Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Og de som eier den tror ofte at størrelsen gjør arbeidet for dem... 

Anonymkode: d9553...7cc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må snart disse trådene om størrelse ta slutt 😅 finnes forøvrig en samletråd, hvor du får svar på spørmålet ditt 

Anonymkode: 9f562...c14

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktigst er mannen penisen tilhører og hva du føler for han. Har opplevd menn med liten, medium og stor penis. Har vært godt og dårlig uavhengig av størrelsen på penisen deres.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (37 minutter siden):

Nei 

Hva sier man til en mann med liten penis for å bekrefte at den er godkjent? Annet enn at sexen er fantastisk... Noe som verifiserer nettopp hans penis.

Anonymkode: 3a962...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva anser du som stor? Hvor mange cm er det?

Anonymkode: ae193...5e7

Aner ikke, aldri målt. Har vagina selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil

man ha vid elle stram fitte?

Så klart vil de fleste kvinner ha stor penis, ikke noe å lure på

Anonymkode: 1bfe0...ef6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel smak og behag som alt annet. Jeg hadde ikke kuttet ut en fyr pga liten penis om fyren var en fin fyr. 

Anonymkode: 57d4e...a09

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte med de trådene nå. Ikke greit for oss som ikke har verdens største "stake" å lese de der. Kan fort bli depresiv lesing.

Anonymkode: 53983...fa0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er faktisk målbart, dette her, og det kommer fram at kvinner gang på gang, enten bevisst eller ubevisst, underrepresenterer sin preferanse, når hun blir spurt direkte, fremfor når hun velger 3d modeller. Selvsensur, heter dette. De underrepresenter med omtrent like mye som menn overrepresenterer sin lengde, når de blir spurt. 

Tro meg slemulv, jeg vet dette er et emne som engasjerer deg, men jeg har lest så mange studier, undersøkelser, attester, uttalelser, masteroppgaver,  dokumentarer osv på dette at jeg begynner å kunne kalle meg selv kyndig i det. I bunn og grunn er det ikke kvinners ord men deres handlinger som gir oss svaret på dette. Og disse handlingene blir mer og mer åpenlyste, derav problemstillingen. 

Anonymkode: febca...3d4

De som sier nei her, er kanskje ikke de samme som liker store? Du vet.. Individer og sånn. 

For mange kvinner foretrekker mindre, samme hvor lite du vil tro det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Størrelsen på penis har ikke noe særlig å si for min del... 

Og dessuten.....enda en tråd om dette tema'et? Hvorfor ikke heller bruke en av de andre trådene om samme tema? 😄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor penis er noe jeg tenner på i utgangspunktet. Min erfaring er lik det andre har skrevet tidligere, at menn med store peniser tror størrelsen holder og dermed ikke bryr seg om noe annet. Det er ofte vondt. Å bli tatt bakfra av en med stor penis går nesten ikke. 

Menn med små peniser er ofte mye bedre på sex. Jeg får også lettere orgasme med mindre peniser. Regner med det er for at tuppen i større grad gnir mot g-punktet.  Jeg vil dermed egentlig heller ha en med mindre penis, som bruker en ekstra dildo eller lignende når jeg vil ha noe stort. Problemet er at menn med liten penis er ofte så usikker på størrelsen sin at det er vanskelig å foreslå uten at han skal tro jeg mener han er for liten. 

Når alt kommer til alt så driter jeg i penis størrelsen så lenge mannen er en fin fyr og jeg liker han ellers. Det er noe av det minst viktige med en mann. 

Anonymkode: 2db2e...770

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mardina skrev (1 minutt siden):

Nei. Størrelsen på penis har ikke noe særlig å si for min del... 

Og dessuten.....enda en tråd om dette tema'et? Hvorfor ikke heller bruke en av de andre trådene om samme tema? 😄

Jeg er ny her🙋‍♀️ Og noob med små peniser...Men vil gjerne vite mer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor penis er kanskje det ideelle for å føle seg mer "fylt", men jeg snakker nok for mange kvinner når jeg sier at det viktigste er hvem penisen tilhører. Og så lenge man har stillinger hvor man får god kontakt - f eks med samlede bein - og er veltrent nedentil selv og gjør knipeøvelser, kan man absolutt ha det helt supert med en liten penis. Men noen kvinner har større skjede også, da blir vel størrelse viktigere, det er fair. Altfor stor penis kan gjøre vondt, og hvis menn med mindre kompenserer med f eks mindblowing oralsex ville jeg foretrukket det fremfor en med stor som ikke anstrengte seg. Jeg har trang skjede selv og aldri vært så opptatt av størrelse, men jeg synes det SER fint ut med stor penis. Men jeg ville aldri dumpet en mann jeg var interessert i for liten penis. Om han derimot var besatt av egen penis-størrelse og snakket om det hele tiden... Det har ikke *ingenting* å si, men det er litt overvurdert hvor viktig det skal være etter min mening.

Endret av Sarah93
skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går ann å søke rundt på seksualitet forumet da 😄 Da hadde du funnet mange lignede tråder 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mitt råd, slutt å høre på hva men sier kvinner liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...