Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

Jeg er jo glad for at jeg har stor penis (23cm), men det er en ting som er litt irriterende. Lengden på runkingen, med stor penis så må man jo bevege hånda mye lengre både opp og ned. I forhold til en med liten penis blir det jo mange hundre mil med ekstra runkelenge gjennom årene.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er jo glad for at jeg har stor penis (23cm), men det er en ting som er litt irriterende. Lengden på runkingen, med stor penis så må man jo bevege hånda mye lengre både opp og ned. I forhold til en med liten penis blir det jo mange hundre mil med ekstra runkelenge gjennom årene.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Og du lurer på hvorfor kvinner liker menn med sterke, senete armer😉

 

Anonymkode: b6259...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor penis = Bra?

Eller er det alltid det? Når blir det eventuelt for stort?  

 Noen tips til hva man kan gjøre når jenta syntes det blir «litt for mye»?

- Mann, 31

Anonymkode: 3f381...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer liker best 20-25cm, men de pleier å holde det litt skjult fordi de ikke vil at andre skal tro at de er løse.

Anonymkode: 92660...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Stor penis = Bra?

Eller er det alltid det? Når blir det eventuelt for stort?  

 Noen tips til hva man kan gjøre når jenta syntes det blir «litt for mye»?

- Mann, 31

Anonymkode: 3f381...9da

Nei, stor er ikke alltid bra. Og lengden kan være verre enn tykkelsen for dem som har problemer.

Lengde: Mange synes det er ubehagelig når penis støter hardt mot livmorhalsen, eller endeveggen om livmoren ikke er problemet. Det er litt forskjellig hvordan livmoren ligger orientert i forhold til vinkelen på skjeden. Ikke alle skjeder er like lange heller. Og ikke alle er like følsomme for støt, spesielt ikke når de nærmer seg klimaks selv. Så dette er individuelt.

Men som mann med lang må man lære å beherske seg, ikke støte for kraftig og helt til det butter. Dessuten er det svært viktig å bruke god tid på forspillet. Også kvinner svulmer opp og skjeden blir lengre når hun er skikkelig kåt og klar. Og så er det viktig å finne de stillingene som fungerer best for den enkelte og selvsagt unngå andre. Gjerne stillinger hvor kvinnen har størst kontroll over dybden.

Tykkelse: Om man ser bort fra slike ting som vaginisme, så er skjeden tøyelig i omkrets og kan tilpasse seg mange tykkelser. Men igjen, mye skjer i opphisselsesfasen. Så man må ta seg tid, god tid, før penetrering. Og det må være vått. Også det varierer og har ikke nødvendigvis noe med hvor klar kvinnen føler seg. Er hun for eksempel forbi overgangsalderen kan glidemiddel være helt nødvendig for god sex. Og er du svært tykk kan glidemiddel også være nødvendig. Det er også mer hud som skal smøres på en tykk penis i forhold til en tynn. Og med mindre du har mye precum som kan brukes, så tas alt dette fra skjeden. Så glidemiddel kan være en fordel selv om kvinnen føler seg klar og våt.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mann, 31

Alder eller penisstørrelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes en penistråd for kåte desperate skryte-av-sin-utrolige-store penis idioter

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (2 timer siden):

Alder eller penisstørrelse? 

Tykkelse i mm

Anonymkode: 842d7...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Damer liker best 20-25cm, men de pleier å holde det litt skjult fordi de ikke vil at andre skal tro at de er løse.

Anonymkode: 92660...512

Det er veldig få som har 20- 25 cm, og godt er det, for såpass "utstyrt" er ikke vi kvinner generelt at vi kan ta imot dette. Det krever at mannen er forsiktig, og det er noe kjipt for begge parter. 

Har man større enn kvinnen kan ta imot må man helst velge stillinger som begrenser hvor dypt man går, og gjerne der hun kan bestemme hvor dypt mannen. 

Min mann har rundt 20 cm, og det begrenser vårt sexliv noe. Han må holde tilbake, og vi må velge stillinger som nevnt. Innimellom får jeg vondt. 

Jeg valgte ikke mannen på grunn av stor penis, men mer på tross av det. Det var et myr friere sexliv med menn som hadde noe mindre. 

Anonymkode: 2d765...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv 20 cm og har vel 1-2 ganger opplevd at det ble for mye for kvinnen. Er det slik at 20 er et problem for mange her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslom skrev (8 timer siden):

Jeg har selv 20 cm og har vel 1-2 ganger opplevd at det ble for mye for kvinnen. Er det slik at 20 er et problem for mange her?

Neppe. 

Anonymkode: b6259...107

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 15.26):

Det er veldig få som har 20- 25 cm, og godt er det, for såpass "utstyrt" er ikke vi kvinner generelt at vi kan ta imot dette. Det krever at mannen er forsiktig, og det er noe kjipt for begge parter. 

Har man større enn kvinnen kan ta imot må man helst velge stillinger som begrenser hvor dypt man går, og gjerne der hun kan bestemme hvor dypt mannen. 

Min mann har rundt 20 cm, og det begrenser vårt sexliv noe. Han må holde tilbake, og vi må velge stillinger som nevnt. Innimellom får jeg vondt. 

Jeg valgte ikke mannen på grunn av stor penis, men mer på tross av det. Det var et myr friere sexliv med menn som hadde noe mindre. 

