AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3041 Del Skrevet 5. desember 2023 Min kone er svært sosial på SoMe og får av og til tilsendt bilder av gutter/menn i bokser med en skikkelig stor boner. Jeg ser det på henne at dette er noe som tenner henne, men hun sier samtidig at hun er mer enn fornøyd med min høyst gjennomsnittlige penis. Jeg tror at det er det visuelle som tenner damene og ikke nødvendig at de vil ha sex med en slik stor penis. Jeg vil gjerne at hun får prøve en slik stor, men det er visst helt uaktuelt. I de fleste historiene om cuckolding skriver mannen at kjæresten får helt andre og sterkere orgasmen når hun får oppleve en større penis enn når de som par ligger sammen. Noen av disse er sikkert fantasier, men tror en del er genuine og selvopplevde historier. Anonymkode: 51119...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3042 Del Skrevet 6. desember 2023 Min er 17cm mitt på å 18 cm heilt inne, kjæresten min er heilt oppslukt av den, hun må bare ta den fram nor vi ser film å kose med den. 9 av 10 damer eg har hatt sex med tidligere reagerer som dem opner ein gave med eit fint smykke♥️ Det er litt sånn ENDELIG! Liksom.. Att damer tenner sjenerelt på stor er eg ikkje i tvil på, men om dem har mer nytelse av ein tykk....tjaaa om hun er vid å veldig våt så hjelper det sikkert med ein tykk. Eg har i flere tilfeller ikke fått den inn i damer også, så det ikke ikke bare bra med stor.... Anonymkode: 7a14f...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3043 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min er 17cm mitt på å 18 cm heilt inne, kjæresten min er heilt oppslukt av den, hun må bare ta den fram nor vi ser film å kose med den. 9 av 10 damer eg har hatt sex med tidligere reagerer som dem opner ein gave med eit fint smykke♥️ Det er litt sånn ENDELIG! Liksom.. Att damer tenner sjenerelt på stor er eg ikkje i tvil på, men om dem har mer nytelse av ein tykk....tjaaa om hun er vid å veldig våt så hjelper det sikkert med ein tykk. Eg har i flere tilfeller ikke fått den inn i damer også, så det ikke ikke bare bra med stor.... Anonymkode: 7a14f...aa3 Er hun vid er nok stor å foretrekke, er hun trang så er det ikke behagelig med for stor. Det er enkel logikk. Ei jeg var sammen med kunne dobbelfistes i musa uten problem. Føltes som uendelig med plass der inne, mens noen er stramme i strikken og trangere kanal og skjede, selv om alle er like våt og kåt. Har aldri samleie uten at ei dame har fått minst en orgasme. De av dere som er sammen med ei som er videre, fist istedet for å knulle eller bruk sleeve. Er hun trang så bruker dere kuken. Hjelper unsett ikke med stor kuk hvis hun er romslig, fordi to hender er uansett mye større enn verdens største kuk, så man må se ann situasjon og hver enkelt dame😇 Anonymkode: 89fb7...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3044 Del Skrevet 6. desember 2023 SlemUlv skrev (18 timer siden): Så klart hadde jeg vært ærlig med partner. *ler* Jeg er ikke sammen med folk jeg ikke kan være ærlig med, og som ikke er ærlig med meg. Nei, jeg har aldri sagt jeg snakker for alle kvinner. Jeg har bedt folk om å HØRE på hva kvinner sier! For usikkerheten om størrelse, kommer fra MENN som sier at kvinner liker større.. ETTER at veldig mange kvinner har sagt at de faktisk ikke liker større.. Om 9 kvinner sier at de foretrekker gjennomsnittlig eller mindre, og 1 kvinne sier at hun liker større. Så liker alle kvinner større, ifølge enkelte menn. Dette er bare pisspreik, vet ikke hva slags verden du lever i. Alle kvinner er opptatt av størrelse til en viss grad og for mange kvinner vill en litt større penis gi meg stimuli. Men du klarer jo f''''' meg ikke å svare på enkle spørsmål Igjen, for ei dame som er våt og klar, så vill en penis på 13-14 cm gir mer stimuli en en penis på 11-12cm i omkrets. Er det så vanskelig å forstå ? Tviler på at penis på 14 cm er alt for stort for mange kvinner. Min er i underkant av 13 cm i omkrets hadde gått mer en fint nok med 14cm eller mer. Mange menn der ute har opplevd at kvinner er opphengt av størrelse og som du leser her inne, mange menn med stor penis får mye skryt av kvinner de ligger med. Og kommer selvsagt an på hvor vid kvinnen er. Mange passer ikke sammen seksuelt rett og slett. Anonymkode: 17a32...