Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Etter å ha hørt hvordan  venninner snakker om dette temaet, skal jeg aldri ligge med noen igjen. Klarer ikke være intim med noen lenger. Orker ikke

Anonymkode: 7eab4...822

Heiheihei!! Ta deg sammen👍

Tenk på alle de som går glipp av akkurat deg. Tenk på det savnet du påfører andre ved din tilbaketrekking. 

Nei, vær nå mer hensynsfull ovenfor andre og deg selv. Hiv deg ut i livet, det er muligheter der ute du per dato ikke har sett eller grepet. 

Carpe diem.

Anonymkode: b6259...107

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Påstand: Breed med en velutstyrt mann. Få ettertraktede sønner.

Sant eller usant?

 

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Påstand: Breed med en velutstyrt mann. Få ettertraktede sønner.

Sant eller usant?

 

Anonymkode: b6259...107

Tja. Hvorfor ikke? Nå skal ikke vi ha flere barn, men det hadde vært en interessant tanke om mannen i tillegg var kjekk/pen. Det synes som at de som er "velutstyrte" har bedre selvtillit i møter med damer enn de med litt mindre, og dermed er mer ettertraktede.

Anonymkode: 452c3...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h.h skrev (På 19.4.2024 den 19.54):

Denne tråden er bare pinlig og avslører en trist mangel på intelligens hos mange! Å tro at penisstørrelse har en sammenheng med vellykkethet og anerkjennelse i en større sammenheng er rimelig misforstått! Om penisstørrelsen er det som bringer evolusjonen og verden videre blir jeg litt betenkt etter å ha lest en del av innleggene her. Og det blir enda verre av at så mange ikke forstår at hjernen er viktigere enn lengden på det en har mellom bena når det kommer til å treffe den beste kjæresten. 

Mye sant. Opplever det ytre som mer i veien enn til fordel egentlig. Selv om dette handler vel om å sette ting i riktig rekkefølge? Jeg vil finne ei å bli venner med først. Dele opplevelser og samtaler osv. Så om det er kjemi så kommer det etterhvert. 

Det fysiske burde være minst i fokus fra begge sider. Begge kjønn. Snakker av erfaring og. 

Det fysiske er bra men en bonus isåfall og egentlig ha veldig lite betydning. Men jeg har vanskelig for å se for meg min fremtidige kone som ei jeg ikke blir tiltrukket av i det hele tatt da. Men kjemien er alfa og omega ❤️

Føler så mye med kvinner spesielt ig unge som har dette fysiske kropps presset fra media og samfunnet osv. Men vi gutta har og det og jenter burde og ha som men burde ha, empati for hverandres kjønn og som mennesker generelt. 

Jenter har jo mye fokus på rumpa kanskje spesielt. Tar silikon i pupper osv. Blir jo samme issue. 

Nprn nevnte at jeg har skryt av min kropp her og ja kanskje det litt underliggende. Men er ikke derfor jeg skriver her. Vi må få lov til å lufte tanker og følelser uansett kjønn eller tema synes nå jeg... mannfolk er ikke verre og heller ikke bedre enn damer. Vi er nok ganske så like egentlig..

Endret av MicoH01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

h.h skrev (På 19.4.2024 den 19.54):

Denne tråden er bare pinlig og avslører en trist mangel på intelligens hos mange! Å tro at penisstørrelse har en sammenheng med vellykkethet og anerkjennelse i en større sammenheng er rimelig misforstått! Om penisstørrelsen er det som bringer evolusjonen og verden videre blir jeg litt betenkt etter å ha lest en del av innleggene her. Og det blir enda verre av at så mange ikke forstår at hjernen er viktigere enn lengden på det en har mellom bena når det kommer til å treffe den beste kjæresten. 

Føler litt for å kommentere litt til forsvar for gutta her. J3g har aldri vært opptatt av dette temaet. Faktisk ikke vært bevisst på det engang.

Det er venninner og dere jenter som har gitt meg tilbakemelding på det sånn at jeg har blitt mer bevisst på det nå enn før. 

Jenter er etter min erfaring også fokusert på utseende. Opplever ofte at jenter blir relativt glade når de oppdager at, "oi der må det være noe veldig stort noe" men håper og tror at de fleste allikevel er mest opptatt av personligheten og verdier mest da.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...