Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


Elaine Marley

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Cor Cubiculum said:

Da er det snakk om egenmåling og ikke profesjonell. Det er ikke rundt rot omkrets måles. Og ikke langs underside lengde måles. Det gjør bare de som trenger å skryte på seg litt ekstra. Bildet viser hvor dette gjøres. 440px-Erect_penis_measurement.png

Om de måler alle midt på penis så blir det egentlig helt meningsløst, siden menn har makstykkelsen på vidt forskjellige steder 🙃

Men dette oppklarer uansett mye, for når kvinner snakker om hva slags omkrets vi foretrekker så refererer vi til den tykkeste delen av penis. Da gir det mening at menn insisterer på at snittet er mye mindre enn det vi erfarer med selvsyn/mål, siden vi ikke måler samme område. 

Anonymkode: 7def1...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del så er tykkelsen bedre enn lengde. For lang kan bli vondt. 

Anonymkode: 9ccaa...67a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke en uvanlig størrelse siden omkretsen vanligvis måles nederst ved rota. Har bare vært med én mann som var under 15 cm der. At den er 15 cm nederst betyr jo ikke at den dermed er tykk hele veien opp til hodet. Selve 'brukslengden' er nok i gjennomsnitt et par-tre cm tynnere.

Anonymkode: 7def1...e00

Det stemmer, min er 18 cm nederst 17 cm mitt på og 15 cm heilt framme.

Anonymkode: e14ca...cf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

For min del så er tykkelsen bedre enn lengde. For lang kan bli vondt. 

Anonymkode: 9ccaa...67a

Det gir jo forsåvidt mening. Men hvor lang som er "for lang" er jo svært individuelt, tenker jeg. Fruen er opplagt en "size queen", selv om hun kanskje ikke er helt klar over det selv. Innrømmer det fullt ut gjør hun ihvertfall ikke.

Selv er jeg dessverre stusslig utstyrt, med rundt 12 cm omkrets og rundt 13 cm i lengde.

Selv etter et forholdsvis langt samliv med et ganske aktivt sexliv,har hun så vidt jeg har registrert, ikke kommet skikkelig en eneste gang mens jeg var inni henne, selv om hun har stimulert klitten med både hånd, vibrator og womanizer (ikke alt på en gang da ;) )

Vi har ved noen anledninger hatt trekant med en ekstra mann, og det er aldeles opplagt at hun har en mye mer intens og god opplevelse når det er snakk om peniser på 18-20 cm og kanskje 15 cm omkrets. Altså en helt annen størrelse enn min.

Når det er bare vi to, er metoden for å fremkalle hennes orgasme oftest womanizer pluss dildo. Med meg som "dildo operatør". Jeg velger gjerne den største i samlingen, da snakker vi om 18-19 cm lang og 15-16 i omkrets. Sist vi hadde sex, gjorde jeg følgende: Førte ikke dildoen særlig lengre inn enn 10-12 cm, varierte med å trekke den helt ut, og trenge inn 10-12 cm noen ganger, for så å " bare jukke" den noen cm in og ut, osv. Hun holdt womanizeren på klitten selv.  Noen minutter gikk på denne måten, med en hel del godlyder fra henne, men ingen tegn på at orgasmen var nær. Da gjorde jeg følgende "eksperiment": Jeg trykket den ganske så grove dildoen helt inn til bunns med en langsom bevegelse, og holdt den der med et lett press. Og hun kom umiddelbart i en kraftig orgasme ....

Denne "dildo orgasmen", mange lignende runder, og de observasjonene av henne med velutstyrte menn er bortimot 100 prosent bevis på at akkurat denne dama trenger å "bunnes" moderat  for at sexen skal bli skikkelig god. Altså at orgasmen blir sterk og langvarig. En kuk som ikke er lang og tykk nok kommer til kort. Hver gang. Kjipt nok.

Anonymkode: f4e15...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (6 timer siden):

En penis på 11 cm er mer en lang nok. Tror ingen klager på det. Vi er forskjellige, heldigvis. Og vi har delte meninger. 

Feil, damer liker ikke noe mindre enn 18cm.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, jaeols said:

En penis på 11 cm er mer en lang nok. Tror ingen klager på det. Vi er forskjellige, heldigvis. Og vi har delte meninger. 

Nå er det nok dessverre en "gråsone" mellom klaging og "den aller beste sexen jeg har hatt".......   Jeg er redd for at det ikke er særlig mange noenlunde erfarne voksne damer som mener at en på 11 cm er den beste de har hatt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (6 timer siden):

Nå er det nok dessverre en "gråsone" mellom klaging og "den aller beste sexen jeg har hatt".......   Jeg er redd for at det ikke er særlig mange noenlunde erfarne voksne damer som mener at en på 11 cm er den beste de har hatt....