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3045 Del Skrevet 6. desember 2023 SlemUlv skrev (18 timer siden): Så klart hadde jeg vært ærlig med partner. *ler* Jeg er ikke sammen med folk jeg ikke kan være ærlig med, og som ikke er ærlig med meg. Nei, jeg har aldri sagt jeg snakker for alle kvinner. Jeg har bedt folk om å HØRE på hva kvinner sier! For usikkerheten om størrelse, kommer fra MENN som sier at kvinner liker større.. ETTER at veldig mange kvinner har sagt at de faktisk ikke liker større.. Om 9 kvinner sier at de foretrekker gjennomsnittlig eller mindre, og 1 kvinne sier at hun liker større. Så liker alle kvinner større, ifølge enkelte menn. Bare svar på dette du: en penis på 11-12 vill gi mindre stimuli en penis på 13-14 i omkrets. Det er ren fysikk. Så hva er det du ikke vill forstå? For mange kvinner, så vill da en penis på 13-14 cm gi meg stimuli og mer seksuell nytelse, ikke sant? Spesielt hvis denne kvinnen er litt romslig(født barn osv) Vi menn har faktisk sex med mange kvinner, så vi har vel bedre utgangspunkt til å si hva kvinner foretrekker osv en deg! Eller har du sex med kvinner? Du vet jo egentlig kun bare hva du selv foretrekker Anonymkode: 17a32...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6. desember 2023 #3046 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bare svar på dette du: en penis på 11-12 vill gi mindre stimuli en penis på 13-14 i omkrets. Det er ren fysikk. Så hva er det du ikke vill forstå? For mange kvinner, så vill da en penis på 13-14 cm gi meg stimuli og mer seksuell nytelse, ikke sant? Spesielt hvis denne kvinnen er litt romslig(født barn osv) Vi menn har faktisk sex med mange kvinner, så vi har vel bedre utgangspunkt til å si hva kvinner foretrekker osv en deg! Eller har du sex med kvinner? Du vet jo egentlig kun bare hva du selv foretrekker Anonymkode: 17a32...644 Hvor mange ganger skal jeg svare på dette?? Jeg har ikke målt. Jeg aner ikke hvor store partnerne mine har hatt.. Men jeg vet at jo større, jo vondere. Dere menn har sex med kvinner. Kvinner snakker om sex.. Og igjen, 9 sier de foretrekker gjennomsnittlig eller mindre, 1 sier de vil ha større.. Dermed, ifølge menn, vil alle ha større.. Jeg har aldri påstått jeg snakker for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #3047 Del Skrevet 6. desember 2023 SlemUlv skrev (2 timer siden): Hvor mange ganger skal jeg svare på dette?? Jeg har ikke målt. Jeg aner ikke hvor store partnerne mine har hatt.. Men jeg vet at jo større, jo vondere. Dere menn har sex med kvinner. Kvinner snakker om sex.. Og igjen, 9 sier de foretrekker gjennomsnittlig eller mindre, 1 sier de vil ha større.. Dermed, ifølge menn, vil alle ha større.. Jeg har aldri påstått jeg snakker for alle. Målt? Du er jo elendig på kommunikasjon. Jeg snakker IKKE OM DEG, men generelt her. Slutt å bare fokuser på deg selv og hva du liker. Du er vel enig at en på 13-14 gir mer stimuli en en på 11-12? Du er vel nok oppegående til å forstå det? Ja, for noen kvinner så vill kanskje 13-14 vær mer en nok, men for mange(flertallet vill jeg påstå) så går det helt fint og gir nok mer stimuli. Trenger ikke være rakett forsker for å forstå det vettu Og derimot er det helt forståelig at menn med peniser midt på snittet eller litt under kan være usikre angående temaet, til tross for at kvinner sier de er "fornøyd". Mange er nok fornøyd også, men hadde kanskje vært enda mer fornøyd med litt mer. Hvis du ikke har forståelse for dette, ja da tror jeg du mangler litt empati eller noe... Og gi meg gjerne en pålitelig kilde som viser til at 9 av 10 kvinner ikke ønsker noe større en gjennomsnittet Anonymkode: 17a32...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6. desember 2023 #3048 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): . Du er vel enig at en på 13-14 gir mer stimuli en en på 11-12? Nei! Tydelig nok? Først får jeg beskjed om at jeg ikke snakker for alle, selv om jeg veldig tydelig ikke gjør det. Så er det feil å bare snakke for meg.. Bestem deg. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): derimot er det helt forståelig at menn med peniser midt på snittet eller litt under kan være usikre angående temaet, til tross for at kvinner sier de er "fornøyd". Ja det er forståelig, så lenge disse mannfolka hører på andre mannfolk, istedenfor å høre på kvinner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember 2023 #3049 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 20.46): Ingenting slår en god joggebuksebul 😍 Anonymkode: 80e02...314 Enig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3050 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Målt? Du er jo elendig på kommunikasjon. Jeg snakker IKKE OM DEG, men generelt her. Slutt å bare fokuser på deg selv og hva du liker. Du er vel enig at en på 13-14 gir mer stimuli en en på 11-12? Du er vel nok oppegående til å forstå det? Ja, for noen kvinner så vill kanskje 13-14 vær mer en nok, men for mange(flertallet vill jeg påstå) så går det helt fint og gir nok mer stimuli. Trenger ikke være rakett forsker for å forstå det vettu Og derimot er det helt forståelig at menn med peniser midt på snittet eller litt under kan være usikre angående temaet, til tross for at kvinner sier de er "fornøyd". Mange er nok fornøyd også, men hadde kanskje vært enda mer fornøyd med litt mer. Hvis du ikke har forståelse for dette, ja da tror jeg du mangler litt empati eller noe... Og gi meg gjerne en pålitelig kilde som viser til at 9 av 10 kvinner ikke ønsker noe større en gjennomsnittet Anonymkode: 17a32...644 Takk og lov for at jeg ikke har en sånn partner som deg. Menn som er sykelig opptatt av penisstørrelse er uansett turn off. Og som ikke godtar at partner er fornøyd, grøss og gru. Anonymkode: 32744...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3051 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 21.17): Hvis dama er veldig klar og våt og det er lite friksjon med en penis som har en omkrets på 12-13 cm, da vill vell en LITT større penis være bedre? Feks 13,5 eller 14 cm i omkrets? Dere kjenner vell forskjell på det? Finnes en mellomting vettu! Anonymkode: 17a32...644 Nei. Bare nei. Helt urolig til hvilken grad menn her på Kg vet bedre en kvinner selv. Selv hvordan penis vi foretrekker/ikke foretrekker vet dere altså bedre.. Å nei. Om en penis er 13 eller 13,5 cm betyr ingen verdens ting. Hvor mye følelser tror du vi har der liksom?🙄 Heller en gjennomsnittelig penis enn en stor penis. Anonymkode: 433b2...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3052 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 21.39): Kanskje noen kvinner ikke kjenner sin egen seksualitet godt nok da, eller sin egen kropp, eller rett og slett ikke har opplevd den størrelsen som passer dem best? Har jo hørt historier om kvinner som får a-ha opplevelser når de finner en partner med større penis, men som ikke har FOR stor. Har du tenkt på det? Og igjen, når noen kvinner(spesielt de som har født barn etter min erfaring) er våte og klare, så merker man jo at det er plass til noen cm ekstra, uten at det skal bli for trangt(vondt) Og er også mulig at kvinner ikke tørr å være helt ærlig ovenfor sin partner. De ønsker ikke å såre. Samme som at vi menn ikke ønsker å såre kvinner, feks ved å si at de kan være litt vide Du er ikke akkurat dreven på kommunikasjon har jeg merket eller mangler litt forståelse når det gjelder temaet Anonymkode: 17a32...644 Jeg har hørt om menn som får «aha opplevelser» av sounding også, eller av å bli pegget, tisset på, bæsjet på. Om du ikke liker sounding og å bli bæsjet på, så kjenner du ikke din egen seksualitet godt nok. Et velmenende tips. Kvinner flest bryr seg nada om størrelsen på tissen din, bare den ikke er for stor. Ta det til deg vær så snill. Anonymkode: 433b2...