Anonymkode: 2d765...686

Over 20 knapt selv. Men nær 20 rundt. (Ikke bare snikskryt lol) har selv aldri hatt problemer noen gang. Eneste er å starte forsiktig som jeg er nøye på og liker ikke å påføre smerte. Så med oppvarming så har jeg ikke hatt problemer. Bortsett fra anal ett par ganger men nå er ikke jeg spesielt fan av det uansett. Har kun vært å prøve og etter jenters ønsker. Det oppleves trangt og lengde gjør tror jeg mer vondt en tykkelse. Har vært sammen med ei som var "petite" og trang føltes det som. Er mannen en gentleman så tar han ting i hennes tempo! 

Som sagt da aldri vært ett problem for meg ihvertfall. Oppfordrer menn her til å se hva som gleder dama og det vil glede dere men tror det finnes mange gentlemen der ute da.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslom skrev (På 15.4.2024 den 10.15):

Jeg har selv 20 cm og har vel 1-2 ganger opplevd at det ble for mye for kvinnen. Er det slik at 20 er et problem for mange her?

20 er helt uaktuelt. 13-14 holder i massevis. Noe Særlig over det så blir det ubehagelig og tar bort all spontanitet.

Anonymkode: 4288d...c4e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MicoH01 skrev (20 timer siden):

Over 20 knapt selv. Men nær 20 rundt. (Ikke bare snikskryt lol) har selv aldri hatt problemer noen gang. Eneste er å starte forsiktig som jeg er nøye på og liker ikke å påføre smerte. Så med oppvarming så har jeg ikke hatt problemer. Bortsett fra anal ett par ganger men nå er ikke jeg spesielt fan av det uansett. Har kun vært å prøve og etter jenters ønsker. Det oppleves trangt og lengde gjør tror jeg mer vondt en tykkelse. Har vært sammen med ei som var "petite" og trang føltes det som. Er mannen en gentleman så tar han ting i hennes tempo! 

Som sagt da aldri vært ett problem for meg ihvertfall. Oppfordrer menn her til å se hva som gleder dama og det vil glede dere men tror det finnes mange gentlemen der ute da.  ;)

20 rundt ja. Skulle likt å se den målemetoden. Det finnes egentlig ingen med 20cm rundt, slutt å tøys. 

Anonymkode: aee7c...1d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

20 rundt ja. Skulle likt å se den målemetoden. Det finnes egentlig ingen med 20cm rundt, slutt å tøys. 

Anonymkode: aee7c...1d4

Bare fordi du sitter med en blyant der nede betyr ikke det at andre ikke har falukorv.

Anonymkode: 65b8c...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare fordi du sitter med en blyant der nede betyr ikke det at andre ikke har falukorv.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Har ingen blyant, men å se folk skrive dimensjoner som bare er helt virkelighetsfjernt blir for dumt til å ikke kommentere. 

Anonymkode: aee7c...1d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ingen blyant, men å se folk skrive dimensjoner som bare er helt virkelighetsfjernt blir for dumt til å ikke kommentere. 

Anonymkode: aee7c...1d4

Etter noen døgn med "hurra meg rundt" så er det lett å måle 20cm. 

Korporal Kølle.

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bare fordi du sitter med en blyant der nede betyr ikke det at andre ikke har falukorv.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Falukorv er langt fra 20 cm i omkrets 😄 om det ikke er laget en spesialversjon. 
En omkrets på 20 cm er ekstremt sjeldent selv om noen få sikkert har det.

 

Endret av 911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt gutter, har dere helt på ramme alvor sittet med målebånd og målt hvor lang tiss dere har, etter at dere fylte tolv?

Anonymkode: 54aa3...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MicoH01 skrev (På 1.4.2024 den 23.03):

Satt nettopp og tenkte på dette temaet da der har blitt kanskje typisk men egentlig litt stress for min del. Jeg vil ikke klage og er absolutt ikke interessert i å skryte av å være en av veldig få som faktisk har en veldig stor penis. Jobber i svømmehall faktisk så har lært litt. Haha.c

Synes det for min del føles fint innimellom og får mye smil osv.

Men samtidig så ønsker jeg at det ikke blir noe fokus på spesielt med venner og potensiell kone. Er over 30 og det er jenter som har gjort meg til å bli veldig bevisst på den. Jeg opplever reaksjoner konstant og 99% er positive. Men har pratet om det noen få ganger og da er det liksom ikke noe dere er opptatt av. Så ser jeg de samme jentene tydelig ønsker å finne ut mer for å si det sånn... 

Jeg må enten ignorere dette eller gjemme den. (Haha) men blir seriøst litt forvirret. For jeg opptatt jenter of omtrent alle liker meg enda litt bedre når de oppdager at det må være noe stort på meg da de ser på jeans feks. Eller badebukser..jaja jeg håper faktisk på kjærligheten og så til slutt at det er bra med den som en bonus..😅🤭

Fordi kvinner ofte sier noe helt annen en hva de egentlig mener eller skal jeg si føler. Stoler derfor aldri 100% på damer, ikke selv her inne hvor mange er anonyme. En dårlig egenskap det kvinnelig kjønnet har!

Nettopp derfor mange menn er usikre angående størrelse, de har erfart og observert noe annet en hva mange kvinner her inne sier. Tror de aller fleste kvinner, som ikke er for trange, foretrekker litt størrelse, men ikke for stort!

Anonymkode: 029d2...2bc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...