det liksom ikke noe dere er opptatt av. Så ser jeg de samme jentene tydelig ønsker å finne ut mer for å si det sånn...

 

Jentene skal liksom alltid være så "politisk" korrekte og sier/skriver at størrelsen ikke betyr noe, men når det kommer til litt action så tenner de veldig på en stor penis. Tror ikke et øyeblikk på disse som heller vil ha en liten/middels i stedet for en god del større (opp til en viss grense da).

Misunner deg denne oppmerksomheten du får pga. størrelsen din 🙂, og skjønner godt du er litt stolt av den. Jeg blir også litt fascinert når jeg ser en skikkelig kølle i garderober eller dusjer selv om jeg er mann.

Hilsen en med middels...  dessverre, men må leve med det.

Anonymkode: 452c3...c80

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 0.51):

Jo det gjør du. Du gjorde det nå.

Anonymkode: d7a50...9a4

Ville også litt poengtere at jeg hører så altfor mye om lengde min erfaring og opplevelser med jenter og med tanke på hva dere jenter føler uten å vite sikkert så det at tykkelse er mye viktigere enn lengde var litt av poenget mitt. Men correct me if I'm wrong. (Vet det og ja jeg er altfor opptatt av kroppen min. Det kommer egentlig av noe dårlig selvtillit. Noe jeg fikk etter en erfaring) vurderer å gjemme den faktisk da jeg vet at ett forhold der utseende er i fokus i starten er dødfødt. Problemet er at det føles så bra å kunne glede kvinnen. Er en kvinnes mann da... selv om en side av meg vil gi of få glede av jenter daglig.  Haha  😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 8.50):

Jentene skal liksom alltid være så "politisk" korrekte og sier/skriver at størrelsen ikke betyr noe, men når det kommer til litt action så tenner de veldig på en stor penis. Tror ikke et øyeblikk på disse som heller vil ha en liten/middels i stedet for en god del større (opp til en viss grense da).

Misunner deg denne oppmerksomheten du får pga. størrelsen din 🙂, og skjønner godt du er litt stolt av den. Jeg blir også litt fascinert når jeg ser en skikkelig kølle i garderober eller dusjer selv om jeg er mann.

Hilsen en med middels...  dessverre, men må leve med det.

Anonymkode: 452c3...c80

Ingen ting er som penisfikserte menn med dårlig selvtillit, som vet best hva kvinner egentlig liker.

Toppen av stusselighet og en soleklar incelindikator. Dette er jo stort sett upulte menn.

Anonymkode: 4288d...c4e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...