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3053 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 21.51): Men da er du heldig og veldig følsom der nede da, men hva med kvinner som er mindre følsomme og trenger mer stimuli og ønsker å bli fylt opp? Tror du at du snakker for alle kvinner? Og du svarte ikke på de andre spørsmålene mine. Og finger er ikke helt riktig sammenligning tenker jeg, en finger kan vinkles og stimulere perfekt(kom her bevegelse) i forhold til en penis. Og nei man kan ikke alltid stole på hva partner sier. Hadde du sagt rett ut til din partner hvis du innerst inne trengte noe større for å få maks stimuli osv? Tviler jeg på! Anonymkode: 17a32...644 Man kan få utrolig mye mer nytelse av en finger sammenlignet med hva en penis får til. Uansett størrelsen. Du har altså et sykelig forhold til peniser og kvinnens seksuelle fungering. Samtidig nekter du å ta til deg det kvinner sier. Helt absurd😂 Anonymkode: 433b2...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3054 Del Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 6.12.2023 den 16.14): Mange menn der ute har opplevd at kvinner er opphengt av størrelse Anonymkode: 17a32...644 Mange kvinner opplever at unge gutter og usikre menn er opphengt av størrelse. Sånn. Anonymkode: 433b2...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3055 Del Skrevet 10. desember 2023 Stor = i fitta Liten = i rompa Er ikke verre enn det egentlig. Anonymkode: 819f9...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3056 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Stor = i fitta Liten = i rompa Er ikke verre enn det egentlig. Anonymkode: 819f9...1ed Absolutt ikke. Rumpa mi er stengt uansett størrelse Anonymkode: 32744...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3057 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 7.12.2023 den 19.08): Man kan få utrolig mye mer nytelse av en finger sammenlignet med hva en penis får til. Uansett størrelsen. Du har altså et sykelig forhold til peniser og kvinnens seksuelle fungering. Samtidig nekter du å ta til deg det kvinner sier. Helt absurd😂 Anonymkode: 433b2...e2a Er det absurd? Så hvorfor finnes det kvinner som får med stimuli og tenner på litt større peniser? Hvorfor er kvinner opptatt av størrelse til et viss nivå? Jeg har hatt sex med mange kvinner og de fleste foretrekker ikke en liten penis, det vet jeg! Ja, en på snittet er bra nok for mange, men jeg har også lest av kvinner her inne at de kjenner stor forskjell på feks 12 og 13 cm i omkrets, så jeg tar ikke disse beslutningene på hva jeg "tror", men hva jeg har lest her inne og observer IRL. Dere kvinner er jo tydeligvis veldig forskjellige, da noen klarer å komme via penetrering alene, mens de fleste ikke gjør det. Så er mye mer absurd at du ikke forstår dette, som er kvinne selv! Det er som at mange av dere kvinner her inne som ikke klarer å tenke utenfor deres egne preferanse områder. Veldig merkelig oppførsel spør du meg, litt skremmende egentlig. Jeg har også ved mange anledninger her inne indirekte lest at kvinner foretrekker litt stor penis, men det gjelder ikke alle og det har jeg heller aldri påstått. Mulig å bruke hodet vettu! Anonymkode: 17a32...644 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3058 Del Skrevet 11. desember 2023 Men siden det er helt umulig å ha en saklig diskusjon rundt temaet med overfølsomme kvinner her inne, så lager jeg heller et par spørsmål og ønsker direkte svar på de og ikke noe annen avsporing angående "usikkerhet", "høre på sin partner" bla bla bla: 1. hvis en penis med13 cm omkrets ikke er bedre en en på feks 12cm, kan dere forklare hvorfor? Som sagt, lest av kvinner her inne at de kjenner stor forskjell på dette. Tar utgangspunkt i at du har en normalt vid vagina. Vi menn merker jo også lite friksjon hvis dama er våt, så da vill jo en litt tykkere penis gi meg friksjon. Hvis du mener noe annet, svar på dette er du snill. 2. Vi menn har ganske stor penis i forhold til kroppsstørrelse, sammenlignet med andre primater. Det er et slags indirekte bevis på at kvinner opp gjennom menneskets livshistorie har foretrukket større peniser. Kan dere bortforklare dette, dere som mener at størrelsen ikke teller? 