Det er mange som er fornøyd med det, det viser undersøkelser. Damer er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Feil, damer liker ikke noe mindre enn 18cm.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Det stemmer ikke, og det vet du godt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Feil, damer liker ikke noe mindre enn 18cm.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Da har de ikke mange å velge mellom. 

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 16.36):

16-18 cm og tykk er selvfølgelig best. Tykkelse viktig. En tynnere 12-15 cm er lite.

Anonymkode: e0cef...3c3

Når bare 3 av 100 har over 16 cm lang og bare en av 100 har større omkrets enn 14,5 cm, så er ikke 15 cm i omkrets lite. Det er veldig stort statistisk sett når det kommer til penisstørrelse. 

Er som mange andre sier, det måles feil, skrytes/legges på litt osv. 

Hvis du tror 15 cm i omkrets er lite har du blitt lurt rett og slett🤣

Anonymkode: 72f09...ac6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Feil, damer liker ikke noe mindre enn 18cm.

Anonymkode: 65b8c...0fb

Hvorfor fokuserer du heller ikke på hva du selv liker og ikke hva alle damer i verden liker? 

Ingen liker alt og alle liker forskjellig. Er så enkelt at alle vil ikke like størrelsen din enten den er liten, medium eller stor. Man er ikke kompatible med alle uansett. 

Anonymkode: 72f09...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når bare 3 av 100 har over 16 cm lang og bare en av 100 har større omkrets enn 14,5 cm, så er ikke 15 cm i omkrets lite. Det er veldig stort statistisk sett når det kommer til penisstørrelse. 

Er som mange andre sier, det måles feil, skrytes/legges på litt osv. 

Hvis du tror 15 cm i omkrets er lite har du blitt lurt rett og slett🤣

Anonymkode: 72f09...ac6

Fordelen med denne misnøyen gjør jo at mange kvinner er i en stadig jakt etter den rett, 15+. Da blir det mange forsøk, og med det får mange menn tilgang. 

Vi, disse mennene med 15+, er jo tydeligvis keepers. Men, risikerer med KG logikken mye drama om vi ikke tar til takke å bare være han med den store, her tykke. 

Det er ikke nok at vi er en kvinnes største erfaring. Vi har jo mange å velge mellom. Til mange kvinners sentriske ego. Vi må og slippe vårt selv frem, finne en sjelevenn. Eller, er nå kvinnen bra nok, til å bli mor til våre barn. En sizequeen er ikke gull i lengden. 

Anonymkode: b6259...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da har de ikke mange å velge mellom. 

Anonymkode: b6259...107

Det er mange hundre tusen der ute!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (15 timer siden):

Det er mange hundre tusen der ute!  

Med over 18 cm? 

I følge statistikken her på KG er det kun 5% av menn med over 16 cm.

Over 18 cm logisk nok enda færre.

Norsk befolkning alene gir et tall på i underkant 100.000 med over 16 cm, og neppe flere enn 10.000 med over 18 cm.

De fleste er nok bosatt på Vestlandet😉

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Med over 18 cm? 

I følge statistikken her på KG er det kun 5% av menn med over 16 cm.

Over 18 cm logisk nok enda færre.

Norsk befolkning alene gir et tall på i underkant 100.000 med over 16 cm, og neppe flere enn 10.000 med over 18 cm.

De fleste er nok bosatt på Vestlandet😉

Anonymkode: b6259...107

Nei, kun 3% med 16 eller mer. 

Anonymkode: 4dde8...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Med over 18 cm? 

I følge statistikken her på KG er det kun 5% av menn med over 16 cm.

Over 18 cm logisk nok enda færre.

Norsk befolkning alene gir et tall på i underkant 100.000 med over 16 cm, og neppe flere enn 10.000 med over 18 cm.

De fleste er nok bosatt på Vestlandet😉

Anonymkode: b6259...107

Jaeols tenker nok at også folk utenfor Norges grenser er aktuelle.....

Anonymkode: 4dde8...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som bor på Vestlandet ligger på 12 cm. Leste det i ei avis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (25 minutter siden):

De som bor på Vestlandet ligger på 12 cm. Leste det i ei avis. 

Sikkert Aftenposten. De trøster nok med litt villedning. 12 cm på Vestlandet er knapt snittet slapp. 

Anonymkode: b6259...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min er fra vestlandet.

Penisen min er 1,2 meter lang.

Anonymkode: 2f8b8...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sikkert Aftenposten. De trøster nok med litt villedning. 12 cm på Vestlandet er knapt snittet slapp. 

Anonymkode: b6259...107

Gjør du narr av mange tusen menn? Ufattelig stygt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...