3. Hvorfor leser man hele tiden her av kvinner at en stor penis er visuelt mer opphissende og fascinerende. At de lettere får vaginal orgasme av en stor penis(de kvinner som klarer å oppnå det) Vill ikke det betyr at en større penis(en snittet) vill være bedre for mange kvinner, spesielt de som kan oppnå vaginal orgasme og ikke er veldig trange? 4. Hvis fleste kvinner ikke foretrekker litt større penis, hvorfor det slik da at mange menn med stor penis opplever veldig mye positiv oppmerksomhet fra kvinner? Er ikke det slags bevis på at mange kvinner faktisk foretrekker litt stor penis og syntes det er tennende/mer stimulerende? Tusen takk for alle svar på forhånd! Anonymkode: 17a32...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3059 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. hvis en penis med13 cm omkrets ikke er bedre en en på feks 12cm, kan dere forklare hvorfor? 2. Kan dere bortforklare dette, dere som mener at størrelsen ikke teller? 3. At de lettere får vaginal orgasme av en stor penis 4. Hvis fleste kvinner ikke foretrekker litt større penis, hvorfor det slik da at mange menn med stor penis opplever veldig mye positiv oppmerksomhet fra kvinner? Er ikke det slags bevis på at mange kvinner faktisk foretrekker litt stor penis og syntes det er tennende/mer stimulerende? Anonymkode: 17a32...644 1. jeg har hatt en god del partnere igjennom årene. Aner ikke størrelsen på hverken lengde eller omkrets på en eneste en av dem. Har aldri målt. Men 1 cm til eller fra kjenner jeg ikke forskjell på. Eneste jeg evt kan kjenne forskjell på «tykkelsen» er om den er litt stor. Da «sprenger» og «svir» det litt lett. Samleie blir fort ubehagelig om penisen er for stor. Hva som er for stort er jo individuelt. Personlig foretrekker jeg heller en som er gjennomsnittlig eller litt mindre. 2. premisset i spørsmålet blir feil. For meg har ikke størrelse noe å si. Bare den ikke er så stor. Da har det noe å si, i negativ forstand. Har aldri hatt sex med en som har veldig liten/mikro, så det kan jeg ikke uttale meg noe om. 3. sjansen for vaginal orgasme er mindre med en stor penis for min del. De jeg har hatt vaginalorgasme med har hatt helt normale peniser. Om den er stor, så blir det som sagt ubehagelig. I tillegg klarer jeg ikke å jobbe med muskulaturen og være «aktiv» slik at jeg får orgasme når penisen er stor. 4. kvinner kommer i alle utgaver. Det er selvfølgelig mange kvinner som liker store peniser også. Om en mann som har stor penis møter en kvinne som liker store peniser, så får de jo positiv respons på det. Du har en merkelig oppfatning av kvinners seksualitet og et fokus på penisstørrelser jeg kun har sett hos unge gutter og usikre menn. Aldri møtt en annen kvinne som har vært i nærheten opptatt av peniser som det du er😊 Peniser er ikke så utrolig spennende og viktig for mange kvinner som du åpenbart tror. Anonymkode: 433b2...e2a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3060 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det absurd? Så hvorfor finnes det kvinner som får med stimuli og tenner på litt større peniser? Hvorfor er kvinner opptatt av størrelse til et viss nivå? Jeg har hatt sex med mange kvinner og de fleste foretrekker ikke en liten penis, det vet jeg! Ja, en på snittet er bra nok for mange, men jeg har også lest av kvinner her inne at de kjenner stor forskjell på feks 12 og 13 cm i omkrets, så jeg tar ikke disse beslutningene på hva jeg "tror", men hva jeg har lest her inne og observer IRL. Dere kvinner er jo tydeligvis veldig forskjellige, da noen klarer å komme via penetrering alene, mens de fleste ikke gjør det. Så er mye mer absurd at du ikke forstår dette, som er kvinne selv! Det er som at mange av dere kvinner her inne som ikke klarer å tenke utenfor deres egne preferanse områder. Veldig merkelig oppførsel spør du meg, litt skremmende egentlig. Jeg har også ved mange anledninger her inne indirekte lest at kvinner foretrekker litt stor penis, men det gjelder ikke alle og det har jeg heller aldri påstått. Mulig å bruke hodet vettu! Anonymkode: 17a32...644 Uff så sinna da. En mann med så stort fokus på størrelse på penis, som ikke godtar det partner sier, er iallefall veldig turn off. Anonymkode: 32744...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå